Valters G Posted September 3, 2019 Report Share Posted September 3, 2019 (edited) Labdien! Ir nepieciešamība uzlabot eksistējošu darba uzdevumu plānošanas programmu, kura būtībā ir tas pats kas Gmail kalendārs, bet tikai ar klientu, darbinieku un materiālu datu bāzi. Darba uzdevums nr.1. Izveidot iespēju atjaunot un nomainīt psw. Darba uzdevums nr. 2. Nodrošināt, ka darba uzdevumi turpinas pēc 31.12.2019/2020/2021. utt. (Katru janvāri nākas ievadīt visus darba uzdevumus no jauna) Darba uzdevums nr. 3. Nodrošināt klientu pārskatu ar pievienošanas, dzēšanas utt. opcijām. Superadmin. Sūtiet piedāvājumus konkrēti par šiem 3 punktiem. Jūsu cena par atsevišķiem darba uzdevumiem, vai darba stundu ar aptuveno stundu skaitu. Darba uzdevumus paredzams veikt pa soļiem vadoties no izcenojumiem. Turpinājumā paredzami vēl dažādi uzdevumi. Sīkāk pm. Ar cieņu, Valters G Edited September 5, 2019 by Valters G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.