Jump to content
php.lv forumi

var

Reģistrētie lietotāji
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

About var

  • Rank
    Māceklis

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Google esi meklējis to numuru? Varbūt kāds sludinājums kopā ar epasta adresi..
  2. Esmu gājis izņemt ZZ numurus, kad pazaudēju telefonu. Vismaz kādreiz derēja tā karte kur bija PIN/PUK kodi, vienreiz aizgāju bez nekā, tad tante man izprasīja - biežāk zvanītos numurus, pēdējos zvanītos numurus, kad pēdējo reizi papildināts un tiku pie tā paša numura, tas gan bija kādus gadus 5-10 atpakaļ. Tagad gan tam numuram pieslēgums, takā šādas problēmas atkritīs. Bet nu jā, mācība gan ir. Par tiem atjaunošanas kodiem arī biju aizdomājies, kur un kā viņus glabāt, arī vietai jābūt tādai, ka neaizmirsīsi un nepametīsi (gan online, gan offline).
  3. @briedis es par tiem visu laiku domāju - "tā, tas būs jāizdara, tikai ne tagad" :D Teorētiski es sevi mierinu ar domu, ka telefona numuru es noteikti atgūšu. Ja neskaita varbūtību, ka pazaudē telefonu ceļojuma laikā vai kādā brīvdienā, tādējādi aizkavējot piekļuvi, ir vēl kāds faktors, kurš varētu liegt atjaunot kontu? Jautāju tāpēc, ka varbūt kaut ko neesmu ņēmis vērā. @capsx Es tieši tādu pašu informāciju saņēmu, kad ierakstīju kodu no telefona, dabūju ieiet no vecā datora. @Emis Ir redzēts, ka diezgan operatīvi tādas publiskas sūdzības atrisina citas kompānijas, noteikti var pamēģināt.
  4. Numurs nozaudēts vai vienkārši nav pieejas? Ja nozaudēts, tad pat (vismaz kādus gadus atpakaļ) varēja priekšapmaksas numuru dabūt atpakaļ. Vēl var rakstīt gmail supportam, bet maz ticams, ka viņi varēs/gribēs palīdzēt.
  5. https://accounts.google.com/signin/recovery šeit mēģināji? Bet brīžiem tā google ir ar savām dīvainībām. Iztīriju vienreiz chrome (cache/history/cookies), tad ar visu telefona kodu man teica, ka nav pieejas kontam un viņiem liekoties, ka neesmu īpašnieks, beigās ielogojos caur citu ierīci, caur kuru biju bijis labu laiciņu atpakaļ.
  6. Viņi to ir paredzējuši. Vari izmantot arī kā headless risinājumu.
  7. Ja var atļauties eksperimentēt un pamācīties, kāpēc gan ne? Pietam man šķiet, ka dotais spraudnis visu izdara servera pusē, tad tikai atliek ar "noķert" un apstrādāt objektu.
  8. Nezinu, kāpēc pieminēju, "ja ir wordpress". Pieslēgties datubāzei un izvilkt informāciju jāvar arī ar pliku php.
  9. Ja otra lapa arī ir Wordpress viens no variantiem, manuprāt, būtu pieslēgties primārās lapas datubāzei, šādi tā arī atjauninātos automātiski. Wordpress un PHP/Mysql man ir uz "Jūs", bet domāju, ka pat var izveidot read-only lietotāju priekš otrās lapas, lai nevarētu dzēst/pievienot ierakstus datubāzē no otrās lapas. Iespējams, ka tomēr vienkāršāk ir izveidot API, bet to gan jau kāds WP specs pastāstīs sīkāk. edit: Tiko uzgāju šādu GraphQL pluginu https://www.wpgraphql.com/ (neesmu lietojis) šo apvienojot otrā galā ar fetch() vai xml vajadzētu kaut kam iznākt. Priekš manis arī GraphQL šķiet patīkamāks/interesantāks , nekā REST.
  10. Muļķīgākais liekas, ka cilvēks ienāk, iepostē un pats nepiedalās diskusijās, to sauc par spamu manuprāt. @aaxc, tieši tā iemesla dēļ es bieži izmantoju vienreiz lietojamos epastus, kā, piemēram, https://temp-mail.org, noder, kad vēlos tikai iečekot.
  11. Jā ir ļoti labs,piekrītu, bet tā kā nevēlos uzturēt pašu serveri, uztraukties par servera drošību, šoreiz tas nederēs. Interesē vairāk "managed" hostings.
  12. Čau visiem! Drīzumā, iespējams, vajadzēs kaut kur nohostēt PHP CMS un metu acis uz area.lv vai siteground.com (auditorija - eiropa), pagaidām priekš wordpress izmantoju godaddy, bet nu viss tur šķiet ir baigi lēns, tieši godaddy panelis un cpanel, pats hostings liekas ok. Lietoju arī DO (edit: Digital Ocean), bet priekš node servera, bet šis variants atkrīt, jo negribu ņemties ar configurācijām, firewall'iem un citām lietām, bet tikai ar lapas vadīšanu. Area un Siteground tādēļ, ka abi piedāvā iespēju pāriet vēlāk uz "High Performance" hostingu ar Cpaneli vajadzības gadījumā. Par Siteground vispār nav priekšstata, tikai cik tik lasīts, ka supports ir labs, bet par Area tikai zinu tik, ka sen atpakal rakstīju viņiem e-pastu vēlu vakarā (ap 23:00), ar domu, ka no rīta atbildēs, bet atbildi saņēmu pēc 15 minūtēm, kas likās ĻOTI pozitīvs pluss, arī cenas ir labas un protams maziņš plusiņš, tas, ka latviski runājošie (ērtāk), sanāktu arī "atbalstīt vietējos". Vairāk taka sliecos uz area.lv izmēģināšanas pēc, bet varbūt kāds var pastāstīt savu pieredzi? Iespējams, kādam ir ko citu ieteikt? Ātrums, atbalsts, ērta vadība un cena - būtu kritēriji tieši tādā secībā.
  13. Apskatījos, bija 3 projekti un kādi 450+ frīlanceri. Ar 3 projektiem ir saprotams, ka nevēlies rādīt publiski to sarakstu, bet es ieteiktu vismaz frīlancerus rādīt publiski (bez reģistrācijas), skaitlis ir pietiekami labs, lai izskatītos, ka kaut kas tur notiek un tieši darba devējiem interesē cik platformā ir strādāt gribošie. Reklamēties vajadzētu vairāk, kādos ar biznesu saistītos forumos, jo izskatās, ka darba rūķu tur pietiek. edit: Reģistrācijas forma liekas baigi plika, iesaku kaut ko tur pierakstīt, vismaz kā tiks izmantoti dati vai linku uz "privacy" un īsi pastāstīt, ko iegūšu reģistrējoties, vienkārši vizuāli prasās kaut ko vairāk, šķiet nepabeigts.
×
×
  • Create New...