des Posted October 6, 2005 Report Share Posted October 6, 2005 Neredzēji nevienu faktu? Izlasi vēlreiz visu diskusiju un vēlreiz un vēlreiz, kamēr ieraugi...Nu, kādi tur standarti? Saproti - tas nevienam neinteresē! Un pāriešana par soļiem uz citu versiju (piemēram, 3 => 4) ir ļoti nopietns solis, vienalga vai tas attiecas uz db, vai php, vai server programmatūru! Par šādām akcijām ir jābrīdina stipri iepriekš! Un kādu tur atbildību? Serveris uzņemas atbildību par visu savu rīcību un viņiem arī ir viss jāparedz! Kā tev pašam? Būtu normāli, ja, piemēram, būtu uzkodējis kodu php 4.1, piemēram, bet pēkšņi serveris pāriet uz php5 vai, izdomā, pēkšņi, ka php3 ir labāka un pāriet uz to? Un, ja izlasīji šo diskusiju kārtīgi, tad ievēroji, ka tur arī izmetās kaut kādi htpasswd pieprasījumi ne pa tēmu utt. Un, ja tev lapa gļuko tāpēc, ka serveris ir veicis kārtējās izmaiņas, kuras sākotnēji neesi paredzējis, tad nopūties - "ak es nepraša - kā es šito neparedzēju..." - un ķeries tūlīt pie kļūdu pašaizliedzīgas labošanas? 24091[/snapback] Ideja par faktiem ir ljoti vienkaarsha. Es nedaudz ironizeeju. Tu vienkaarshi nevienam nepieraadiisi, ka tajaa un tajaa briidii VINJU deelj bija taads un taads gljuks shitaadaa un taadaa lapaa. KLIENTS vainos izstraadaataaju, nevis hosteetaaju. Hosteetaaju var vainot, piem, ja neatgriezeniski nobruuk db. Un tur arii veel jaapieraada, ka Tavos skriptos nebija visaadi drop table, gljukaini delete from, utt. Diezmheel hosteetaajam vienmeer ir priekshrociiba taadaa zinjaa, ka vinjsh ar servera logiem, Taviem skriptiem vajadziibas gadiijumaa var sadariit, ko vien grib. Par php3 drusku paarspiilee :) Bet par php5 taisniiba - tur ar backward compatibility ir galiigaa dirsaa. Nu principaa man tur dazhi seni projekti pie vinjiem griezhaas, kurus shad tad minimaali vajag pakorigjeet. Jaunus klientus vairaak pie vinjiem nesuutu. Dazhi jau ir aizvaakti citur. Mana attieksme ir, ka nobody is perfect. Kljuumes gadaas visiem. Downtime ir bijushi gan yahoo.com, gan goolei, taa kaa nav, ko satraukties. Aiziet no kaada servera var jebkuraa mirklii, neviens netur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
des Posted October 6, 2005 Report Share Posted October 6, 2005 Paldies des par papildinājumu, kas tikai vēlreiz UZSVER SERVERIS.LV NEPROFESIONALITĀTI!Nu kā var šitādas lietas darīt: 1. bez klienta atļaujas; 2. vispār pat nebrīdinot par to klientu. Nu atvaino - labi, tagad citi centīsies novērst radušās problēmas saitos, citi pāries uz citu hosting pakalpojumu sniedzēju (kas būtu daudz apsveicamāk), bet nu fakts paliek fakts - šitāda rīcība ir pavisam amorāla no firmas, kas sevi sauc par līderi hostinga pakalpojumu tirgū! Lai jau savu zupu streb paši, bet es, cik vien manā lokā pazīšanās ir, visiem ieteikšu no serveris.lv turēties pa gabalu. 24140[/snapback] Nu jaa. Veel jau jamie kaadus 100+ klientus tur uz vienas kastes. Par to liideri - tie jau ir maarketinga pamati - da par jebkuru produktu taa razhotaajs saka "mees, labaakie un tie citi, parastie". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roze Posted October 6, 2005 Report Share Posted October 6, 2005 Es vēlaizvien nesaprotu ko var ņemties. Vai Jums tajā līgumā pa 5Ls gabalā ir kāds punkts par maksimālo downtaimu / par reakcijas un novēršanas laiku avārijas gadijumā / par servisa nepārtrauktību (dublicēta serveru / tīkla u.c. pļurzuļu darbība) / par to cik un kad kādos laikos tiks veikti sistēmas profilakses darbi? Ja nav, tad kur pamats būt neapmierinātam? ņemot vērā ka pakalpojuma sniedzējs pat izpilda tos kautvai tas arī nav obligāti paredzēts. Vispirms noskaidro cik maksā minēto punktu iekļaušana SLA un tad metājot pirkstus bļaut par neprofesionālu attieksmi. Serviss ir "as is" (es šeit nevienu konkrētu pakalpojumu sniedzēju neattaisnoju). No vienas puses jūs gribat up2date sistēmu ar aktuālajiem softiem no otras puses satraucaties par kaut kādu backwards compability kas pašos pamatos jau netiek 100% nodrošināta. Normāla prakse ir arī slēgt līgumu par weblapas uzturēšanu ar tās pasūtītāju un veikt nepieciešamās izmaiņas kas radušās dažādu apstākļu dēļ (atrunājot kuros gadījumos tas ir par papildus samaksu kuros sākotnējā projekta cenā iekļauta maintenance). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robis Posted October 6, 2005 Author Report Share Posted October 6, 2005 http://www.serveris.lv/lv pirmais punkts, pat ielikts boldā Garantēts 99,99 % uptime. Ko tas nozīmē? Sen jau pārsnieguši daudzas reizes normu šai ziņā (nu ir bijis daudz vairāk kā 2 h down 2 gadu laikā). Pie tam tam šonedēļ vien man liekas down jau bijis vismaz 6 h. Tas attiecas tikai uz down. Vēl jau ir tā lieta, ka veicot savus "slepenos" upgreidus, ir radušās kļūdas, gļuki - nezinu, kas tur ir norādīts tai līgumā, bet nu sorry - eksperimentētājserveris man pazīstamajiem serveris.lv klientiem (pagaidām tikai...) pavisam nav vajadzīgs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robis Posted October 6, 2005 Author Report Share Posted October 6, 2005 Būtībā, izskatās, ka te tie, kam ir bijusi darīšana ar serveris.lv paši atzīst, ka ar viņiem ir problēmas, savukārt, tie kam nav sevišķi nekāda saistība ar serveris.lv bijusi, tik oponē opozīcijas pēc! :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roze Posted October 6, 2005 Report Share Posted October 6, 2005 http://www.serveris.lv/lv pirmais punkts, pat ielikts boldā Garantēts 99,99 % uptime.Nu tas ir webā rakstīts... Uz papīra ir? Ar parakstu apakšā un kādas sankcijas ir par to ka šis limits ir pārsniegts? "nezinu, kas tur ir norādīts tai līgumā" Ta ir arī visa problēma.. tikpat labi varētu brēkt cik slikts tur ir geocities.com vai vēl kāds freespace vai lētā gala webvietas piedāvātājs.. oponē opozīcijas pēc! Oponē _lietotāju_ stulbumam / naivumam un pašparliecinātībai (vai kā to vēl nosaukt).. škiet ka dzīvē viss būtu pašsaprotams.. Lai kā vēlētos nu nebūs vienmēr vienlīdzīga attieksme pret dažādiem maksātājiem.. būs izdalīti vip, biznesa klienti un visi pārējie.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
des Posted October 6, 2005 Report Share Posted October 6, 2005 būs izdalīti vip, biznesa klienti un visi pārējie.. 24148[/snapback] exactly. Un ja maksaa Ls5 meen, tad galiigi nav ko iedomaaties, ka esi VIP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robis Posted October 6, 2005 Author Report Share Posted October 6, 2005 Man vienalgā VIP vai neVIP! Ar tādu attieksmi kā viņi, tik nopelnīja to, ka atteiksies tie paši neVIP un nenāks vairs klāt jauni (vismaz no manas puses ne). Un, starp citu, nevaru iedomāties, kā tie āksti var nodrošināt vēl kaut ko VIP klientiem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roze Posted October 6, 2005 Report Share Posted October 6, 2005 A tu pieliec tam 5 beigās vienu vai divas nullītes.. tad jau manīsi :) Protams ka biznesā ir svarīgs katrs klients taču IT sfērā jo spilgti tomēr izdalās tas ka napig ķēpāties ar 10,100,1000 maziem ja var izpatikt vienam lielam. Protams mazajiem klientiem vienmēr var piedāvāt kaut kādus standarta/tipveida risinājumus.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robis Posted October 6, 2005 Author Report Share Posted October 6, 2005 Kādas tur nulītes vēl likt klāt? Par tādu kvalitāti? Nedomāju viss. Droši vien ņemoties ar visādiem trekniem 118 utml. cilvēks pats par sevi samaitājas - vairs nesaprot - kur viņš atrodas, kas notiek? Mēs dzīvojam valstī, kur minimālā mēnešalga ir 80 Ls uz papīra un iztikas minimums 104 Ls! Treknie dibeni savas tauku kārtas dabū pārpārēm, ir jādomā par tiem, kas tomēr ir godīgi. Šitā šķirojot visādus VIP un pārējo tautu, tādi lopi tik vēl vairāk sabiedrību noslāņo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavacky Posted October 6, 2005 Report Share Posted October 6, 2005 Nesaprati? Maksā vairāk, būs kārtība lielāka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robis Posted October 6, 2005 Author Report Share Posted October 6, 2005 Nesaprati? Maksā vairāk, būs kārtība lielāka. Sapratu! Bet, ja viņi prasa attiecīgo summu, tātad, viņi par to arī spēj to visu piedāvāt, ko sludina! Vot to kruto paneli labāk būtu iemainījuši pret sakarīgiem sysadminiem. Ļoti vienkārši - klienta viņiem vairs nav :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klez Posted October 6, 2005 Report Share Posted October 6, 2005 manupraat vaig pareizo attieksmi, kas jau sen tika noslaidrots. Vaidzeetu sleegt sho topiku, citaadi jau aiziet offtopic. ja es piedaavaatu hostingu, un cilveeks teiktu lai vinjam taa lapa straadaa kaa vinsh grib, tad luudzu, maksaajiet man 50 vai 100 LS meenesii un buus. straaadaas. nopirkshu klientam atsevishku kasti un buuus viss kaa veelaas. Muusdienaas visu speelee nauda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roze Posted October 6, 2005 Report Share Posted October 6, 2005 Kādas tur nulītes vēl likt klāt? Par tādu kvalitāti? Nedomāju viss. Droši vien ņemoties ar visādiem trekniem 118 utml. cilvēks pats par sevi samaitājas - vairs nesaprot - kur viņš atrodas, kas notiek? Mēs dzīvojam valstī, kur minimālā mēnešalga ir 80 Ls uz papīra un iztikas minimums 104 Ls! Treknie dibeni savas tauku kārtas dabū pārpārēm, ir jādomā par tiem, kas tomēr ir godīgi. Šitā šķirojot visādus VIP un pārējo tautu, tādi lopi tik vēl vairāk sabiedrību noslāņo. 24162[/snapback] Ehh nu tu atkal visu maisi kopā (pie kam tik stulbā manierē ka nelabi metas).. Nu nav webhostinga kantorim / IT uzņēmumam jāskatās cik ļiels ir iztikas minimums valstī, bet gan kā jebkura uzņēmuma mērķis ir gūt maksimālu peļņu. Nu nav 100Mb uz servera pirmās nepieciešamības prece... Ja tu gribi katru Latvijas iedzīvotāju nodrošināt tad kapēc nenopērc serveri un nedali vietu uz tā? Un neizturies profesionāli pret viņiem? Tava baurēšana ir neprofesionalitātes kalngals - būtu te nevis pa forumu ņēmies bet pamatojoties uz downtaimiem un radītajām nēertībām no pakalpojuma sniedzēja dabūjis divtik daudz diskvietas + atlaides uz cenu + hvz vēl kādus bonusus. Ai labi.. gan jau ies laiks un sapratīsi (cerams) kaut ko arī pats.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robis Posted October 6, 2005 Author Report Share Posted October 6, 2005 Nu, 100MB uz servera, protams, nav pirmās nepieciešamības preci, bet tos skaitļus vairāk izspļāvu, lai būtu skaidrs, ka te nav nekāda Anglija vai Amerika - nez kāpēc amerikas serveri piedāvā 7$/mēnesī hostingu? Nelabi metas drīzāk no "Eiropas cenām" valstī, kurā ir "Baltkrievijas" algas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts