johanes Posted July 31, 2004 Report Posted July 31, 2004 add txt file: <? // by Johanes $add = date("[H:i]", time()+(60*60)); $text = "$add::$name::$mail::$mess"; $text=strip_tags($text); $file=file("guest.txt"); $counter=count($file); if ($counter == "10") { $fp = @fopen("guest.txt","w+"); @fclose($fp); } $fp=@fopen("guest.txt","a"); fputs($fp,"$text \r\n"); @fclose($fp); header("Content-type:text/vnd.wap.wml;charset=utf-8"); print "<?xml version=\"1.0\"?> <!DOCTYPE wml PUBLIC \"-//WAPFORUM//DTD WML 1.1//EN\" \"http://www.wapforum.org/DTD/wml_1.1.xml\"> <wml> <card id=\"tes\" title=\"Ihtis wap\"> <p>Tava zinja tika veiksmiigi pievienota. Paldies</p> <br /> <do type=\"accept\" label=\"Labi\"> <go href=\"guest.php?name=$(name); time=$(time); count=$(15)\" method=\"post\"> </go> </do> </card> </wml>"; ?> get post form txt file: <? header("Content-type:text/vnd.wap.wml;charset=utf-8"); print "<?xml version=\"1.0\"?>\n"; print "<wml>\n"; print "<card title=\"Ieraksti\">\n"; echo "<p>---</p><br/>"; $xfile = @file("guest.txt"); $cnt = count($xfile); for ( $i=$cnt-1; $i>=0; $i-- ) { $udata = explode("::",$xfile[$i]); print "<p>$udata[0]<b>$udata[1]</b><br/>$udata[2]<small>$udata[3]</small></p><br/>---<br/>"; } echo "<p>---</p><br/>"; print "</card></wml>\n"; ?> Probleema taada, ka nezinu kaa sadaliit ka vienaa lapusee izvada pa 5 ierakstiem :( Un luudzu nesuutiet mani uz mistiskaam vietaav, kaa piem. google.................. Paldies jau tagad :ph34r:
bubu Posted July 31, 2004 Report Posted July 31, 2004 Nu tev tak kodā ir: for ( $i=$cnt-1; $i>=0; $i-- ) { kas izvada VISUS ierakstus failā. Vai tik grūti izdomāt šādu ciklu: $min = min(0; $sakums-6); for ( $i=$sakums-1; $i>=$min; $i-- ) { Un to $sakums mainīgo dabū caur GET mainīgajiem. Neaizmirsti tikai lapas apakšā uzģenerēt linkus uz $sakums-5 (iepriekšējie 5) un $sakums+5 (nākamie 5) ierakstiem! Dikti sarežģīti savas smadzenes pakustināt ;)
johanes Posted July 31, 2004 Author Report Posted July 31, 2004 Paldies par atbildi. varbuut kaadam tas arii noderes :)
Recommended Posts