Jump to content
php.lv forumi

Ja kādam vajag kaut ko uzprogrammēt: PHP, MySQL, Postgre, JavaScript


wadims123

Recommended Posts

gribu redzēt šo super lapu, ko no jums nozaga. Protams daudz visādu paranoiku, bet ja vēlies lai no tevis to nezagtu, tad nevienam citam to nerādi.

Es pa savu mūžu esmu uzņēmies tikai kādas 2-3 haltūras, un pēc katras solījos vairāk nevienam neko netaisīt. Jo neIT cilvēkiem ir tāda miglaina saprašana par šo lietu. Klients nesaprot, ka e-pastu lasīšana, konsultēšana pa telefonu vai klātienē, atbildēšana uz kaukt kādiem sviestaniem pieprasījumiem (klients prasa: ieliec manu lapu pirmajā vietā google rezultātos :)) arī pieskaita pie darba. Un parasta lapa aizņem 3-4 dienas (kopumā), kur uz izstrādi ir iztērēta maksimums diena. Es pat biju gatavs atdod atpakaļ naudu un piemaksāt starpību pie citiem darba darītājiem, lai tikai tas cilveks aizmirst manu telefonu un e-pastu.

Link to comment
Share on other sites

nemec - formula ir vienkārša - laiks ir nauda, tad katra stunda, ko tu tērē darbam, principā ir nosakamā naudā, atkarībā no darba specifikas, mainās arī likme. Ja piemēram, par klientu konsultēšanu tu nosaki sev 5 Ls stundā, programmēšanu 6 Ls stundā, bet lamāšanos 20 Ls stundā, tad arī piestādi klientam attiecīgo rēķinu! Pēc viena otra rēķina viņš vairs tevi netraucēs! ;)

Link to comment
Share on other sites

Es šeit negribu aizstāvēt ne vienu, ne otru pusi. Gribu tikai pateikt, ka tieši tādēļ eksistē tāda lieta kā līgums, kurā tad arī tiek nodefinētas katras puses atbildības pakāpes un pienākumi. Bez līguma, protams, pastāv arī likumi, kas regulē juridiskās attiecības starp pakalpojuma sniedzēju un pakalpojuma saņēmēju, no kuriem var izrietēt lietas, kas nav atrunātas līgumā, kā arī šie likumi var dažus no līguma punktiem padarīt spēkā neesošus (ja tie ir pretrunā ar likumu).

 

Nezinot to, kāda veida vienošanās ir bijusi starp abām pusēm, nav iespējams novērtēt vienas vai otras puses tiesības pieprasīt tās vai citas lietas, kā arī to, kuras lietas tiek uzskatītas par papilddarbiem un kuras izpildīt paredz vienošanās.

 

Ieteikums abām pusēm - nākošreiz daudz rūpīgāk fiksējiet savus un otras puses pienākumus un tiesības.

Link to comment
Share on other sites

Ej tu nost :)

es šo te lieku pie favorītiem :) ideāls garīgā uzlabotājs..

Starpcitu iesaku pavērot arī sia liro "www.lior.lv" darbības viņu pamatprincips ir

1) kleints -> 2) samaksā -> 3) aizmirstam par viņu -> 4) darbiniekiem arī nemaksājam...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Šeit atbildēšu uz dažiem jautājumiem / nepamatotiem aizvainojumiem:

 

1) Klients vērsās pie manis, uzreiz vainodams mani, ka citā lapā ir parādījušās bildes (no viņu lapas).

Es NEKAD nevienam neesmu devis pieeju mājas lapai, bet attēlus, kā no jebkuras interneta vietnes ir iespējams pārkopēt. Var pat uzprogrammēt kodu, kas to dara Jūsu vietā.

 

Līgums tika lauzts, jo klients pat nevēlējās iedziļināties tehniskajās niansēs.

 

2) Mājas lapas izstrādē NETIKA imznatoti gatavie scenāriji, jeb kodi.

 

3) Tāpat kā uzņēmēji ir dažādi, dažādi ir klienti.

 

Esmu sniedzis pakalpojumus vairāk kā 80 dāžādiem klientiem un ar nožēlu jaatzīst, ka 3% no tiem ir tādi, ar kuriem nav iespējams sadarboties, jo

tas, ka cilvēks māk rakstīt vai lasīt uzreiz viņu nepadara par uzņēmēju, tā nu tas ir.

 

Protams, arī es pieļāvu kļūdu - neesmu atrunājis PILNĪGI visu līgumā, bet ja tā godīgi, to, ko neregulē līgums, regulē Latvijas Republikas normatīvie akti un tur man nav nekādu problēmu.

 

Lai Jums veicas!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Esmu sniedzis pakalpojumus vairāk kā 80 dāžādiem klientiem un ar nožēlu jaatzīst, ka 3% no tiem ir tādi, ar kuriem nav iespējams sadarboties, jo

tas, ka cilvēks māk rakstīt vai lasīt uzreiz viņu nepadara par uzņēmēju, tā nu tas ir.

 

 

3% jeb 2?

Link to comment
Share on other sites

Nu ko... man tiešām žēl... ka neesmu slēdzis līgumu par sīklabojumu veikšanu, ka neesmu varbūt kādu reizi izstāstījis klientam visu 100000% detaļās. Bet nu tāda ir dzīve.

 

Es cenšos no tā mācīties, cenšos uzlabot savu darbu, profesionalitāti utt.

 

Neviens par profesionāli nepiedzimst.

 

Klientiem, kas sadrukāja īstu reklāmu - vēlos atvainoties.

 

Žēl ka cilvēki izšļāc savu žulti - kā reklāmu nevis risina problēmas saprātīgā pārrunu veidā.

 

Veiksmi Jums visiem,

Vadims

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...