nemec Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 gribu redzēt šo super lapu, ko no jums nozaga. Protams daudz visādu paranoiku, bet ja vēlies lai no tevis to nezagtu, tad nevienam citam to nerādi. Es pa savu mūžu esmu uzņēmies tikai kādas 2-3 haltūras, un pēc katras solījos vairāk nevienam neko netaisīt. Jo neIT cilvēkiem ir tāda miglaina saprašana par šo lietu. Klients nesaprot, ka e-pastu lasīšana, konsultēšana pa telefonu vai klātienē, atbildēšana uz kaukt kādiem sviestaniem pieprasījumiem (klients prasa: ieliec manu lapu pirmajā vietā google rezultātos :)) arī pieskaita pie darba. Un parasta lapa aizņem 3-4 dienas (kopumā), kur uz izstrādi ir iztērēta maksimums diena. Es pat biju gatavs atdod atpakaļ naudu un piemaksāt starpību pie citiem darba darītājiem, lai tikai tas cilveks aizmirst manu telefonu un e-pastu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Web Developer Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 nemec - formula ir vienkārša - laiks ir nauda, tad katra stunda, ko tu tērē darbam, principā ir nosakamā naudā, atkarībā no darba specifikas, mainās arī likme. Ja piemēram, par klientu konsultēšanu tu nosaki sev 5 Ls stundā, programmēšanu 6 Ls stundā, bet lamāšanos 20 Ls stundā, tad arī piestādi klientam attiecīgo rēķinu! Pēc viena otra rēķina viņš vairs tevi netraucēs! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleksejs Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Es šeit negribu aizstāvēt ne vienu, ne otru pusi. Gribu tikai pateikt, ka tieši tādēļ eksistē tāda lieta kā līgums, kurā tad arī tiek nodefinētas katras puses atbildības pakāpes un pienākumi. Bez līguma, protams, pastāv arī likumi, kas regulē juridiskās attiecības starp pakalpojuma sniedzēju un pakalpojuma saņēmēju, no kuriem var izrietēt lietas, kas nav atrunātas līgumā, kā arī šie likumi var dažus no līguma punktiem padarīt spēkā neesošus (ja tie ir pretrunā ar likumu). Nezinot to, kāda veida vienošanās ir bijusi starp abām pusēm, nav iespējams novērtēt vienas vai otras puses tiesības pieprasīt tās vai citas lietas, kā arī to, kuras lietas tiek uzskatītas par papilddarbiem un kuras izpildīt paredz vienošanās. Ieteikums abām pusēm - nākošreiz daudz rūpīgāk fiksējiet savus un otras puses pienākumus un tiesības. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EdgarsK Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Ej tu nost :) es šo te lieku pie favorītiem :) ideāls garīgā uzlabotājs.. Starpcitu iesaku pavērot arī sia liro "www.lior.lv" darbības viņu pamatprincips ir 1) kleints -> 2) samaksā -> 3) aizmirstam par viņu -> 4) darbiniekiem arī nemaksājam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wadims Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 Šeit atbildēšu uz dažiem jautājumiem / nepamatotiem aizvainojumiem: 1) Klients vērsās pie manis, uzreiz vainodams mani, ka citā lapā ir parādījušās bildes (no viņu lapas). Es NEKAD nevienam neesmu devis pieeju mājas lapai, bet attēlus, kā no jebkuras interneta vietnes ir iespējams pārkopēt. Var pat uzprogrammēt kodu, kas to dara Jūsu vietā. Līgums tika lauzts, jo klients pat nevēlējās iedziļināties tehniskajās niansēs. 2) Mājas lapas izstrādē NETIKA imznatoti gatavie scenāriji, jeb kodi. 3) Tāpat kā uzņēmēji ir dažādi, dažādi ir klienti. Esmu sniedzis pakalpojumus vairāk kā 80 dāžādiem klientiem un ar nožēlu jaatzīst, ka 3% no tiem ir tādi, ar kuriem nav iespējams sadarboties, jo tas, ka cilvēks māk rakstīt vai lasīt uzreiz viņu nepadara par uzņēmēju, tā nu tas ir. Protams, arī es pieļāvu kļūdu - neesmu atrunājis PILNĪGI visu līgumā, bet ja tā godīgi, to, ko neregulē līgums, regulē Latvijas Republikas normatīvie akti un tur man nav nekādu problēmu. Lai Jums veicas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
No0ne Posted November 6, 2010 Report Share Posted November 6, 2010 Esmu sniedzis pakalpojumus vairāk kā 80 dāžādiem klientiem un ar nožēlu jaatzīst, ka 3% no tiem ir tādi, ar kuriem nav iespējams sadarboties, jo tas, ka cilvēks māk rakstīt vai lasīt uzreiz viņu nepadara par uzņēmēju, tā nu tas ir. 3% jeb 2? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wadims Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 Nu ko... man tiešām žēl... ka neesmu slēdzis līgumu par sīklabojumu veikšanu, ka neesmu varbūt kādu reizi izstāstījis klientam visu 100000% detaļās. Bet nu tāda ir dzīve. Es cenšos no tā mācīties, cenšos uzlabot savu darbu, profesionalitāti utt. Neviens par profesionāli nepiedzimst. Klientiem, kas sadrukāja īstu reklāmu - vēlos atvainoties. Žēl ka cilvēki izšļāc savu žulti - kā reklāmu nevis risina problēmas saprātīgā pārrunu veidā. Veiksmi Jums visiem, Vadims Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts