Jump to content
php.lv forumi

Pārvilināšanas prasības profesionāļiem


codez

Recommended Posts

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

LAbs komentārs vienā no rakstiem par šo tēmu:

 

And did you thought of swapping the values? Let’s see what I mean, make it this way:

 

AWFUL IDEA = $1 WEAK IDEA = $1000 SO-SO IDEA = $10,000 GOOD IDEA = $100,000 GREAT IDEA = $1,000,000 BRILLIANT IDEA = $10,000,000

 

NO EXECUTION = -1 WEAK EXECUTION = 1 SO-SO- EXECUTION = 5 GOOD EXECUTION = 10 GREAT EXECUTION = 15 BRILLIANT EXECUTION = 20

 

Every idea is worth something. But it all depends on the way it is executed, so the multiplier should be the EXECUTION value. Eh? :)

Link to comment
Share on other sites

Pamatjautājums vēljoprojām paliek šāds:

Principā gribētu dzirdēt, cik jūs piekristuu objektīvi, nepārspīlējot savas spējas, saņemt, ja tikai saņemtu samaksu par darbu un uz cik piekristu, ja jums dotu 1% projektā? Un kādi vēl būtu nosacījumi?

 

Es tomēr domāju, ka jautājums nav korekts, jo ir noklusēts viens no galvenajiem motivācijas dzinuļiem - problēma, kas jārisina. Sliktus programmētājus interesē tikai nauda. Viņi vēlas tikai atsēdēt līdz sešiem un tiklīdz rodas kāda iespēja neprogrammēt, piemēram, kļūt par grupu/projektu vadītājiem, viņi ar prieku to izmantos, ja vien piesolīs lielāku ciparu. Programmētājs ir dzīvnieks, kuram patīk risināt problēmas rakstot programmas. Ja tu liksi viņam uztaisīt atskaiti, viņš labāk uzrakstīs programmiņu, kas atskaiti uzģenerē, nevis taisīs trulus copy/paste. Viņam patīk ķimerēties. Pieliec programmētāju pie telefona, lai viņš nodarbotos ar tehnisko atbalstu un atbildētu uz truliem telefona zvaniem, lai viņš zaudētu interesi par darbu pie jebkura algas cipara. No tāda nesagaidīt jaunradi un tādu atdošanos darbam, kāda tika pieprasīta sākotnējā jautājumā. Saņemtie materiālie labumi (apmaksa, sieva blakus utml.) nav atraujami no jautājuma, kas no programmētāja tiek sagaidīts.

 

Dzīvesvietas apvienošana ar darbavietu arī izklausās pēc cilvēka izsūkšanas. Ceļš no mājām uz darbu un otrādi tomēr ir atpūtas mirklis, kad vairs nevari strādāt, bet vēl nevari risināt privātās problēmas. Ja mājā gaida draudzene/sieva/bērni, tā varbūt ir vienīgā diennakts daļa, kurā cilvēks var pabūt viens. Tajā brīdī tev ir iespēja uz problēmu paskatīties distancēti un var iešauties prātā kāds interesants risinājums.

Link to comment
Share on other sites

Sliktus programmētājus interesē tikai nauda. Viņi vēlas tikai atsēdēt līdz sešiem un tiklīdz rodas kāda iespēja neprogrammēt, piemēram, kļūt par grupu/projektu vadītājiem, viņi ar prieku to izmantos, ja vien piesolīs lielāku ciparu. Programmētājs ir dzīvnieks, kuram patīk risināt problēmas rakstot programmas. Ja tu liksi viņam uztaisīt atskaiti, viņš labāk uzrakstīs programmiņu, kas atskaiti uzģenerē, nevis taisīs trulus copy/paste. Viņam patīk ķimerēties. Pieliec programmētāju pie telefona, lai viņš nodarbotos ar tehnisko atbalstu un atbildētu uz truliem telefona zvaniem, lai viņš zaudētu interesi par darbu pie jebkura algas cipara. No tāda nesagaidīt jaunradi un tādu atdošanos darbam, kāda tika pieprasīta sākotnējā jautājumā. Saņemtie materiālie labumi (apmaksa, sieva blakus utml.) nav atraujami no jautājuma, kas no programmētāja tiek sagaidīts.

 

Skatos tev pilna galva ar stereotipiem? Arī labus programmētājus interesē nauda, jo viņi zin savu "cenu"! Un programmētājs nav nekāds dzīvnieks, bet gan cilvēks, tikai darbojas savā sfērā, kurā, tiesa gan, zināšanu apjoms nepieciešams bieži vien krietni lielāks nekā lielā daļā citu sfēru... Bet gan jau ka zinātniekiem, kas izgudro zāles un meklē jaunas slimības un aizsardzības, ir nepieciešama daudz lielāka zināšanu bagāža un spējas... Viņus arī sauksi par dzīvniekiem? Kamōn, var redzēt, ka neesi programmētājs, tāpēc noliec programmētājus kā sugu. Varbūt esi projektu vadītājs?

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...