sandrulis Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 Cik programmētājs varētu paprasīt summu par izveidošanu zoli flash formātā? (tā ka cilvēki ielogojās un spēlē) * Tops * padāda punktus par partijām * parādā čatu (neko vairāk) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemec Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 Vai ir kāds nopietns iemesls kāpēc jāizvēlas tieši flash? Vai tiks izmantota kaut kāda animācija vai vēl kādas fīčas, ko nespēj nodrošināt JavaScript? Bet ja no nulles, tad: 1) servera versiju varētu izveidot pa 4-8 dienām. Kas tikai atbild par spēli, saglabā katru partiju datubāzē. 2) servera daļu, kas skaita statistiku (punkti spēlē, izspēlētas spēles utt), varētu uztaisīt pa 2-4 dienām. 3) klienta variants varētu aizņemt 4-8 dienas. Kur ietilpst galda izvēle, galda spēle, ielogošanas daļa. Kopā sanāk 10-20 dienas = 80-160 stundas, ja prasa 10ls/h, tad sanāk no 800ls līdz 1600 ls. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucumber Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 Piekritu nemec teiktajam un ja tas vel tas ir flasha, tad droshi + 400ls par flash animacijam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 Pa nedēļu uzbliezt klienta daļu? Nu varjaubūt... Tīri intuitīvi (izpētē ieslīgt patlaban nav vēlmes) tik optimistiski tempi man liekas apšabāmi. Augstas veiktspējas zoli (@draugiem.lv) servera daļu arī neuzkodēsi dažās dienās. JavaScript`iskai klienta daļai mīnuss tāds, ka nepārtraukti ir jāvaicā serverim vai nav izmaiņas spēlē - tas ir papildus resursi un spēle arī nebūs diezko baudāma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemec Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 (edited) Ja esi labs draugs JavaScriptam, tad ar klienta daļu nevajadzētu būt problēmu. Ko tad nozīmē ne augstas veikspējas, speciāli sarakstīts sūda kods? un @draugiem.lv ir kāds rādītājs zoles taisīšanā? :) . Pats nesen saražoju servera daļu zolei, neiešu zīmēties, bet man tas aizņēma 2 dienas, pārējo laiku var atstāt testiem. Vispār šos laikus es ņēmu no savas pieredzes. Kad piebeigšu savu zoli, tad arī šeit kaut kur ielikšu saites. JavaScriptam var uzrakstīt tuneli caur flashu un lietot socketus cik vien gribi. AS2 kods: import flash.external.*; ExternalInterface.addCallback('socketConnect', null, xsocketConnect); ExternalInterface.addCallback('socketSendData', null, xsocketSendData); mySocket = new XMLSocket(); mySocket.onConnect = function(success) { if (success) { connectionStatus('established'); } else { connectionStatus('failed'); } }; mySocket.onClose = function() { connectionStatus('lost'); }; function xsocketConnect(p){ connectionStatus('connecting'); mySocket.connect(p.split(':')[0], p.split(':')[1]); } XMLSocket.prototype.onData = function(msg) { trace(msg); ExternalInterface.call(_root.fireCallback, ["socketOnData", msg]); }; function xsocketSendData(msg){ mySocket.send(msg); } function connectionStatus(msg){ trace(msg); ExternalInterface.call(_root.fireCallback, ["socketStatus", msg]); } ExternalInterface.call(_root.fireCallback, ["loaded"]); un MooTools plugins tam: Swiff.Connector = new Class({ Extends: Swiff, Implements: Events, options: { path: 'connector.swf', target: null, height: 1, width: 1, callBacks: null, host: 'localhost', port: '8080', params: { wMode: 'opaque', menu: 'false', allowScriptAccess: 'always' } }, initialize: function(options) { this.setOptions(options); if (this.options.callBacks) { Hash.each(this.options.callBacks, function(fn, name) { this.addEvent(name, fn); }, this); } this.options.callBacks = { fireCallback: this.fireCallback.bind(this) }; var path = this.options.path; if (!path.contains('?')) path += '?noCache=' + $time(); // cache in IE this.parent(path); // container options for Swiff class this.options.container = this.box = new Element('span', {'class': 'connector-box'}).inject($(this.options.container) || document.body); this.inject(this.box); }, fireCallback: function(fArg) { var name = fArg[0]; var args = fArg.length>1 ? fArg[1] : fArg[1]; this.fireEvent(name, args); }, connect: function(){ this.communicator().socketConnect(this.options.host+':'+this.options.port); }, send: function(msg){ this.communicator().socketSendData(msg); }, communicator: function() { var movieName = this.id; if (Browser.Engine.trident) { return window[movieName] } else { return document[movieName] } } }); Lietot to var šādi: var swiffConnector = new Swiff.Connector({ 'path': 'connector.swf' // as2 compiled code path , 'container': $('connector') // swf container , 'host': '192.168.1.51' , 'port': '9999' , onLoaded: function(){ //swf connector loaded } , onSocketStatus: function(status){ //possible status - 'connecting', 'lost', 'established', 'failed' } , onSocketOnData: function(dt){ //dt - data received from server } }); swiffConnector.send('some data');// send to host Edited July 22, 2009 by nemec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 Veiktspējas rādītājs ir onlainā notiekošo spēļu skaits. Cik stabili tāds "tunnelis" darbojas? Piegājiens izskatās visai interesants. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemec Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 Es teiktu tā, ka zolei nav kaut kādu dižu aprēķinu lai tur būtu vieta īpaši iespringst. Nedaudz sarežģītāk par čatu :). Tu @draugiem.lv zoli taisīji, ka tā aizstāvi, ka tur ir kaut kādas veikspējas nežēlīgas? Apskatījos, un tur sēž 1000 lietotāju. Vai tad tas ir daudz? Tik pat stabils, cik stabili ir flash socketi + flash komunikācija ar javascript. Aprēķinu man nav. Bet ne ar vienu, ne otru problēmas nav bijušas. Man ir tādas aizdomas, ka google wave tieši tā pat strādās. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 1000 lietotāju, 300 spēles (šķiet, ka esmu redzējis krietni vairāk, bet nu pusgadu tur neesmu bijis) normālā spēlē vienā-divās sekundēs gājiens - 600 pieprasījumu sekundē. Imho visai daudz, lai ar parastu apache<->php<->mysql būtu par īsu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemec Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 Apache servera variantā nav vajadzīgs, jo php (kam patīk java, pythons utt) pats pa sevi tačū būs serveris. mysql vajadzīgs tikai lai saglabāt rezultātus, kas varētu notikt tikai partijas beigās, vai arī tad kad istaba ir tukša vai arī vispār neko nesaglabāt, ja nav vajadzīga statistika. Paliek tikai pats serveris, kas ir rakstīts kaut kādā valodā. Tādam serverim 600 pieprasījumi sekundē no klienta puses ir tīrais nieks :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 Lai arī 600/sec šķiet tīrais nieks, tas 1) nav ar "standarta" risinājumiem - bikiņ jāpasēž un jāpadomā :) 2) "peak" stundās tas var mierīgi izstiepties trīs reizes vairāk Bet vispār Tu mani pārliecināji, bet gribētu redzēt Tavējo zoli, ja var. Cerams, tas nav kārtējais ultra-mega-top-secret companies-policy-breaker :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemec Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 (edited) tas nav nekāds top-secret, jo taisu kārtējo reizi savam priekam, tāpec protams iedošu visiem novērtēt attiecīgajā sadaļā. Vienīgā problēma, ka zole man ir tālu no primāriem uzdevumiem un visticamāk nenesīs nekādu materiālo labumu, tāpēc taisu es to baigi reti (šobrīd statuss ir 50% :)). Edited July 23, 2009 by nemec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yeahz Posted July 24, 2009 Report Share Posted July 24, 2009 Pie reizes, ja iet runa par kāršu spēlēm, vēlētos uzzināt, cik naudu un cik laika prasītu profesionāls programmētājs uzbūvējot ko šādu - http://www.triplejack.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Web Developer Posted July 26, 2009 Report Share Posted July 26, 2009 Pirmkārt, ja izvēlas taisīt zoli (vai gandrīz jebkuru citu spēli) web klienta pusē, tad droši vien pareizā izvēle būtu Flash, jo Java appleti šim nolūkam nebūs tik progresīvi (pārāk lēni tomēr...). Tā kā uz Flash neko netaisu un netaisos taisīt, tad arī neņemos spriezt, cik ilgi. :) Tikpat labi varat uztaisīt arī "downloadojamu" aplikāciju, kuru klients izmanto uz sava kompja, ieinstallējot to vispirms. Pluss varētu būt tāds, ka varētu iespējams nodrošināt labāku veiktspēju. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Appaz Posted August 3, 2009 Report Share Posted August 3, 2009 Ja kāds veic programmisko pusi kādam ar kāršu spēlēm/azartspēlēm saistītam interaktīvam web bāzētam projektam, ar prieku piedalīšos projektā no savas puses piedāvājot visus nepieciešamos vizuālos risinājumus. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delfins Posted August 3, 2009 Report Share Posted August 3, 2009 Pirmkārt, ja izvēlas taisīt zoli (vai gandrīz jebkuru citu spēli) web klienta pusē, tad droši vien pareizā izvēle būtu Flash, jo Java appleti šim nolūkam nebūs tik progresīvi (pārāk lēni tomēr...) nu pilnīgākās muļķības... Java no Flash neko neatšķirās.. JAVA varbūt arī ielādējās lēnāk, bet lēna tā toč nav! [un nav starpības aplets vai java aplikācija.. kods šamai izpildās vienlīdz labi, atšķirība ir tikai ar tiesībām un bāzes klases īpatnībām] Zoli neprotu, tāpēc gruti pateikt, cik sarezgiti Flašā sazīmēt to štruntu.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.