Jump to content
php.lv forumi

Ja kādam vajag kaut ko uzprogrammēt: PHP, MySQL, Postgre, JavaScript


wadims123

Recommended Posts

Ja kadam vajag realizēt e-veikala izveidi, vai vienkārši izveidot mājas lapu, varat droši griezties pie manis - [email protected], 26380991

 

Starp padarītajiem darbiem:

www.rni.lv

www.reklamasbirojs.lv

www.coolshop.lv

www.laimigiem.lv

www.luxshop.lv - top

u.c. kopumā esmu realizējis jau vairāk par 30 projektiem, no kuriem 25 darbojas tiešsaitē!

 

Par cenu - vienosimies! :)

Link to comment
Share on other sites

Par komentāriem:

 

1) Laimigiem.lv - tas bija projekts - spēle, kas norisinājās gadu atpakaļ, vairs tā nestrādā, pierakstīju, ja nu kāds to atcerētos!

2) Reklamasbirojs.lv - ir lietas, kas var pasprukt, projekts tika realizēts apmēram divus gadus atpakaļ un sadarbībā ar vienu programmētāju, es biju tikai projekta koordinātors!

 

Bet tik un tā - kritika ir laba lieta un palīdz attīstīties!

 

Paldies!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ja Jums rūp savi nervi - NEIESAKU sasaistīties ar Vadimu Šapčenko!

Piemēram, uz jautājumu kapēc man nestrādā lapas funkcija "drukāt" - ir atbilde MAN STRAAADAA!!

Uz jautaajumu - Lūdzu izlabo KĻŪDU - ir atbilde PAR TO ir papildus JĀMAKSĀ ! ???

Darbus pie lapu uzlaboshanas veic Ļoti lēni un kļūdaini! Pie kam, JUMS pašiem būs jāmeklē kļūdas un jālūdz tās labot !!!

 

Pilnīgi noteikti ieteiktu šai firmai nomainīt attieksmi pret klientiem.

 

UN šeit ir HĪTS !!! Izraksts no sia Erisinājumi direktora vēstules savam klientam - (Padomājiet Vai Jūs gribēsiet ar šadu firmu strādāt)

 

******************************************************************************

SĀKOT AR 13.07.2009 mājas lapas un e-pasta uzturēšanas līgums nr. 3, kas

noslēgts starp SIA ERISIN-V un SIA Reklāmas Birojs LV tiek lauzts no SIA

ERISINAJUMI.LV (bijušais SIA ERISIN-V) puses.

 

Līgumu laužam, jo SIA ERISINAJUMI.LV darbiniekiem ir apnicis uzklausīt

vaimanas un žēlabas un nepamatotus apvainojumus no SIA Reklāmas Birojs LV

pārstāves puses.

****************************************************************************

Link to comment
Share on other sites

Ja Jums rūp savi nervi - NEIESAKU sasaistīties ar Vadimu Šapčenko!

Piemēram, uz jautājumu kapēc man nestrādā lapas funkcija "drukāt" - ir atbilde MAN STRAAADAA!!

Piekrītu jums - šāda atbilde "man strādā" no izpildītāja puses ir absolūti nepieņemama. Vispirms ir jācenšas noskaidrot iespējamie iemesli, kāpēc klientam nestrādā.

 

Uz jautaajumu - Lūdzu izlabo KĻŪDU - ir atbilde PAR TO ir papildus JĀMAKSĀ ! ???

Darbus pie lapu uzlaboshanas veic Ļoti lēni un kļūdaini! Pie kam, JUMS pašiem būs jāmeklē kļūdas un jālūdz tās labot !!!

Jautājums - kā tiek definēts, kas ir "kļūda"? Ir bijusi saskarsme ar cilvēkiem, kam grūti ieskaidrot, ka tā nav kļūda, bet gan jauna iespēja. Jo mēdz gadīties tā, ka klients pārdomā prasības. Jebkurā gadījumā, tas jāņem vērā izpildītājam un jāpaskaidro klientam, kāpēc tā nav kļūda, bet jauna iespēja sākotnēji neparedzēta.

 

Pilnīgi noteikti ieteiktu šai firmai nomainīt attieksmi pret klientiem.

 

UN šeit ir HĪTS !!! Izraksts no sia Erisinājumi direktora vēstules savam klientam - (Padomājiet Vai Jūs gribēsiet ar šadu firmu strādāt)

 

******************************************************************************

SĀKOT AR 13.07.2009 mājas lapas un e-pasta uzturēšanas līgums nr. 3, kas

noslēgts starp SIA ERISIN-V un SIA Reklāmas Birojs LV tiek lauzts no SIA

ERISINAJUMI.LV (bijušais SIA ERISIN-V) puses.

 

Līgumu laužam, jo SIA ERISINAJUMI.LV darbiniekiem ir apnicis uzklausīt

vaimanas un žēlabas un nepamatotus apvainojumus no SIA Reklāmas Birojs LV

pārstāves puses.

****************************************************************************

 

Šāda vēstule tiešām ir hīts. Klienti ir dažādi, cilvēki ir dažādi, bet oficiālā biznesa vidē nav pieņemts mētāties ar subjektīviem pārmetumiem un vērsties pret personībām. Tā viņi var runāt savā uzņēmuma iekšienē savā starpā, bet ne sūtīt tādas vēstules klientiem.

Link to comment
Share on other sites

Sveiki, foruma apmeklētāji,

 

Man prieks ka ir kritika, tā ir ļoti laba un tā mudina kļūt labākam un gudrākam.

 

Tātad mans skatījums par lietām, kas tiek aprakstītas te par mani:

 

1) KĻŪDAS mājas lapā nebija. Mājas lapā mēdz kaut kas nestrādāt ja lietotājs lieto internetu caur proxy, kā rezultātā lapa neatjaunojas tik ātri kā vēlētos.

2) Mājas lapas drukas versija var uzvesties nedaudz dažādi uz dažādiem pārlūkiem un uz dažādiem monitoriem (15collu un 21collu)

3) Līgums tiek lauzts tikai tāpēc, ka SIA Reklāmas Birojs LV ir pārkāpis tā nosacījumus, regluāri neapmaksājis rēķinus (jau no pagājušā gada bija sakrājies parāds).

 

Un es nebūt nemētājos ar klientiem, tie man tik tiešām ir dārgi, bet saprotiet arī mani: ja man atsūta 20 vēstules dienā ar pārmutiemiem, kuri nav jāadresē man un man jāatbild, jāveic sīklabojumi (par kuriem iepriekš netika runāts) par brīvu, ir pagrūti sastrādāties ar šādu klientu. Tāpēc arī tika pieņemts lēmums atteikties no mājas lapasuzturēšanas.

 

Klienti bieži vien jauc lietas: hostings un mājas lapas pārveide.

 

Es atvainojos, ja esmu aizskāris šādā veidā klientu, bet ir reizes - kad tu jūti, ka nevarēsi sadarboties ar klientu, labāk nodot stafeti citiem.

 

Veiksmīgu Jums visiem dienu,

Vadims Šapčenko

Link to comment
Share on other sites

Izskatās, ka izpildītājs cenšas attaisnot nedaudz savu iespējamo kompetences vai "čakluma" trūkumu, kamēr klients varbūt īsti neizprot kā notiek sadarbība ar IT firmām un rezultāts ir lauzts līgums. Ļoti iespējams, ka šeit arī diezgan dabiski attiecības nosaka nauda. Tā noteikti nav pārāk liela, ja izpildītājs atļāvās tik vēsi pasūtīt klientu. Ja klients ir naudīgs un maksātspējīgs, pasūtītājs labāk pieciestu neērtības, nekā paliktu bez svarīgiem līdzekļiem un riskētu ar reputāciju. Jebkurā gadījumā sava daļa vainas jāuzņemas arī klientam un sava daļa izpildītājam (iespējams, klientam netika izskaidrots pilnībā IT projekta process, kas ko maksā un kāpēc, kas ir kļūda un kas nav kļūda, iespējams arī sīkas neizdarības, ko nepatīk pašam pēc tam labot).

Link to comment
Share on other sites

Tākā mēs faktiski neko nezinam par konkrēto situāciju, atliek tikai minējumi. Mans minējums ir, ka gan jau arī klients nav bez vainas - parasti jau šādi nelauž līgumu ar klientu - vienalga liels vai mazs. Ir redzēti arī visādi klienti, nemaz negribas atcerēties...

Link to comment
Share on other sites

Nu šai gadījumā es arī ticu, ka klients ir bijis nedaudz savāds. Iespējams, viņš nezinādams neko par IT sfēru, uzskatīja visu par kļūdām un tāpēc uzskatīja, ka izpildītāja pienākums ir bez maksas tās labot. Tas ir galīgi garām. Tāpēc ieteicams sākumā specificēt prasības. Uz papīra. Tad ir jāpiedāvā izstrādes līgums un uzturēšanas līgums - uzturēšanas līgums parasti kalpo arī kā garantija bugiem. Ja izpildītājs nepiedāvā garantiju, tad pēc produkta pieņemšanas/nodošanas klientam nav tiesību prasīt kaut ko bez maksas labot - galu galā nav tilts, kas var sabrukt, tests ir noticis, viss kārtībā. Tāpēc vienmēr klientam izdevīgāk ir pieņemt uzturēšanas līgumu, kurā atrunāts, kas ir kļūda, kas ir izmaiņu pieprasījums, kas ir jaunu iespēju programmēšana utt. Pie tam, klientam par šādu līgumu un tā izmaksām jāzin jau pirms projekta uzsākšanas.

Attiecīgi - šeit vainīga ir kopējā sadarbība un organizācija, gan klients, gan izpildītājs.

Link to comment
Share on other sites

Lai šajā situācijā netiktu "apspriests" klients, sniegšu dažus komentārus.

 

Jūnija sākumā mēs atradām identisku lapu, kurai konkurents centās pielāgot savu dizainu.

Kā rezultātā tika iesniegts iesniegums TIESĪBU sargājošajā iestādē par klaju autortiesību pārkāpumu.

Rezultātā lūdzām erisinājumiem atsūtīt atskati par pēdējā mēneša piekļūšanu mūsu lapai.

 

Sapratni nesagaidījām :( - Rezultātā mūs vēl nolamāja un lauza līgumu.

Kas vēl vairāk liek domāt par datu noplūdi :(

 

Vēl daži Hīti!!!

Izlasot šo sludinājuma komentāru Vadims Šapčenko "ieslēdza vadības sviru" - tas ir,

nolēma vienpusēji lauzt līgumu - JAU Nākošajā Dienā ! Tas ir ŠODIEN

 

SUper!

Ticiet man, šādu Hītu Vadimam ir daudz.

________________________________________________________________________________

________________

Bet jautājums paliek atklāts - kā pie konkurenta varēja nokļūt visa informācija no mūsu mājas lapas (neuzskaitīšu pazīmes).

Un kāpēc mūsu mājas lapas "Programmētājs un Uzturētājs" pat necentās mums palīdzēt šo jautājumu risināt, lai arī kādi Nezinīši mēs arī nebūtu.

Link to comment
Share on other sites

Jūnija sākumā mēs atradām identisku lapu, kurai konkurents centās pielāgot savu dizainu.

90% Interneta lapu ir vienaadas.. Taa kaa ja ir izmantots standarta risinajums, ( gatavs portals etc.) tad nav ko briiniities kaa var paraadiities liidziigi projekti ...

Juss te abi Villojaties bez konkretiem piemeeriem ...

P.S. Informacijas nopluude no izstraadataja pusees gan ir Nepiedodama... lai kaadas attieciibas buutu ar klientu, paroles utt. ir Sveta lieta , taas nedriikst izpaust nevienam ...

Link to comment
Share on other sites

Informāciju drīkst izpaust darbiniekiem, cik nu kurš darbinieks ir godīgs, tik arī svēta informācija, protams, darbinieks pat to atbild pēc tam personīgi.

Qeds - ar 99% pārliecību varu pateikt, ka tas jūsu konkurents acīmredzot ir izmantojis tā paša izstrādātāja vadima pakalpojumus un šis vadims ir paņēmis to pašu dzinēju, uz kā griezās jūsu web-projekts, pielabojot dizainu, protams. Normāla parādība! Skatieties kāds jums ir līgums, vai kods pieder jums! Visdrīzāk jau ka nepieder! ;) Tādā gadījumā arī nevarat sūdzēties, nu ir kā ir, jāskatās, vai tas ko tu pērc, tu tiešām nopērc, ieskaitot visas tiesības uz to. Bet es neuzskatu, ka tas kods ir kaut kas vērtīgs, ja godīgi, ja pat čalis te augstāk atklāja SQL injekciju iespējas! :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...