Jump to content
php.lv forumi

Garantija


Robis

Recommended Posts

principaa shim meerkjim kalpo Nodoshanas Pienjemshanas Akts

abas puses paraksta un viss

klients liidz ar to apstiprina ka ar darbu ir apmierinaats...

Jo savaadaak tad kraasa nebuus tad tas nebuus utt.

 

Parasti tiek dariits taa uziimee dizainu kad klients to apstiprina un iemaksaa

avansu - tiek taisiita pati lapa , kad lapa gatava klients paraksta Aktu par pienjemshanu - kaada vel var buut garantija?

Protams gadaas kaadas nepamaniitas drukas kljuudas - taas nu ir jaizlabo :)

peec pirmaa klienta pieprasijuma - neiet runa par pilna teksta paarakstiishanu -

taa jauir lapas apkalposhana, par atseviskju samaksu....

Link to comment
Share on other sites

man nelielas aizdomas, ka pienam garantiju 1 gadu iedot ir visai pagruuti

 

atvainojos Gacha, paldies bubu par labojumu :)

 

bet ja nopienti, tad ir taa, ka elektro(tehnikas)preceem ir peec ES standartiem 1 gada garantija. nezinu kaa ir ar programmatuuru.

Edited by Kristabs
Link to comment
Share on other sites

piebilde :

VISAM preceem ir garantija - tikai katrai prechu grupai cits laiks/noteikumi :)

partikas preceem/medikamentiem - nosaka razotaajs.....(arii penam [kondenseetam] var buut garantija(deriiguma terminsh) 1 vai vairaaki gadi )

 

sadzives elektropreceem - (vismaz) 2 gadi !!! (sk. euro likumdoshanu)

apaviem/abgerbam (vismaz) 3 men.

 

Nu tagad izdomaajiet cik buus garantija - gramatas textam/programas kodam / gleznas iskatam utt.?

- atbilde Nav defineets :)

taatd jepkuram inteektualajam iipashumam garantija nav- PATIK/NEPATIK

- ir defineeta tikai tiesiibas izmantot - patents/ licence :)

------------

Viss atkariigs no Liiguma ar klientu - var pat nosleegt liigumu taa ka WWW lapa

paliek istraadaataaja iipashums - klients tikai nomaa (reaals CMS izmantoshanas gadijums)

Link to comment
Share on other sites

Vispār ar garantiju fiška tāda:

No vienas puses - it kā, kad klients ir akceptējis (parakstīti doķi) lapas nodošanu, tad it kā ir viss! Nekādas garantijas vairs neeksistē, jo klientam par sistēmas darbību bija jāpārliecinās, pirms parakstīja pieņemšanas-nodošanas aktu! Ļoti izdevīgs un pareizs risinājums vientuļiem web-dizaineriem vai to komandām, kas nepiedāvā hostingu utt. - attiecīgi arī viss ir lētāk.

Savukārt no otras puses - arī pēc akcepta darbojas garantija - teiksim, gadu ilga un tā attiecas tikai uz kļūdām un gļūkiem, respektīvi - kad produkts neatbilst parakstītajai specifikācijai? Tā ir? Bet šis gadījums varētu attiekties, kad lapas izveidi veic firma un tā pati firma to arī hostē - līdz ar to tā ir pilnībā atbildīga par lapas darbību un piemēram, kādu zināmu periodu - garantijas periodu - garantijas apkopi veic bez maksas, pēc tam par maksu. Protams, lieki piebilst, ka šis veids izmaksātu pasūtītājam daudz vairāk, bet toties tiek piedāvāts support.

 

Kāpēc nevar piedāvāt garantiju:

1. redz, ja kaut kas mainas servera konfigurācijā (hostinga firmas kompetence), tad klients zvana un bļauj, lai labo - bet kas tev to labos bezmaksas?

2. ja klients pats ir savārījis ziepes (kaut ko ne to izdzēsis utt.), viņš atkal centīsies izmantot piedāvāto "garantiju", lai atgūst viņa datus.

 

So, tā garantija spēlē tikai klientam par labu! Programmēšanas kods jau nemainās un ja tas tiek uzturēts specifikācijā noteiktās sistēmas prasībās, tad problēmas programmas koda dēļ nevar rasties. Tātad - vai nu paša klienta, vai hostinga firmas, vai hakera vaina. :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...