4e4en Posted February 20, 2008 Report Posted February 20, 2008 Es jau vairākas dienas čakarējos, un vēl aizvien neesmu bijis spējīgs korekti uzvilkt būltu no viena punkta uz otru. Tā lai tā izskatās, kā bulta, nevis kkāds mēsls. Varbūt kāds ir ar to api čakarējies, un var palīdzēt?
bubu Posted February 20, 2008 Report Posted February 20, 2008 Ja nemaldos, tad vajag taisī GPolyline: var points = [GPoint(x1, y1), GPoint(x2, y2)]; var line = new GPolyline(points); map.addOverlay(line); Kautkā tā apmēram.
4e4en Posted February 21, 2008 Author Report Posted February 21, 2008 tik daudz es māku - uzvilkt līniju, bet man ir problēmas, ar bultas uzzīmēšanu. Būtībā, man vajag kkā izrēķināt bultai divus sānu punktus.
Aleksejs Posted February 21, 2008 Report Posted February 21, 2008 http://www.mactech.com/articles/mactech/Vo...eads/index.html
4e4en Posted February 21, 2008 Author Report Posted February 21, 2008 Ok, bet man nav nekādas C/C++ saprašanas. Līdz ar to, tas ir gandrīz bezjēdzīgs priekš manis.
Aleksejs Posted February 21, 2008 Report Posted February 21, 2008 Pamatideja jau paliek tā pati. Pēdējais nogrieznis ir ar koordinātām (x1;y1)(x2;y2) No šīm koordinātām izrēķinām punktu O, kas atrodas attālumā N no kāda no galapunktiem uz taisnes. Tad aprēķinām taišņu, kas ir perpendikulāras dotajam nogrieznim, vienādojumus. Izvēlamies to taisni, kas iet caur mūsu aprēķināto punktu O. Uzkonstruējam uz šīs taisnes punktus k1, k2, kas atrodas attālumā L no punkta O. Savienojot punktus k1,k2 un nogriežņa galapunktu - iegūstam trijstūrīti, kas kalpo par bultas galu. Tā teikt rūtiņu lapa rokā un uz priekšu! ;)
Recommended Posts