mad182 Posted April 5, 2009 Report Share Posted April 5, 2009 Varbūt kāds, kuram ir lielāka skaidrība varētu pastāstīt par šo tēmu. Par SMS pakalpojumu ieviešanas tehnisko pusi apmēram būtu skaidrs, jautājums vairāk, vai es tos legāli varu piedāvāt kā privātpersona, bez pašnodarbinātas personas statusa vai IK veidošanas? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grey_Wolf Posted April 5, 2009 Report Share Posted April 5, 2009 vai es tos legāli varu piedāvāt kā privātpersona, bez pašnodarbinātas personas statusa vai IK veidošanas? Nee nevri gan, piedevam lielaaka dalja pakalpojumu sniedzeeju ( SMS ~~ starpnieku, nmaz ar tevi nerusnaas , ja vien nebuusi juridiska persona ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemec Posted April 5, 2009 Report Share Posted April 5, 2009 sms starpnieki http://fortumo.lv/ , var izveidot kādus vien vēlies pakalpojumus, ir apraksts ar visiem piemēriem. starp citu, rīt 6. aprīli viņi organizē pasākumu http://www.mobisolutions.lv/?id=1746 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grey_Wolf Posted April 5, 2009 Report Share Posted April 5, 2009 nemec --> vinju lapaa arii ir noraadiits, ka Nekas nav nepieciesams SAURAM lietotaaju lokam... Taa kaa plasai publikai tapat vajag, buuut Juridiskai personai .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemec Posted April 5, 2009 Report Share Posted April 5, 2009 nesapratu, kas tur nav pieejams? tur var izveidot kādus vien pakalpojumus vēlies. izgriezums no viņu lapas Vai ir kāda būtiska atšķirība starp fizisku vai juridisku personu, lietojot Fortumo pakalpojumus? Kopumā būtiskas atšķirības nav. Galvenā atšķirība ir tajā, ka fiziskās personas ir atbildīgas par nopelnīto ieņēmumu deklarēšanu atbildīgajās valsts institūcijās, ja tā nosaka attiecīgās valsts likumdošana. Tāpat arī Igaunijā reģistrētiem uzņēmumiem, kas ir PVN maksātāji, pie izmaksām tiek pievienots PVN. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grey_Wolf Posted April 5, 2009 Report Share Posted April 5, 2009 Tieshi taa, deklaret ienakumus, tas noziimee ka VID japiesakaas kaa pasnodarbinatai personai .. jo to nosaka LR likumdosana ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad182 Posted April 5, 2009 Author Report Share Posted April 5, 2009 Skaidra bilde, paldies! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dExIT Posted May 12, 2009 Report Share Posted May 12, 2009 www.solarf.lv vai dabū mani rokā, daudz labāki un nopietnāki risinājumi nekā fortumo... Otrkārt var mierīgi sarunāt ka automātiski tiek samaksāti nodokļi unnevajag rupji sakot čakarēties ar VID :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcis Posted May 12, 2009 Report Share Posted May 12, 2009 Apskatīju solarf sms apstrādes skripta paraugu... file("http://sms.solarf.lv/confirm.php?id=".$config[id]."&price=".$val."&code=$code") Šāda pieeja man galīgi nepatīk. Daudz foršāk ir kad pakalpojumu sniedzēja serveris pats padod man ziņu brīdī, kad ienācis jauns sms, es to pieglabāju savā datubāzē un nav problēmu. Plusi šādai sistēmas darbībai: 1) veidojot pieprasījumu uz pakalpojumu sniedzēja serveri kaut kas var nojukt un sākas problēmas 2) varu veidot sistēmu, kad klientam nav jāievada kods, bet pietiek tikai ar id nosūtīšanu caur sms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivars Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 (edited) Apskatīju solarf sms apstrādes skripta paraugu... file("http://sms.solarf.lv/confirm.php?id=".$config[id]."&price=".$val."&code=$code") Šāda pieeja man galīgi nepatīk. Daudz foršāk ir kad pakalpojumu sniedzēja serveris pats padod man ziņu brīdī, kad ienācis jauns sms, es to pieglabāju savā datubāzē un nav problēmu. Plusi šādai sistēmas darbībai: 1) veidojot pieprasījumu uz pakalpojumu sniedzēja serveri kaut kas var nojukt un sākas problēmas 2) varu veidot sistēmu, kad klientam nav jāievada kods, bet pietiek tikai ar id nosūtīšanu caur sms Katrai sistēmai ir savi plusi un mīnusi. Padomā kaut vai par vienu - ja izmanto Kodu norēķinus, klientam būs īsziņā jāsūta 2 vai 3 simboli (atslēgvārds), ja izmantosi Gateway, tad klients sūtīs tos pašus 2 vai 3 simbolus plus vēl unikāls identifikators, pēc kura tu atpazīsi pircēju savā galā. Rezultātā tas pats vien sanāk, tikai otrā gadījumā tas $code pārceļās uz īsziņas tekstu. No vienas puses lietotājam vairs nav jāievada lapā kods, no otras puses jāsūta sarežģītāka īsziņa. Lietotāji bieži mēdz kļūdīties, un tad labāk kļūdīties ievadot kodu lapā, nevis kļūdīties īsziņas tekstā, jo tad var gadīties, ka tev paņem naudu un neiedod pakalpojumu, kā arī, par kļūdu uzzini tikai saņemot atbildes īsziņu... Ja kas, SIA Mobīlie Pakalpojumi tev var piedāvāt gan vienu, gan otru, gan daudzus citus risinājumus atbilstoši tavām vajadzībām. Edited September 27, 2009 by ivars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.