Wuu Posted October 8, 2008 Report Share Posted October 8, 2008 (edited) http://paste.php.lv/8141?lang=php Hmm.. es jau nezinu ,bet varbūt ir iespēja to query kaut kā viena query salikt? Edited October 8, 2008 by Wuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted October 8, 2008 Report Share Posted October 8, 2008 Nav vieglāk kartē glabāt vienkārši, ka tur ir zāle un tad klienta (pārlūka) pusē izrēķināt, kādu tieši attēlu vajag likt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grey_Wolf Posted October 8, 2008 Report Share Posted October 8, 2008 tur noteikti kautkas nav labi ar logiku Vajadzetu buut citam risainajumam , nevis tik daudz Updates... + Drosiiba garaam --> SQL kverija pa taisno izmantot $_GET ir nepraats ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wuu Posted October 9, 2008 Author Report Share Posted October 9, 2008 Tā ir smaga sākuma stadija ,pēc tam tas vis būs normālas funkcijas samaukts un ar normālu drošību :) re parast zāles pleķis prasa 1 aili ,bet normāls ar kontūrām +6 ailes apkārt! Tāpēc tāds garš kods :) Kādi ieteikumi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubu Posted October 9, 2008 Report Share Posted October 9, 2008 Par drošību jādomā ir sākumā. Ja laikus to neplānosi agrāk vai vēlāk aizmirsīsi kautko "samaukt" līdz galam un būs tev tur caurumi. Tu labāk pastāsti, ko tam kodam pēc būtības ir jādara un kad tas tiek izsaukts ar kādiem parametriem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted October 9, 2008 Report Share Posted October 9, 2008 Wuu, divas lietas par ko varbūt der padomāt: 1) Karti taisīt flašā, tad pilnībā, katrā koordinātē var glabāt tikai tās koordinātes terrain tipu un pārejas flašā smuki zīmējās. Flašam ir priekšrocībā, jo tas var ērti glabāt jau sevī visu grafiku vektoru formā, var taisīt zoomus, var veidot dinamisku animāciju, kas spēlei var piedot svarīgu plusu imidžam. 2) Līdzīgi var darīt arī ar JS, respektīvi atsūti tikai kāds terraisn ir konkrētās koordinātēs un pārejās ielādē vajadzīgās bildītes jau ar js, piemēram, mainot klases. 3)Ja paliec pie JS, tad grafiku vajag glabāt vienā failā un tad lādēt kā backgroundu, norādot konkrētās koordinātes bildē. Tādā veidā tiks lādēti nevis desmitiem grafikas faili, bet viens, kurš vienmēr ērti no keša paņemsies, lai pievienotu kātējo grafiku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grey_Wolf Posted October 9, 2008 Report Share Posted October 9, 2008 (edited) re parast zāles pleķis prasa 1 aili ,bet normāls ar kontūrām +6 ailes apkārt! Tāpēc tāds garš kods :) Kādi ieteikumi? Es jau taa domaju ka tev tur logjika garaam .... kaa var sanakt 6 laucinji apkaart?? man snak 8 laucinji apkart X | X | X X | Y | X X | X | X un glabaa ~~ peec sada principa x,y kordinates + 9 tipi kur 1 no tiem ir tekosais laucinsh ... (tipi teiksim Zeme, uudens, krasts1,krasts2, krasts3, krasts_n ) --> krasta liinijas kaa minimums ir 8 tipi --> 4 taisna + 4 sturi .... Vel izveido Kartes masiivu ko pasaaa sakumaa aizsuuti Userim, ... Nu teiksim JavaScript .... Taalak attelosanai izmanto vai nu to pashu JavaScript , vai Flash .... (flasham var padot jaunas opcijas caur to pashu JavaScript ) ... Sazinjai ar serveri izmanto Ajax texnalogijas Vel tekoshos speles datus glabaa MEMORY tipa tabulaa , un tikai kad speletajs Velas saglabat speli , ieraksti pastaviga tabulaa ... tas dos ieverojamu atruma pieaugumu Vieniigais minuus ir tas ka Servera restarta gadijumaa pazudiis visi dati, bet tadelj jau japaredz 'Save' Opcija aa nu jaa vel noteikti neaizmirsti pastaastii Memory tipa tabulai max pieljaujamo rindinju daudzumu, savadak taa apriis visu pieskjirto RAMu ... --- 0 = kartes malaa nevar iet .. 1 =Zeme 2 =udens 3 = krsta sturis augsa kreisais 4 = krasta sturis augsa labais 5 = krasta sturis apaksa kreisais 6 = krasta sturis apaksa labais 7 = krasta linija augsa 8 = krasta linija labaa 9 = krasta linija apaksa 10 = krasta linija kreisaa ---- nu tad salinja 5 rinda 10 rovaa buus 5; 10 ; 6 ; 9 ; 5 ; 8 ; 1 ; 10 ; 4 ; 7 ; 3 --- i viis ... no sii var izvilkt visuu ko vajag ... --- + labi padomajot sim pat nevajag vairs DB ... tikai nosuutiit Kordinates lai parejie speletaji zin kur vinsh atrodas .... tb 2 INT skaitljus ... (parejiem tachu buus taada pasha karte ... ---------- Un saki ka gruuti Optimizeet P.S. sito izdomaju dzerot riita kafiju .... taa kaa nebuut vel tas nav optimalais variants... edit: aa sapratu kapec domaji 6 laucinjus .. nu bet faktiski tas lietas buutiibu nemaina, pat domat kaa ar 4 sturainiem laucinjiem vieglaak visu sataisiit... Edited October 9, 2008 by Grey_Wolf Link to comment Share on other sites More sharing options...
v3rb0 Posted October 9, 2008 Report Share Posted October 9, 2008 Ja ieteikumu, atstāj kā i', labāk uztaisi līdz spēlējamu šito visu, tad redzēsi bottleneckus, un tos ar tad optimizē - varbūt šitā neskaitas "pa džedajiski", bet ja es ko tādu brīvajā laikā taisītu, tad tā darītu. kaa var sanakt 6 laucinji apkaart?? cik 6-stūrim malas? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted October 9, 2008 Report Share Posted October 9, 2008 Vēl var darīt tādu interesantu liet, ka karti vispār neglabājam DB. Bet izdomājam kādas vienkāršas ģenerēšanas funkcijas, un tad vienkārši zinot kuras koordinātes jāattēlo pārluka pusē uzģenērējam vajadzīgo kartes terainu vajadzīgajā sektorā. Tāpat arī servera pusē, ja jāparbauda kāda spēles loģika, vienkārši izrēķinām kāds terraisn ir konkrētajā vietā. Protams būs jāpiestrādā, lai izdeomātu ātru un sakarīgu ģenerācijas funkciju, bet tas daudzās vietās var baigi atvieglot daudz ko. Vienīgais paštaisītas kartes nebūs. Būs tikai ģenerētas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wuu Posted October 9, 2008 Author Report Share Posted October 9, 2008 Vispār man dzinis bija gatavs ar četrstūriem! Visa lapa top uz ajax bāzes (Man ir ļoti jauks ajax scripts strādā kā pulkstenis) ,ko novilku netā :D Bet četrstūri ir galīgi garām pēc izskata ,un funkcionāli arī atgādina dambretes galdu (Nav smuki)! Viss smuki strādāja pravietošanās pa karti uz FF bija bez lāgiem (Un īstenībā pilnīgi nekas neraustajās ,izskatījās pat pārāk dabīgi) ,protams spēlētajam netika ielādēta visa karte bet lauciņš 6x6 rūtiņas! Es īsti nesaprotu par ko Jūs tur runājat ,paskaidrojiet Latviski :) Par flash toc nē! 0 zināšanu tanī jomā un īstenība ,tas visu sabojātu! Riebjas man tas flaš... Uzreiz atgādina Inbox spēlītes... Pfeee MEMORY tipa tabula izklausās jau jauki ,bet vai tad tā tabula nepazūd pēc restarta? Īstenība doma ir izveidot milzīgu pasauli kurā ērti pievienot ,jaunas kartes! Tāpēc tāds risinājums nederēs! Ko jūs redzat bildīte ir MAPEDITOR ,tas būs pieejams tikai adminiem! Parastie mirstīgie tik saņems 6x6 rūtiņas tīri nolasīs datus! mysql tabula create table map ( X int not null default '0', Y int not null default '0', terrain varchar(25) default null, building varchar(25) default null, terrain_n varchar(25) default null, terrain_ne varchar(25) default null, terrain_nw varchar(25) default null, terrain_s varchar(25) default null, terrain_se varchar(25) default null, terrain_sw varchar(25) default null, uid int default null); Par to JS kā var ielādēt bildes vienā failā? Un tad pieprasīt! Tas būtu superīgs risinājums.. Ja vel varētu pabaudīt sākumā vai tā figņa ir ielādēta un tad tik palaist spēles screen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grey_Wolf Posted October 9, 2008 Report Share Posted October 9, 2008 Vēl var darīt tādu interesantu liet, ka karti vispār neglabājam DB. Bet izdomājam kādas vienkāršas ģenerēšanas funkcijas, un tad vienkārši zinot kuras koordinātes jāattēlo pārluka pusē uzģenērējam vajadzīgo kartes terainu vajadzīgajā sektorā. Vai izlasiji ko tur uzrakstiju ?? peec taada principa kaa ieteicu karti vispar uzziimet ir siikums .... parasta tabula ... piemeram : 10X10 karte buus 100 INTi ... + kaadii 100-200 Inti kautkaadaam specefiskaam ipasiibam (kas neiekljaujas pamat ipasiibaas [udens/zeme/krasts utt] rekjinaat --> 2 cikli un karte gatava .... attelojot ar JavaScriptu arii problemu nav ... skaitlo tik apsaluutaas kordinates ... v3rb0--> es peec tam sapratu ;) .. vienkarshi vel nebiju iisti pamodies.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted October 9, 2008 Report Share Posted October 9, 2008 Paskaties kā Youtube, piemēram, saliek visu grafiku vienā failā un tad tik ieliek bacgroundā un nopozicionē: http://s.ytimg.com/yt/img/master-vfl58583.gif PAr to, ka viss tev gāja ātri, ir saistīts ar to, ka tu testē no localhosta. Tu reāli neizjūti ar internetu saistītās aiztures. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grey_Wolf Posted October 9, 2008 Report Share Posted October 9, 2008 (edited) Par to JS kā var ielādēt bildes vienā failā? Un tad pieprasīt! Tas būtu superīgs risinājums.. Ja vel varētu pabaudīt sākumā vai tā figņa ir ielādēta un tad tik palaist spēles screen... vienaa failaa nevar, bet var pastaastiit kaa bildes janovelk no servera un taalak vinjas jau izmantot .. tas dod tadu prieksrociibu , ka bilde tiek panjemta no Usera kompja atminjas, nevis visu laiku no Servera (nu jaa jaa Kesh jau arii ir, bet sakumaa taks nav..) ... Shai lietai risinajumi ir -n tie ... Pilns I-nets ... Un Gandriiz Jepkuraa JavaScript/DHTML maciibu gramataa .... EDIT : codez --> vienaa lielaa failaa (1 bilde) --> nav parak pratiigs risinajums brauzeru delj --> ljoti liela varbuutiiba kaa kautkas aiziet skjersam + pozicionet 100 bildes ... nu nee.... Edited October 9, 2008 by Grey_Wolf Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted October 9, 2008 Report Share Posted October 9, 2008 Grey_Wolf, tavā piedāvātajā variantā bija jānosūta pilna karte jau sākumā, bet, ko darīt, ja karte ir 1000x1000 lauciņi, kas tīkla spēlē būtu normāli. Manā piedāvātajā variantā karte ir funkcija, kur nav nekāds masīvs jāsūta, tikai X un Y un klienta pusē izrēķinā jau visos pārējos vajadzīgajos x un y, kāds terrains tur būs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted October 9, 2008 Report Share Posted October 9, 2008 EDIT : codez --> vienaa lielaa failaa (1 bilde) --> nav parak pratiigs risinajums brauzeru delj --> ljoti liela varbuutiiba kaa kautkas aiziet skjersam + pozicionet 100 bildes ... nu nee.... Nekas neaizies šķērsām, šāds risinājums ir viens no labākajiem un ja papētīsi, taudz daudzi portāli, arī lielie, visu grafiku saliek vienā failā un tad tikai liek backgroundā un pozicionē. Pozicionēšana protams notiek ar klašu piešķiršānu, jo tas ir daudz ātrāk. Bet vienalga, šis ir ātrākais un manuprāt labākais risinājums. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts