All Activity
- Yesterday
- Last week
-
eventova86 joined the community
-
Problēma ir sekojoša implementācija ir nepareiza, ir jāizmanto presence channel un pēc viņa liek lietotāju aktīvu. https://socket.io/docs/v3/rooms/
- Earlier
-
atimrots joined the community
-
https://stackoverflow.com/questions/6458083/get-the-clients-ip-address-in-socket-io 1. links, 1. atbilde. Vai tālākais arī jāapskaidro? Pirmo vajag pamēģināt pameklēt tīklos un noteikti atradīsi. Lielāku veiksmi radīsi, postojot StackOverFlow'ā sāpošo problēmu, ja tomēr nekas neatrodas. Šeit tas community nav gana liels, lai gana fiksi kāds atbildētu (ja vēl gribētu).
-
Čats izmantojot socket.io. Viss funkcionē, bet ir problēma ar tiešsaistes lietotāju skaitu. Tiklīdz tiek atvērta jauna cilne tiešsaistes lietotāju skaitam tiek pievienots jauns lietotājs. Ja atveru 10 jaunas cilnes, pieskaitas 10 jauni tiešsaistes lietotāji. Lietotāju skaitam ir jābūt unikālai IP summai! Paldies! Savienošanās io.on("connection", async (socket) => { // push current user in sockets sockets.push(socket); // get all users const allSockets = await io.allSockets(); // emit the size of allSockets io.emit("numberOfOnline", allSockets.size); Atvienošanās
-
sudo ufw allow in proto tcp to any port 3000
-
location /socket.io/ <-- šeit punktu vajadzētu eskeipot, /socket\.io/
-
Ir atvērts uz tcp IPv6, nepieciešams atvērt uz vienkārši tcp.
-
Es atvainojos, tas nebija domāts tā. 3000 ports man iekš firewall ir atvērts.
-
Diezvai Tev vajadzēja prasīt padomu, ja varētu būt, ka pats esi tik gudrs uz varētu būt diezvai visu zinošs
-
Tas diezvai varētu būt pie vainas kapēc serveris man izmet šādu erroru.
-
ngnix konfigs ir drusku, šķībs, iesaku atvērt portus uz firewall.
-
Sveiki! Nekādi netieku skaidrībā kas par problēmu. Visādi izmēģinājos! Digitalocen droplet Nginx default Nginc conf script.js Index.html Paldies!
-
gutem joined the community
-
Jakers joined the community
-
romire joined the community
-
lendire joined the community
-
T.i. tu abās atbildēs atradi vienu vietu, kas neatbilst tavam kodam, bet pārējo nolēmi izlaist?
-
Otrais if() ir tikai tāpēc, lai plūsmu neslēgtu pie neatbilstoša statusa un nerastos kļūda. Ne tajā ir problēma.
-
Kāpēc vispār izmanto async?? .onopen ir jābūt function() {} Palasi ko nozīmē async https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/JavaScript/Reference/Statements/async_function
-
Neredzot pārējo, ir pāris lietas, kas no sākuma jāpārbauda - vai nu recorder.state == 'inactive', tāpēc otrais if's neizpildās, vai arī isRecording kaut kur vēl tiek pārrakstīts. Kā arī darbību secība - tas, ka kaut kas JS ir asinhrons, nenozīmē, ka tas tiek izpildīts asinhroni, jo JS tik un tā visu izpilda vienā pavedienā. Saliec logus, lai redzētu, kas kādā secībā tiek izpildīts, vai asinhronā daļa netiek aizkavēta dēļ kāda cita koda.
-
Problēma: atveram async socket un sākam sūtīt datus. var isRecording; // globāls Kamēr sockets ir vaļā, viss notiek. async function startAudioRecording(ws) { // ... } function streamStart() { isRecording = true; $(".mice").addClass('recording'); const ws = new WebSocket(url); ws.onopen = async () => { const authPayload = JSON.stringify({ "appID": AppId, "timestamp": timeStamp, "appKey": appKey, }); ws.send(authPayload); startAudioRecording(ws); }; socketInterval = setInterval(() =>
-
Pievienojos.
- 8 replies
-
- cv
- inexperienced
-
(and 8 more)
Tagged with: