Absjeks Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 Čau visiem! Esmu 1. kursa students. Mācos PHP pavisam, pavisam neilgu laiciņu. Es gribu iemācīties uztaisīt pavisam primitīvu totalizatora skriptu. Man, protams, NAV vajadzīgs pats skripts, gribu lūgt palīdzību šādā jautājumā: man jāuzstāda reālā laika spēles rezultāts nepubliskajā daļā. ko nozīmē nepubliskā daļa? tā ir tā, kur es tikai kā admins varu ieiet? kur un kā vislabāk rezultātu, pēc kura izmainās spēlētāju vieta topā, glabāt un izmainīt? pašā skriptā likt rezultātu nav smuki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grey_Wolf Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 drosi vien domats tas pats CMS ( admin panelis etc.) -- datus protams glabaa Pilinba atseviskji no skripta.. Tas var buut datu fails, vai DB ... tas jau vair pamataa nav tik buutiski ( Ar Db ir krietni ertak un daudz reizju vieglak kartot, papildinat utt ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleksejs Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 Ar nepublisko daļu parasti saprot tādu sistēmas daļu, kas nav pieejama neautentificētiem lietotājiem. Tas, vai tikai admins var ieiet, vai visi autentificētie lietotāji, jau ir atkarīgs no konkrētās sistēmas daļas mērķa un funkcionalitātes. Rezultātu var glabāt... jebkur, kur vien vari to saglabāt :) Bet lielākoties tam tiek izmantota Datu Bāze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Absjeks Posted April 21, 2009 Author Report Share Posted April 21, 2009 paldies, paldies! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
werd Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 Neatkarīgi no tā, kur tu vēlies glabāt datus, princips apmēram šāds: 1)saglabā izveidotos totalizatora notikumus(spēles,mačus u.c) ar parametriem:id;komanda_1;komanda_2;koeficients_1;koeficients_2;laiks_kad_sākas_ notikums;laiks_kad_sak pienemt_likmes;laiks_kad_beidz_pienemt_likmes;iznakums; 2)izvadi lapā(publiskajā daļā) tos notikumus, kas ir šodienas un vēlāki, tas ir, notikumus, kas vēl tikai būs 3)izveido "kartiņu", kurā iespējams ievietot notikumus 4)pie "kartiņas" apstiprināšanas prasi ievadīt koeficientu/us un saglabā datus:likmes_nr;notikumu_id;uzvaretajs;lietotaja_id;kopejais_koeficients;likmes_ summa;datums_kad_veikta_likme;likmes_iznakums; 5)kad notikums ir noticis, aprēķini vai lietotajs ir uzvarējis vai nē pēc principa:salīdzini "iznakums" parametru tiem notikumiem, kurus lietotājs izvēlējās, ja kaut viens ir 0(zaudējums) uzstādi, ka likmes galējais iznākums ir 0(zaudēts) vai attiecīgi 1(uzvarēts), ja visi notikumi tika uzvarēti 6)sarēķini kopējo laimesta summu un saglabā datus par likmes galējo iznākumu "likmes_iznakums"(lietotājs uzvarēja - 1 vai zaudēja - 0) sistēma ir ļoti primitīva, bet galvenā ideja tika izklāstīta, zinot kaut ko vairāk par nepieciešamo funkcionalitāti var precīzāk spriest, kas nepieciešams! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.