Jump to content
php.lv forumi
Sign in to follow this  
Lauris

Hiburo publiskā beta

Recommended Posts

Super! :)

 

Vienīgais, kāpēc counteris tiek resetots, kad tu pārēj uz citu lapu vai aizver tabu/brovseri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Visas tās fīčas izklausās loģiskas un interesantas, bet vai vajadzīgas un izmantojamas reālās dzīves komandai reālos darba apstākļos, tas cits jautājums. Es tā padomāju, kas gan komandas darba organizācijai ir vairāk vajadzīgs bez uzdevumu vadības sistēmas, skype, dropbox un citiem labi zināmiem tūļiem... Droši vien nekas. Dizains arī varēja būt glītāks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arī paspaidīju

 

Taimeris - baigi labi

 

Taski - tikai ar otro piegājienu sapratu, ka jānospiež poga Accept pirms to tasku var sākt bīdīt pa statusiem. Loģiskāk būtu, ja es varētu ievilkt tasku kolonnā Accepted, tā pat kā tagad es to varu mētāt no vienas statusa uz otru ar drag&drop

 

Taskam uzspiežu uz komentāru ikonas, atverās komentāru pievienošanas forma, pievienoju komentāru, spiežu Back un netieku atpakaļ uz Tasku board

 

Nu vēl ērti būtu, ja komentāru varētu nosubmitēt ar Ctrl-enter

 

Vēl tāds sīkums, ka taskam dealine datumu var uzlikt mazāku par start datumu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Besī, ka, taisot tasku, prioritāte jāiečeko precīzi radio aplītī.

 

Forši, ka tagad ir pilnais edits.

 

Kūl. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viss puslīdz jauki, taču nedaudz kaitina, ka dizains ir fiksēta platuma - man ir daudz collas, es gribu izmantot tās visas. Es tomēr attūrēšos no lietošanas, jo (lasīt, ieteikumi) -

  • Trūkst iespēja menedžēt kanban kolonnas. Essential.
  • Uzdevumi ir lietotāju, ne goal (domā projektu) centriski. Es neredzu jēgu no uzdevumiem, kurus nevar kārtot, piemēram, projekta vai goal ietvaros. 
  • Trūkst ārējo lietotāju, kas var aplūkot, atsekot un pievienot uzdevumus. 
  • Nav laika uzskaites uzdevumiem izpildē.
  • Workflow? Domā - redmine like, atkarībā no grupas. 
  • Tikai hosted? :(

Šis noteikti būs jauks serviss komandām, kas strādā sev un tikai sev. Servisu pakalpojumu sniedzējiem vēl joprojām vai nu jāizmanto in-house softs, vai nu Jira, vai nu kāds no open source softiem, kā piemēram redmains.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kāpēc ārējam lietotājam būtu kaut kas jāredz par to, kā komanda strādā?

Tad man jājautā, kas ir ērtāk - ļaut ārējām lietotājam, kas piesaistīts kādam projektam, redzēt projekta progresu uzdevumu vadības sistēmā vai arī tu vēlies katram individuāli reportēt par kaut to, kas tiek darīts?

 

Un es vispār esmu pret šāda veida slepenību - pilsoņi ir tendēti strādāt kvalitatīvāk zinot, ka viņu progresu novēro ne tikai projekta leads bet arī klients... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slepenība nav arī mans hobijs.

 

Taču reportēšana klientam - tam būtu jābūt kādas konkrētas personas darba pienākumam, nevis tā, ka klients ložņā apkārt un zīlē, tāpat viņam poņa par to visu ir nanoskopiska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paldies par feedbackiem, visu piefiksējām un ņemsim vērā. 

 

Par to ārējo klientu piesaistīšu man ir stipri dalītas domas kaut arī tā ir samērā pieprasīta funkcionalitāte. Pats personīgi dodu priekšroku reportu eksportēšanai un to nodošanu klientiem nekā viņu iekļaušanai darba vidē. Pa lielam tas, ko Kavacky teica. 

 

Reporti ar visu eksportu mums ir roadmapā, kanban kolonnu nosaukumu maiņa pavisam noteikti arī. Vairāku projektu vide (F3llony 2.punkts) šobrīd ir izstrādē. Kā jau tika minēts topikā, šī ir tikai beta versija, lai saprastu cilvēku vēlmes, jūzkeisus un labotu kļūdas. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okei, tādā gadījumā līdz pilnam awesome pietrūkst tikai supporta instruments kur pilsoņiem bugus vai darbus (todo - sales) pieteikt. Itkā tas pie ārējiem klientiem skaitās - bet ja nav tieša pieeja pie boardiem projekta ietvaros un ir tikai atskaites, iespēja supporta/request pieteikumus iesniegt ne-team lietotājiem ir must have - ir drausmīgi grūti turēt vienu pilsoni, kas nodarbojas ar reportēšanu N klientiem un supporta reģistrēšanu/apstrādi... Ja viss, kā minēji ir izstrādē, kazi sanākšu vēl lietotājs.  

 

Pēc betas ir jāpadomā par kārtīgu SLA, kas iekļautu uptime garantiju un MTTR - pašlaik neredzēju nekādas atrunas. Piemēram es uz to skatos ļoti, un zinu arī citas firmas, kas to dara - ja es savu menedžmenta vai vadības fermu pārnesu pie jums un no tā ir atkarīgas manas biznesa operācijas - servisam ir jābūt līmenī. Kaut par atsevišķu samaksu. Arī privacy clouse derētu paplašināt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...