Jump to content
php.lv forumi

Mēģinu uztaisīt paša priekam mazu spēlīti


laucinieks

Recommended Posts

  • Replies 39
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tagad regen.php kods ir šāds -

<?php
$db=new mysqli('localhost','users','parole','game');
$res=$db->query('SELECT * from hpregen');
$rows=$res->fetch_assoc();
$time = $rows['time'];
$regen = $rows['regen'];
$res2=$db->query('SELECT * from warrior');
$row2=$res2->fetch_assoc();
$maxhp = $row2['health'];
$uid = $_SESSION['id'];
$res3=$db->query('SELECT * from players where id ='.$uid);
$row3=$res3->fetch_assoc();
$hp = $row3['health'];
$hpregen = min($hp+$regen*(microtime()-$time),$maxhp);
echo $time .'<br />'; 
echo $regen .'<br />'; 
echo $hp .'<br />';
echo $maxhp .'<br />';
echo $hpregen .'<br />';
?>

 

Un to visu izvada šādi -

120

1

90

100

-29.769877

Kur -29.xxxxxx (x visu laiku mainās)

Vai viss ir tik tālu pareizi?

Edited by laucinieks
Link to comment
Share on other sites

Pameklējot internetā atradu, un uztaisīju hp reģenerēšanu. Tēmu var neslēgt ciet, jo 100% parādīsies vēl citi jautājumi.

 

Neesi tāds egoists, parādi ko tu tur atradi, moš citi arī meklēs atbildi tieši uz šo jautājumu. kā nekā, FORUMS arī ir domāts kā jautājumu - atbilžu arhīvs.

Link to comment
Share on other sites

<?php
$uid = 1;
$db=new mysqli('localhost','user','parole','dbname');
$res=$db->query('SELECT * from players where id='.$uid);
$row=$res->fetch_assoc();
$currentHP=$row['health'];
$LUT=$row['lastupdated'];
$res2=$db->query('SELECT * from warrior');
$row2=$res2->fetch_assoc();
$maxhp = $row2['health'];
$currentTime=Time();
$TD=$currentTime-$LUT;
$HPD=$TD*0.05;
$CH=$currentHP+$HPD;
If($CH>$maxhp)
{
$CH=100;
}

include ('config.php');
$result = mysql_query("UPDATE players SET health='$CH' WHERE id='$uid'")
or die(mysql_error());  
$result = mysql_query("UPDATE players SET lastupdated='$currentTime'")
or die(mysql_error());  

?>

Link to comment
Share on other sites

Cīņu veidošana nav tik vienkārša, kā tu iedomājies.

 

Tev ir jāņem vērā: stati, bruņas, ieroči ( gan uzbrucējam , gan tas kurš aizsargājas )

.. iespējams vēlāk ( ja tas ir mmorpg ) arī vide kurā spelētāji ir un ieroču lietošanas prasme.

 

Čīņai būtu janotiek pa soļiem. Un ideālā gadījā tev būtu jābūt iespējai:

  • mēģināt aizmukt
  • iedzer healing pot'u
  • nomainīt ieroci
  • etc.

 

Teorētiski tu varētu paskatīties, kā tiek rēķinātas cīņas priekš D&D

un tad veidot kaut ko līdzīgu. (tu nevari to kopēt, dēļ autortieībām)

 

 

Bet ja godīgi, tev vajadzētu pirms tam iemācīties php labāk.

Citādi tu sapisīsies meistarībā. Šobrīd tu visu to veido diezgan pabriesmīgā formā.

Link to comment
Share on other sites

Tātad uztaisīju pats, attack/defence.

Datubāzē esmu salicis visus iespējamos variantus, bet kāpēc man kaut vai pretinieks, ir uztaisījis tieši tajā pašā vietā bloku, noņemas nost nevis

$sitiens = $playersatt-$monsterdef;

bet

$sitiens = $playersatt;

un tas pats arī ar

if ($_POST['aizsardziba'] == $row4['attack']) {}

Skripts - http://paste.php.lv/e6a362cf714652391c6882eb979166f9?lang=php

Edited by laucinieks
Link to comment
Share on other sites

Tev tak pateica!

Cīņu veidošana nav tik vienkārša, kā tu iedomājies.
Bet ja godīgi, tev vajadzētu pirms tam iemācīties php labāk.

Citādi tu sapisīsies meistarībā. Šobrīd tu visu to veido diezgan pabriesmīgā formā.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...