Jump to content
php.lv forumi

Neiesaku hostingu.


Robis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

argumenteee

 

1) viņi veic izmaiņas uz servera, ne vienmēr brīdinot par to klientu un nerēķinoties ar to, ka klienta Interneta Lapa no tā cieš.

 

Tas jau ir ļoti spēcīgs argumets... Var jau atrast un nosaukt vēl...

Link to comment
Share on other sites

Kādas izmaiņas?

 

Diemžēl, neesmu par to informēts, kādas, taču ir konstatēts fakts, ka lapāS parādījušies gļuki! Tā kā programmēšanas kods pats par sevi nemainās un lapa ir visu laiku gājusi uz viņu servera, tad par izmaiņām manuprāt jāatbild viņiem - piemēram, iedomājies, ja klients izsūta viņiem rēķinu par Interneta Lapas salabošanu ;)

Link to comment
Share on other sites

Esi pārliecināts ka gļuki nav lapas kodā?

 

Pag pag - Interneta Lapa visu laiku darbojās un pēkšņi met neraksturīgas kļūdas? Tie nav nekādi parse errori, bet gan kļūdas par to, ka neeksistē tādas datubāzes tabulas, kādas visulaik eksistēja, kā arī, tiek mests htpasswd pieprasījums galvenajā lapā pēkšņi - kādi tev vēl gļuki lapas kodā? Tie ir gļuki serveris.lv un manuprāt, solīdi būtu tikai, ja viņi apmaksātu to novēršanu.

Link to comment
Share on other sites

Nu tāpēc jau es tev prasīju kādi gļuki!

Bet šitādi errori, ka lec - kautkā drausmīgi dīvaini. Moš tas tikai uz kādu brīdi bija, kad šie varbūt upgreidoja softu/hardwari? Tb pēc tam nepazuda errori?

Link to comment
Share on other sites

Nu tāpēc jau es tev prasīju kādi gļuki!

Bet šitādi errori, ka lec - kautkā drausmīgi dīvaini. Moš tas tikai uz kādu brīdi bija, kad šie varbūt upgreidoja softu/hardwari? Tb pēc tam nepazuda errori?

 

Pazuduši nav un es arī tos netaisos labot :) Vienīgais, ko es varētu ieteikt - ir pateikt klientam, lai piedzen no serveris.lv zaudējumus :)

Link to comment
Share on other sites

Man arī pāris reizes ir gadījies. Kaut kas vairs neiet, un atklāju, ka izdarītas izmaiņas datu bāzes tabulā - daži ieraksti, kas, normāli lietojot lapu, netiek mainīti, pēkšņi ir tādi, kādi bija programmatūras instalēšanas sākumā (kas pēc tam, konfigurējot uzreiz tika vienreiz nomainīti). Nekas cits it kā nebija mainījies.

 

Un, atceros, kad viņiem kaut kas uzkārās, arī nekādu paziņojumu par to nebija, nemaz jau nerunājot par to, ka pateiktu, kādas izmaiņas varētu būt bijušas. Un izmaiņas bija - pāris uzkrītošākās ātri varēju ieraudzīt un salabot, bet nezinu, vai kaut kur nav vēl kas mainījies.

Edited by fanks
Link to comment
Share on other sites

fanks - nu re - par to jau es arī runāju! To ar ko nodarbojas serveris.lv var nosaukt vienā vārdā - NEPROFESIONALITĀTE! Es tikai brīnos, kā šāds "kantoris" atļaujas sevi dēvēt visādos jaukos epitetos un nepildīt savus solījumus...

 

P.S. un es Tev iesaku, fanks, aizsūtīt serveris.lv rēķinu par to, ka tev bija jālabo lapu dēļ viņu kļūdām - nu teiksim, simbolisku summu - par katru kļūdu - 10 Ls :)

Edited by Robis
Link to comment
Share on other sites

Pazuduši nav un es arī tos netaisos labot :) Vienīgais, ko es varētu ieteikt - ir pateikt klientam, lai piedzen no serveris.lv zaudējumus :)

23647[/snapback]

 

ljoti pareiza un uz taalejosu sadarbiibu ar klientu veersta darbiiba!

klients visticamaak atradiis citu kas sataisiis to tavu scriptu nevis tiesaasies ar serveris.lv kaa tu ceri.

Edited by v3rb0
Link to comment
Share on other sites

ljoti pareiza un uz taalejosu sadarbiibu ar klientu veersta darbiiba!

klients visticamaak atradiis citu kas sataisiis to tavu scriptu nevis tiesaasies ar serveris.lv kaa tu ceri.

 

Nu tu brauc auzās... Ir klienti, kas ir saprotoši un normāli, bet ir tādi, kuriem pat 5 Ls žēl un piedevām nav nekādas izpratnes par to, kas ko maksā šajā jomā un kāpēc.

Link to comment
Share on other sites

man kaa klientam intereseetu, lai taa lapa straadaa bez glukiem un tikai tad, ja nebutu ko dariit, meeginaatu piedziit kaut kaadus zaudeejumus- kas lv ir gandriiz vai bezceriigi.

 

taa ka tu saki ka atsakies supporteet to lapu un pasuuti klientu paaris maajas taalaak, par kaadu sapratni tur runaat.. ja vien klients nav tavs teevocis :)

Link to comment
Share on other sites

Kāpēc atsakos supportēt? Atteikties supportēt par velti vai atteikties vispār supportēt - tas nav viens un tas pats.

Un man ir piemēram viens te tāds, tipa, klients, kurš uzskata, ka man jānes atbildība par serveris.lv gļukiem, jo es esmu to pakalpojumu sniedzēju viņam ieteicis :)

Nu, vienkārši - es saku - ir klienti, kam nav žēl nedaudz naudas, lai viņiem tik lapa darbotos (galu galā - bizness), bet ir klienti, ar kuriem sanāk nedēļas "dirsties" un nekādā jēgā netikt... Saproti - viņš uzskata, ka ja pēkšņi nedarbojas lapa, ka tā ir mana, kā programmētāja vaina! Bet tur jau tā lieta, ka nācās viņam skaidrot - ka, ja programmēšanas kods netiek mainīts, tur nekas nevar ne no šā, ne no tā gļukot - tā ir servera vaina, par kuru darbību es neatbildu. Bet nu šis jau mierā neliekas, jo redz, draud maksāt pāris latus par serveris.lv darbības rezultātā gļuku novēršanu :) Būtībā, manuprāt, labākais ir - sniegt info, kas un kāpēc radušies gļuki, izskaidrot to klientam un ja tur serveris vainīgs, nu tai lai dzen no viņiem to naudu - galu galā - pārāk pierasts jau visu vainu uzgrūzt izstrādātājam...

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Create New...