stencilz Posted April 30, 2007 Author Report Posted April 30, 2007 nu kā ir struktūra uz lapas uzzīmēta, un ir vairāki monstru tipi kura klejo pa attiecīgiem kvadrātiem (divi līdz trīs kvadrāti). kad lietotāji ieiet kādā kvadrātā tad viņš apskatās kvadrātus sev apkārt un ja tajos nav neviens tad izmaina to kas tur ir (randomā atstāj lauku tukšu vai kādu monstru ieliek). doma ir tāda ka vairāki cilvēki var atrasties vienā kvadrātā un kopīgi sist monstru.
v3rb0 Posted May 1, 2007 Report Posted May 1, 2007 bet nu tas tak nav iemesls kāpēc to nevar taisīt bez tām fieldnamēm 1,2,3? rutinas: id, x, y useri: id, nick, health, mana, etc. monstri: id, health, mana, name, etc useru_pozicijas: usera_id, rutinas_id monstra_pozicijas: monstra_id, rutinas_id no šitādas struktūras ij dabūsi kāds monstrs laukumā, ij kāds useris vēl laukumā, ij kuri ir blakus laukumi un ko vēl tur vajadzēja?
stencilz Posted May 1, 2007 Author Report Posted May 1, 2007 (edited) pag tikko tikai iebraucu ka var taisīt id|x|y par x un y jau bija doma pirms tam bet nebiju iedomājies tā taisīt ar id. :) Edited May 1, 2007 by stencilz
bubu Posted May 1, 2007 Report Posted May 1, 2007 Un vēl - ja laukums nav liels, piemēram max 65536 x 65536, tad var iztikt bez rutins tabulas un pozīcijas nokodēt kā vienu 32-bit integer skaitli: y*65536 + x tajās abās pozīciju tabulās (rutinas_id vietā).
marrtins Posted May 1, 2007 Report Posted May 1, 2007 tu mani vnk nesaproti :) nu psc, mož ta iemācies izteikties?
stencilz Posted May 1, 2007 Author Report Posted May 1, 2007 nu psc, mož ta iemācies izteikties? nu psc, moš tad nesaki neko ja neko vajadzīgu nevari nevari pateikt?
Recommended Posts