hmnc Posted November 10, 2006 Report Share Posted November 10, 2006 nu nu gudriniek - techsupports sīkajiem kantoriem ir zem katras kritikas. un par ltc es nerunāju par parastajiem mdsl jūzveriem, kuri to vien dara kā raud par to, ka 5mbit vietā ir 4.9mbit, bet par biznesa klientiem - tur ltc pakalpojumi mani ir vienmēr apmierinājuši. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benvenuto Posted November 10, 2006 Report Share Posted November 10, 2006 nu nu gudriniek - techsupports sīkajiem kantoriem ir zem katras kritikas. un par ltc es nerunāju par parastajiem mdsl jūzveriem, kuri to vien dara kā raud par to, ka 5mbit vietā ir 4.9mbit, bet par biznesa klientiem - tur ltc pakalpojumi mani ir vienmēr apmierinājuši. Tu esi mēģinājis kontaktēties ar Lattelecom BPO (aka C1)? Supports ir nožēlojams, esmu to pats izbaudījis. Iespējams, ka citi lielie kantori arī ir OK, bet tieši ar šo mana pieredze ir dramatiska. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roze Posted November 10, 2006 Report Share Posted November 10, 2006 Tu esi mēģinājis kontaktēties ar Lattelecom BPO (aka C1)? Supports ir nožēlojams, esmu to pats izbaudījis. Iespējams, ka citi lielie kantori arī ir OK, bet tieši ar šo mana pieredze ir dramatiska. Kurš tevi tik slikti nosupportēja? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hmnc Posted November 10, 2006 Report Share Posted November 10, 2006 Benvenuto - es jau teicu, ka biznesa klientiem supports labs. mums vairākām kompānijām ltc piedāvā dažādus pakalpojumus un viss ir ok - attieksme laba, cenas runājamas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orion7 Posted November 10, 2006 Report Share Posted November 10, 2006 Mjā, vispār tas ir diezgan interesanti, ka uzņēmuma (LTK), kurš vispār nesniedz mobīlos pakalpojumus, apakšuzņēmums nodarbojas ar sms pakalpojumiem. Es vēl saprastu ka kaut kāds LMT BPO, Tele2 BPO vai Bite BPO, ja tādi būtu, nodarbotos ar sms pakalpojumiem, bet nu LTK BPO ir vistīrākais starpnieks, labāk tomēr būtu slēgt līgumu pa tiešo ar mobīlo operatoru. Protams tas ir sarežģītāk slēgt ar katru atsevišķi, bet nu cenas, iespējams, ka būs izdevīgākas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hmnc Posted November 10, 2006 Report Share Posted November 10, 2006 cenas ir viens, bet tehniskā uzturēšana ir ļoti liela galvassāpe. man pirmais gājiens bija pie LMT.. pēc pāris stundu runāšanas sapratu, ka anal pain garantēts :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roze Posted November 10, 2006 Report Share Posted November 10, 2006 labāk tomēr būtu slēgt līgumu pa tiešo ar mobīlo operatoru. Protams tas ir sarežģītāk slēgt ar katru atsevišķi, bet nu cenas, iespējams, ka būs izdevīgākas.Tā diemžēl vai par laimi nav un nenotiek.. tikpat labi tad tu auto varētu pirkt no rūpnīcas un nevis no dīlera.. Nemaz nerunājot par visām tehniskajām figņām aka IPSEC tuneļi katra operatora atšķirīgā sistēma smpp, soap utt utjprjām.. Bet ja ir tāda pārliecība un cerība ka tavs iegūtais % (šāre) no operatora būs lielāka, protams to var darīt :) saprastu ka kaut kāds LMT BPO, Tele2 BPO vai Bite BPO.. un arī tirgū un korporatīvajos uzņēmumos - proti kas kam pieder neorientējies :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benvenuto Posted November 10, 2006 Report Share Posted November 10, 2006 Benvenuto - es jau teicu, ka biznesa klientiem supports labs. mums vairākām kompānijām ltc piedāvā dažādus pakalpojumus un viss ir ok - attieksme laba, cenas runājamas. Es arī runāju par biznesa klientu supportu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hmnc Posted November 10, 2006 Report Share Posted November 10, 2006 nu tad neesi pietiekami labs biznesa klients :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts