Jump to content
php.lv forumi

Stratēģiskā web spēle - warxy.com


Recommended Posts

tākš neliels progress report ;)

 

nedēļas laikā izdevās izaudzēt pilsētu "experimental" līdz 3. lielākajai tajā codeza pasaulītē (ok, ja waplets nebūtu iekarots, tad būtu tikai 4. vieta, bet tas arī labi). kr4 viss ir ļoti elementāri: sākumā vajag tikai 1x fermu un 1x lumbermill (protams, ceļ tajā lauciņā, kur attiecīgais resurss pārtika/koki ir visvairāk: vēlams vismaz 70%). uzreiz pērk house un apgreido (sākumā tas ir ļoti lēti), lai iedzīvotājiem būtu kur savairoties. visus iedzīvotājus distributo par ārstiem, lai vēl vairāk veicinātu vairošanos (ir vērts uzcelt slimnīcu, lai palielinātu ārstu efektu). ik pa brīdim, pieaugot iedzīvotāju skaitam, apgreido fermu & lumbermill, lai arī resursus ievāktu proporcionāli vairāk, jo ar laiku būs arī vairāk jātērē. tādā veidā nedēļas laikā var mierīgi izaudzēt lidz 500 cilvēkiem

 

[..]

Kad es uztaisīju lumber mill.. viņš vel maazāk resursus deva nekā parasti iekš mājas distributojot vāca.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 202
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Un tad vēl viena lieta ko vēlos zināt, cik tad īsti stipra ir katra vienība, jo resursu ziņā atšķirība ir acīm redzama!

šī arī ir viena no tām lietām, kas pašam jāatkož. codez pāris hintus pateica ka džeki ar pīķiem esot baigi labi pret smago kavalēriju, bet uz manu jautājumu viņš tā arī neatbildēja: "kas notiek, ja bars ar dažādiem unitiem uzbrūk baram ar dažādiem unitiem". tipa vai tie džeki ar pīķiem meklēs tajā barā smago kavalēriju un durs nost vai uzbruks kādam random pirmajam satiktajam unitam. kr4 combat algoritms joprojām ir mystery :D

 

Kad es uztaisīju lumber mill.. viņš vel maazāk resursus deva nekā parasti iekš mājas distributojot vāca.

droši vien tāpēc, ka uzcēli lumbermillu tur, kur ir maz lumber. skaties lai procenti būtu daudz. sākot no 70% konkrētā resursa, imho, ir pietiekami laba specializācija ;)
Link to comment
Share on other sites

dažādi pret dāžādi karošanā uzbrukums notiek proporcionāli. Tātad, ja tev ir A vienība, bet pretiniekam 2A,2B,6C, tad tavas A vienības uzbrukums sadalisies proporcionāli skaitam - 20% būs uz A, 20% uz B un 60% uz C.

 

Ražību raktuvēs nosaka attiecīgais procents lauciņā un attālums līdz tavam ciemam.

Link to comment
Share on other sites

dažādi pret dāžādi karošanā uzbrukums notiek proporcionāli

tātad kad es ar armiju uzbrūku citai armijai, katrs mans units pēc kārtas izdara proporcionālu sitienu pa visiem enemy armijas unitiem (izklausās diezgan kruta), un tiklīdz kādam enemy unitam paliek 0 hitpointi (nevienam neredzamie), tā tas ir dead. tā ja?

 

un kā ir ar kvantitāti? ja viena smagā kavalērija uzbrūk 90x citām smagām kavalērijām un 10x pikeman, tad sanāk ka tikai 1/10 no uzbukuma tiks tiem pikeman. līdz ar to uzbrūkošā kavalērija no viņiem īpaši necietīs, jo būs uzbrukusi galvenkārt tiem otriem kavalērijas unitiem? :D šis daļēji ir jautājums arī par to, kā uzbrūkošais units saņem savu damage? jo uzbrūkot arī nākas zaudēt unitus, jo īpaši pret lielāku/stiprāku armiju

 

un zaudētie hitpointi pēc cīņas ar laiku atjaunojas? laikam šeit tā medicine sāk spēlēt savu lomu? vai es tikai fantazēju? :D:D:D

Edited by 2easy
Link to comment
Share on other sites

un kā ir ar kvantitāti? ja viena smagā kavalērija uzbrūk 90x citām smagām kavalērijām un 10x pikeman, tad sanāk ka tikai 1/10 no uzbukuma tiks tiem pikeman. līdz ar to uzbrūkošā kavalērija no viņiem īpaši necietīs, jo būs uzbrukusi galvenkārt tiem otriem kavalērijas unitiem? :D

Kad tu kādam uzbrūc (90A pret 90A un 10B), tad notiek divas darbība

tavi 90A ar 90% uzbrūk 90A un ar 10% 10B

un

viņa palikušie, piemēram, 82A ar 100% uzbrūk taviem 90A (nosit 6) un 5B ar 100% taviem 84A (nosit 1).

Pēc kaujas tev paliek

83A, pretiniekam 82A un 5B.

Link to comment
Share on other sites

ooh, nju skaidrs. ideāli!!! liels paldies par šo super slepeno informāciju :)) kr4 ir jāsit tā, lai pēc tam vairs nebūtu neviena, kas varētu iesist pretī :D:D:D:D:D vsp diezgan pareiza militārā taktika ^^ kr4 bliežu augšā armiju un eju atriebties par wapletu. Janku neaiztikšu vsp. tipa friends ;) hmm, vai varbūt tomēr varētu uztaisīt kādu duelli? kad man būs armija, aizsūtīšu pm. iziesi ārā no pilsētas parunāties? :P

 

vēlreiz par to combat tātad sanāk tā, ka units vai nu ir, vai unita nav. tb tādi pusveseli uniti pēc cīņas nepaliek (ar daļēju hitpointu skaitu)? tas arī laikam izskaidro to, kāpēc kad viens vājš units uzbrūk otram tādam pašam, tad neviens neiet bojā arī pēc atkārtotiem uzbrukumiem, jo tie hitpointi tiek ņemti vērā tikai konkrētajā uzbrukumā un, neskaitot zaudētos unitus, citas paliekošas sekas pēc uzbrukuma vairs nav

Edited by 2easy
Link to comment
Share on other sites

zini, ko tu codez varētu likt tajos sms pakalpojumos? spiegošanas servisu!!!

tipa pirms izšķirošā uzburukuma pilsētai, lai nosūtot sms, varētu uzzināt visu par šo pilsētu, kādi buildingi tur ir iekšā. tas tā gadījumam, lai nebūtu baigais pārsteigums, kad visa milzonīgā uzbrūkošā armija iet bojā uzraujoties uz Town Wall ar 100-to leveli :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...