2easy Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 Tātad viedojot armiju es ziedoju savu "ganāmpulku" ? :D jā, liec tām aitām beidzot darīt kko lietderīgu!!! :D:D:D armiju taisi no pilsētas iedzīvotājiem. Tāds ir šīs spēles ekonomiskais raksturs: vai nu liec cilvēkus strādāt un attīsti pilsētu, vai būvē no viņiem karavīrus un ej laupīt citus. imho, ja netaisa nekādas mahinācijas, tad tajā spēlē vispirms kādu nedēļu ir jāpasēž savā pilsētā un jāattīstās, lai iekustinātu ekonomiku. kad jau tauta būs savairojusies pāri simtam un būs daudz visādi buildingi sacelti + upgreidoti un arī zinātņu nozīme būs izprasta, tad tikai var sākt kko iekarot. kr4 pirms tiek līdz īstajai izpriecai, ir jāiziet cauri garai priekšspēlei ;) bet nju labāk pagaidīšu beta versiju. pašreizējā variantā tāpat neko iekarot nevar :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 (edited) codez, vai tu varētu pateikt priekšā, ko dod pārējās 4x zinātnes? (varbūt tās ir vēl vairāk?) pagaidām vienīgi par managementu ir skaidrs. vnk atklāju matemātiku un nekur nekas neizmainījās :( gribēju vēl patestēt spēles ekonomisko pusi prikols tāds, ka tie iedzīvotāji vairojās ģeometriskā progresijā un pagaidām izskatās, ka tikai jāapgreido mājiņa, un nekādi citi ierobežojumi nav. eksponenciālai līknei sākums, protams, ir lēzens, bet ātri vien pieagums kļūst neapturams. man liekas, ka tev ir izdevies šajā spēlē apvienot 2x galējības. ļoti lēnu sākumu un ļoti straujas beigas :D kr4 ekonomiskais modelis tāds interesants padevies :P Unitiem ir tāda lieta, ka ir Hitpointi, tipa dzīvības, cik ir viņam jāiesit, lai sasistu un attack, tas cik viņs var sasist citus. Bet vēl ir arī tā, ka katram junitam pret citu unitu ir atšķirīgs attack. Respektīvi vieni uniti ir efektīvi pret citiem. Tāpēc nav tāda stiprākā junita. Tu vari piemēram sabūvēt Heavy Cavalry armiju, bet vīri ar pīķiem šai armijai nodarīs milzīgus zaudējumus. Tai pat laikā lokšāvēji apšaus vīrus ar pīķiem bez problēmām. Tāpēc militārā stratēģija unitu tipu izvēlē šijā spēlē būs ļoti svarīga. ok, bet ja armija ir nokomplektēta no dažādiem unitiem, tad uzbrukuma laikā katrs units uzbrūk tam, kuram nodara vislielāko damage? vai kā? combat algoritms joprojām tā īsti nav skaidrs. tā jau ir grūti plānot kaut cik efektīvu uzbrukumu anyway uzbrūkot ar veselu baru dažādiem unitiem, spēlētājam jau nekļūst skaidrs, kurš units tad pret kuru bija efektīvs. tad ir jātaisa vairākas armijas un katrā ir 100% tikai viena veida uniti. tad vēl kkā to var notestēt... bet nu jā. šajā gadījumā unitu apraksts ftw Edited February 10, 2010 by 2easy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maris-S Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Tā virspusēji izlasīju visas atsauksmes, iespējams ka jau tika pieminēts, bet domāju ka spēlei vajadzētu kādu aprakstu spēles mājas lapā, jo redzu ka diezgan daudz jautājumu ir uzdots kā tieši jāspēlē, tāpēc pamācība noderētu. Pārvietot karti velkot ar peli domāju ir viens no primārajiem uzdevumiem, tas stipri atvieglotu lietotājiem pārvietošanos pa karti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 (edited) un skatu uz karti vajag dažādot (dažādi defaultie zoom/skati). piemēram 1) vienu tādu mazu 12x9 laukumu (gandrīz kā ir tgd), kur var patīksmināties par savu pilsētu un fermām 2) otru nedaudz lielāku 20x15, lai var ērti pārskatīt visas armijas un taisīt dažādus manevrus uzbrūkot 3) tad vienu putna lidojumu 100x75, lai var redzēt tuvākos mērķus šajā apkārtnē, kam uzbrukt 4) un tad jau gandrīz globālu 600x450, lai būtu skaidrs, kāda ir big picture kartes platumu var droši palielināt (uz tā info rēķina, kas ir kreisajā pusē) augstums gan ir tieši laikā, lai uz 1024x768 izšķirtspējas ielīstu ekrānā Pārvietot karti velkot ar peli domāju ir viens no primārajiem uzdevumiem, tas stipri atvieglotu lietotājiem pārvietošanos pa karti. nevajag tač uzreiz kopēt googles kartes funkcionalitāti! stratēģiskajās spēlēs dažreiz uztaisa tā, lai karte pati pārvietojas, kad pele atrodas kartes/ekrāna malā. tā ir daudz ērtāk. ok, šajā gadījumā, kad karte nav visā platumā/aubstumā, varbūt tas nebūtu labākais veids (jo var izraisīt kartes pārvietošanos, kad to nemaz nevajag). redzēs, kas būs tajā beta versijā... Edited February 10, 2010 by 2easy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Vispār, ja cilvēki nak pa lēnu klāt, es varu uztaisīt tā, ka katrai pilsētai ir links uz pilsētu. Ja šajā linkā ienāk kāds unikāls cilvēks, kurš nav vēl spēlē, tad it kā viņš kļūst par pilsētas iedzīvotāju un pieskaitās pilsētas populācijai +1. Tad jūs to savu pilsētu linkus varēsiet dod draugiem un visādi citādi reklamēt savu pilsētu un ātrāk augs populācija. Kā jums tāda ideja? :) man ļoti patīk šī ideja! :)) jāatrod tikai kāda pietiekami labi apmeklēta lapa un tur jāieliek ajax requests uz manu pilsētu. visi lapas apmeklētāji paši sev nezinot apmeklēs manu pilsētu un populācija augs griezdamies :D btw bez visa tā šīs spēles maximālais spēlēšanas ilgums ir ļoti īss: apmēram 2x nedēļas. iespējams, dēļ zemāk aprakstītā prikola šī spēle sāks nopietni gļučīt pat nesagaidod beta versiju. nju tad skatāmies, kas notiksies... sākšu ar teoriju: sākumā domāju, ka tā ir militāra spēle. kad ar dažādiem militāriem unitiem neko nevarēju iekarot, tad sapratu, ka uzsvars ir uz ekonomiku. taču izrādās, ka tomēr nē! spēles galvenais mērķis ir vairošanās!!! jūs nepārklausījāties :D visi apgreidi ļoti maz paceļ produktivitāti: apmēram par 1/60. tb vajag 60x apgreidus, lai production efektivitāte palielinātos par 100%. tas ir pārāk ilgi un dārgi. taču ir viens ļoti viegls ceļš: jo vairāk tautas, jo vairāk resursus tā savāc. tāpēc sākumā ir jāsavāc tikai nedaudz resursi, lai uzbūvētu mājiņas un iedzīvotāju skaits varētu sākt palielināties (2x fermas + lumbermill arī sākumā noder). tiklīdz mājiņas ir uzceltas, tā visus workerus distributo par ārstiem, lai vēl vairāk veicinātu iedzīvotāju vairošanos. iedzīvotāju pieaugums daudz vairāk palielina produktivitāti nekā jebkādi apgreidi. tb tas ir vnkāršāks, lētāks un ātrāks veids, kā sasniegt rezultātu - spēcīgu ekonomiku bet tagad paskatīsimies, kā palielinās iedzīvotāju skaits define('PCT_BASE', 20); // pamata iedzīvotāju pieaugums diennaktī (%) define('PCT_DOC', 0.15); // par tik papildus procentiem diennaktī iedzīvotāju skaitu palielina 1x ārsts (iedzīvotājs, kurš distributēts par ārstu) function popAfter($iDays) { $iPop = 50; // sākuma populācija for ($i = 0; $i < $iDays; $i++) $iPop *= 1 + (PCT_BASE + PCT_DOC * $iPop) / 100; return (int) $iPop; } for ($i = 1; $i <= 15; $i++) echo $i . ': ' . popAfter($i) . '<br />'; /* populācija pa dienām 1: 63 2: 82 3: 109 4: 149 5: 212 6: 322 7: 542 8: 1093 9: 3106 10: 18205 11: 519013 12: 404685683 13: 245656239756030 14: 0 15: 0 tātad system failure iestājas, pat nesagaidot apaļas 2x nedēļas */ lai šo prikolu notestētu izveidoju pilsētu "experimental". tā vēl tikai aug un ir ļoti maziņa, taču tajā tiks īstenota šī stratēģija. atliek vien cītīgi apgreidot mājiņu leveli, lai iedzīvotājiem pietiek vietas. tāpēc pat ja tu datubāzē nomainīsi PopulationCount int uz PopulationCount bigint, tas maz ko līdzēs ;) vienīgi man apniks apgreidot to house leveli triljoniem reižu. vot tas gan būs for sure :D:D:D protams, projektējot šo spēli, codez droši vien rēķinājās ar normāliem spēlētājiem, nevis ar 2easy. tāpēc ja PCT_DOC neņem vērā (atstāj 0) un iedzīvotāju pieaugums ir tikai konstanti 20%, tad 64bit infinity/overflow iestāsies tikai pēc apmēram 7x mēnešiem droši vien ir kkāds mājiņu upgrade limits. tad gan šī infinity figņa nestrādās. bet anyway tā ir un paliek labākā stratēģija šajā spēlē, kā uzpumpēt ekonomiku tā kā tu, codez, solījies rakstīt tās spēles online avīzi, tad ieliec šo rakstiņu pirmajā lapā, plzzz :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted February 10, 2010 Author Report Share Posted February 10, 2010 majīņu leveļiem nav upgrade limits, taču katrs nākamais līmenis maksā dārgāk, līdz ar to tev ir jāvāc resursi. Pie tam mājiņas dotais max populācijas pieaugums ir lēnāks kā mājas cena. Nākmais punkts ir kad mājiņas cena jau pārsniedz 10000 koku, tad ir arī jāsāk upgreidot noliktava, lai tu vispār varētu savākt tos 10000+ resursus. Mājiņu un noliktavas upgreidošana reāli nobremzēs populācijas augšanu aptuveni 500-1000 cilvēku robežā. Kas attiecas uz avīzēm, tās varēs rakstīt jebkurš spēlētājs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waplet Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 :lol: tik perfekti aprakstīts viens no galvenajiem bugiem spēlē.. par to atmiņu lol ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Nākmais punkts ir kad mājiņas cena jau pārsniedz 10000 koku, tad ir arī jāsāk upgreidot noliktava, lai tu vispār varētu savākt tos 10000+ resursus. Mājiņu un noliktavas upgreidošana reāli nobremzēs populācijas augšanu aptuveni 500-1000 cilvēku robežā. kāda noliktava??? tas kas saucās Warhouse (kara māja). vai tik angliski nav warEhouse? ;) spellcheckeri jau nelietojam vai ne :P un es to toreiz upgreidoju, kad taisīju armiju, domādams ka tas kkā uzlabos war :D:D:D tad jau pie reizes pastāsti arī par tām pārējām 4x zinātnēm (šobrīd tikai par management ir skaidrs). un vēl, vai zinātnēm ir kāds level limits? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 (edited) codez, vai tu zini, ka tava spēle izraisa atkarību? nav pat īsti interesanti to spēlēt, bet tik un tā pāris reizes dienā ir jāieskatās, kā aug pilsētas iedzīvotāju skaits, kkas biki jāapgreido un ik pa brīdim ārsti jāsūta ievākt resursus, lai būtu par ko uztaisīt nākamo mājiņas apgreidu :D:D:D kr4 nekas nenotiek, bet spēle anyway kkāda narkotiska :P visa spēles gaita notiek apmēram tā: cilvēku paliek vairāk => vajag lielāku māju, lai tiem būtu kur dzīvot, bet tiklīdz apgreido māju => tā cilvēku skaits atkal turpina pieaugt un pēc brīža vajag jaunu mājas apgreidu. kkāds apbrutais loks :D tb ja neviens neuzbrūk, tai spēlei nav gala. vienīgi var sacensties, kuram vairāk iedzīvotāji. drīzāk tai spēlei varētu būt tāds formāts, ka noteiktā laikā ir jāsasniedz kkāds mērķis, ja nē, tad game over. vai arī sacensību, kurš kkādā laika limitā izaudzēs lielāku pilsētu. vai kkā tamlīdzīgi, vnk lai būtu more challenge un vēl, ir extremely grūti apdzīt citu pilsētu (iedzīvotāju skaita ziņā), ja tā pilsēta ir uzcelta kaut 1 dienu agrāk. vēlākā pilsēta visu laiku ir tādā attīstības stadijā, kādā pirmā bija dienu iepriekš. tas protams, ja abām seko līdzi un nedara muļķības. tb pats tas spēles plūdums ir grūti ietekmējams un topā ir tas, kas pirmais uzcēla pilsētu un var tai veltīt pāris brīžus dienā vnk tādi ir secinājumi attīstot 2x pilsētas. vienā tikai apgreidoju mājiņu un pārējā laikā visus iedzīvotājus distributoju par ārstiem. bet otrā pilsētā apgreidoju arī visādus buildingus/mines, tipa lai veicinātu resursu pienesumu un ātrāk taisītu jaunus apgreidus (architect office) un lai palielinātu ārstu efektu (slimnīca). taču rezultātā visa tā apgreidošana ļoti maz ko ietekmē. ieguvums no apgreidiem knapi kompensē laiku, kas bija jāieguldīta, lai dabūtu šo apgreidu!!! tā kā net ieguvums ir 0 no tās apgreidošanas (vismaz pagaidām tā ir, balstoties uz to 2 pilsētu attīstības pieredzi) Edited February 13, 2010 by 2easy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waplet Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 (edited) btw.. spēlei datums ir nepareizs,, atpaliek par vienu mēnesi. un kā tur ar to science? kad nākamais veids sāk pildīties? Edited February 14, 2010 by waplet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 btw.. spēlei datums ir nepareizs,, atpaliek par vienu mēnesi. droši vien tāpēc, ka js funkcija getMonth() izceļas ar to, ka mēnešus skaita no 0, nevis no 1 ;) un kā tur ar to science? kad nākamais veids sāk pildīties? jā man arī interesē, kad tu beidzot atklāsi tos zinātņu noslēpumus :D:D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waplet Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 + Maximālais house līmenis izskatās kkur ap 26 /27.. jo tad vajadzes 10k plus resursus :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 (edited) bet priekš tam ir tas buildings warehouse (kas šobrīd saucas warhouse). tb lai tiktu tālāk, nekādu zinātni vēl nevajag. vnk tām zinātnēm pagaidām baigo laiku vajag (izņemot matemātiku, kas neko nedeva). tāpēc labāk audzēju cilvēku skaitu un vēlāk pamēģināšu atklāt kādu EDIT: oo, tiklīdz kāds ierunājas par warxy, tā codez arī uzreiz uzzīmējas :D:D:D Edited February 14, 2010 by 2easy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waplet Posted February 16, 2010 Report Share Posted February 16, 2010 (edited) wtf. kas tā pa huiņu :? man bija pilsēta, pēkšņi vakarā ieeju vairs nav. .. ne arī rādās, ka kāds būtu uzbrucis.. bija house 27 level warehouse kkur 6 .. iedzīvotāji 700 apmēram, lold laikam mani okupeja :D Edited February 16, 2010 by waplet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 16, 2010 Report Share Posted February 16, 2010 (edited) tieši gribēju ienākt un pateikt, ka kāds laikam ir atklājis managementu un iekarojis wapleta pilsētu!!! rip es tas nebiju ;) EDIT: vsp baigi abidna tā dienām/nedēļām attīstīt pilsētu un tad pēkšņi hops un vienā mirklī vairs nav... tad jau labāk lai uzreiz iekaro pēc pirmās stundas, nevis pēc tik daudz ieguldīta darba/laika Edited February 16, 2010 by 2easy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.