capsx Posted August 31, 2021 Report Share Posted August 31, 2021 Sveiki, visiem! Vai būtu kādam labi ieteikumi saistībā ar čatbotiem. Nepieciešams multivalodu bots, kurš ir spējīgs atbildēt lietotājam (domāju, ka īpaši nav jāskaidro ko viņš dara) pēc noteiktām definīcijām. Ideālajā variantā - bots, kuru var implementēt gan webā, gan iekš mobile aplikācijas (Android, iOS). Any ieteikumi? Paldies jau iepriekš! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codehighriga Posted September 1, 2021 Report Share Posted September 1, 2021 Neesmu redzējis vēl nevienu čatbotu, kas būtu tiešām noderīgs gala lietotājam. Bots spēj tikai nokaitināt gala lietotāju, pirms tas tiek līdz čatošanai ar īstu cilvēku supportā. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aaxc Posted September 2, 2021 Report Share Posted September 2, 2021 https://www.tilde.lv/produkti-un-risinajumi/virtualie-asistenti Bet es ar piekritīšu, ka tie boti ir vairāk kaitinoši kā noderīgi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paleto pro Posted September 4, 2021 Report Share Posted September 4, 2021 Botu atbildes parasti ir atrodamas lietošanas instrukcijās, FAQ, u.t.t un tieši šī iemesla dēļ cilvēkiem tie besī. Ja esi nočakarējies tik tālu, ka gribi sazināties ar supportu, tad tiešām gribi sazināties ar supportu nevis iet cauri vēlvienu reizi tai informācijai, kurai tikko izgāji cauri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-remit Posted September 5, 2021 Report Share Posted September 5, 2021 13 hours ago, paleto pro said: Ja esi nočakarējies tik tālu, ka gribi sazināties ar supportu, tad tiešām gribi sazināties ar supportu nevis iet cauri vēlvienu reizi tai informācijai, kurai tikko izgāji cauri. Tas ir gudro lietotāju viedoklis, kuri lasa instrukcijas. Ja tā ir lapa parastajiem lietotājiem, tad bieži tie lietotāji instrukcijas nelasa un uzreiz jautā, tad tiešām čatbots ir palīdzības dienesta atslogotājs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codehighriga Posted September 6, 2021 Report Share Posted September 6, 2021 (edited) On 9/5/2021 at 10:11 AM, e-remit said: Tas ir gudro lietotāju viedoklis, kuri lasa instrukcijas. Ja tā ir lapa parastajiem lietotājiem, tad bieži tie lietotāji instrukcijas nelasa un uzreiz jautā, tad tiešām čatbots ir palīdzības dienesta atslogotājs. Tādi lietotāji arī nespēj savu jautājumu uzrakstīt botam saprotamā formā. Supports potenciāli tiks atslogots tādā formā, ka lietotājs, nesaprot kā nonākt līdz īstam supportam, atmetīs visam ar roku un aizies no lapas/produkta pavisam prom. Edited September 6, 2021 by codehighriga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capsx Posted September 6, 2021 Author Report Share Posted September 6, 2021 On 9/4/2021 at 8:26 PM, paleto pro said: Botu atbildes parasti ir atrodamas lietošanas instrukcijās, FAQ, u.t.t un tieši šī iemesla dēļ cilvēkiem tie besī. Ja esi nočakarējies tik tālu, ka gribi sazināties ar supportu, tad tiešām gribi sazināties ar supportu nevis iet cauri vēlvienu reizi tai informācijai, kurai tikko izgāji cauri. Bots nav paredzēts FAQ jautājumiem. Bots paredzēts runāšanai par konkrētu tēmu, uzdodot/atbildot uz jautājumiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paleto pro Posted September 14, 2021 Report Share Posted September 14, 2021 On 9/6/2021 at 11:26 AM, codehighriga said: Supports potenciāli tiks atslogots tādā formā, ka lietotājs, nesaprot kā nonākt līdz īstam supportam, atmetīs visam ar roku un aizies no lapas/produkta pavisam prom. Precīzi On 9/6/2021 at 11:51 PM, capsx said: Bots nav paredzēts FAQ jautājumiem. Bots paredzēts runāšanai par konkrētu tēmu, uzdodot/atbildot uz jautājumiem. Tā BŪTU JĀBŪT, bet tā nav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.