ZXpower Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 Kurš tad to rezumē taisīja? :) Es tam nepiekrītu - tur jābūt arī tosteris.com, kas ir 100% LV kompānija, izņemot, protams, domēnvārdu :D Bet vispār - runājot par attiecībām ar klientu - viss ir atkarīgs no kompānijas/cilvēka, kas to servisu piedāvā. Ja tev kā visa pasākuma grozītājam liekas, ka vienīgais ar ko klients ir svarīgs, ir nauda - un par to viņam pienākas tikai kaut kas - tad ar tādu attieksmi droši pēc kāda laika var to bodīti klapēt ciet. Protams, arī ar sistemātisku nemaksāšanu ir jācīnās - un vislabākais veids ir vienkārši no klienta atteikties. Taču ar tādiem, kas "aizmirst" vai "nepamana" rēķinu dažreiz nemaz tik traki nav. Parasti jau - it sevišķi ja ar klientu ir izveidojušās ilglaicīgas un abiem labumu nesošas darījuma attiecības, tad uz tādām lietām var arī šad tad pievērt acis un drusku to pasākumu nokreditēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vabole Posted December 14, 2006 Report Share Posted December 14, 2006 Es jau neteikšu, ka Latvijā ir vēl kādas 20 hostinga firmas, neskaitot tās uzskaitītās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts