Vebers Posted April 28, 2006 Report Share Posted April 28, 2006 Ir nepieciešamība uztaisīt online WAP spēli, līdzīgu kā gwar.org.ru. Bet kā labāk taisīt šīs dalībnieku cīņas ? Kur glabātos dati? Katrai cīņai savā .txt failā? DB (HEAP) ? Kā panākt maksimālu ātrdarbību tieši šai pašai cīņai ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavacky Posted April 28, 2006 Report Share Posted April 28, 2006 Katrai cīņai savā DB rindā? Da ko streso par ātrdarbību, PHP tiks galā fiksāk, nekā telefons ielādēs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vebers Posted April 28, 2006 Author Report Share Posted April 28, 2006 (edited) Spēlē spēlētājs viens pret otru. Nea, ir tā, ka gameris sit otram gamerim. Vispirms izvēlas pa kurieni sitīs (pa galvu) un kur liks bloku (gūžas un kājas). Šos datus ieliek kaut kur (HEAP, .TXT, MyISAM ? ), kad otrs spēlētājs ir arī izvēlējies pa kurieni sitīs notiek datu salīdzināšana, ja nau likts bloks galvai, tad atņem dzīvības punktus, ja ir tad neatņem. Tjip vaidzīgs starnieks, kur šos datus glabāt kamēr gaida otra player`a sitienu un bloku. EDIT: Pārlasīju un izdomāju, ka k-ko piemirsu. Ir 1na tabula (heap?) kurā ieliek datus (cīņas id, kas sit kam, pa kurieni sit un kur liek bloku), tad kad sagaidīts otra player`a inserts DB | txt, tad tiek salīdzināti rezultāti un atņemti dzīvības punki. Kad kādam no lietotājiem beidzas dzīvības punkti, tad visi cīņas ieraksti tiek izdzēsti. Varbūt izklausās pēc slima suņa murgiem, bet ceru ka sapratīsiet. Varbūt kāds labāks risinājums ? Edited April 28, 2006 by MakaTaNaw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts