capsx Posted March 29, 2020 Report Share Posted March 29, 2020 (edited) Sveiki visiem! Problēma ir sekojošā ar google kontu: 1. ir zināma googles konta parole; 2. ir pieeja e-pastam uz kuru googles konts piereģistrēts (konts reģistrēts uz ārēju epastu, piem. xxx@inbox.lv); 3. ir planšete, kurā ir pieejami Security codi zem Google Play Services - "Code 1" un "Code 2"; 4. NAV pieejas numuram, kurš ir šim google kontam piesiets; 5. Līdz ar ko - visādi mēģinoties ielogoties kontā, gala rezultāts ir viens un tas pats - prasa ievadīt kodu, kuru sūta uz to telefona numuru, un nekādā veidā savādāk nesanāk neko izdarīt ... Vai būtu kādam reāls ieteikums, vai pieredze, ko darīt, izņemot, ka jātaisa jauns google konts. Jau iepriekš - PALDiES! Edited March 29, 2020 by capsx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
var Posted March 29, 2020 Report Share Posted March 29, 2020 (edited) https://accounts.google.com/signin/recovery šeit mēģināji? Bet brīžiem tā google ir ar savām dīvainībām. Iztīriju vienreiz chrome (cache/history/cookies), tad ar visu telefona kodu man teica, ka nav pieejas kontam un viņiem liekoties, ka neesmu īpašnieks, beigās ielogojos caur citu ierīci, caur kuru biju bijis labu laiciņu atpakaļ. Edited March 29, 2020 by var Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capsx Posted March 29, 2020 Author Report Share Posted March 29, 2020 (edited) Šitas ir tas standart RECOVERY ceļš ... kurš nestrādā Un visur gala rezultātā nonāk bildē Nr. 4 Edited March 29, 2020 by capsx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
var Posted March 29, 2020 Report Share Posted March 29, 2020 (edited) Numurs nozaudēts vai vienkārši nav pieejas? Ja nozaudēts, tad pat (vismaz kādus gadus atpakaļ) varēja priekšapmaksas numuru dabūt atpakaļ. Vēl var rakstīt gmail supportam, bet maz ticams, ka viņi varēs/gribēs palīdzēt. Edited March 29, 2020 by var Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capsx Posted March 29, 2020 Author Report Share Posted March 29, 2020 Numurs vairs nav pieejams - un atjaunot uz sitiena nevar. Tā bija AMiGO karte. Uz doto brīdi tiek gatavots iesniegums LMT - vai ir iespējams dabūt to numuru, jo zvanot uz viņu sazvanīt to numuru nevar. Ļoti iespējams, ka tas būs vienīgais veids kā varētu dabūt to kontu atpakaļ - tomēr tas arī nebūs ne šodien, ne rīt ... Kaut kā muļķīgi - tu zini konta pieejas datus, tomēr netiec viņā iekšā, un "recoverot" ar neesi spējīgs ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capsx Posted March 29, 2020 Author Report Share Posted March 29, 2020 Autorizējoties no datora, ar kuru kādreiz tajā googles varēja ieiet, rāda idejisko to pašu: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capsx Posted March 29, 2020 Author Report Share Posted March 29, 2020 Paņemot Get help, tiek piedāvāts norādīt epastu, uz kuru atsūta kodu (Google received a request to use this email address to help recover Google Account; Enter the code when asked for it to show that Google can reach you at this email address.) un pēc ievadīšanas parāda var teikt tādu pašu info: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emis Posted March 29, 2020 Report Share Posted March 29, 2020 Uzraksti supportam epastu, kur izsklāsti situāciju un ja viņi liek mīksto un neatbild, tad izmanto Twitteri ar viņu officiālo haštagu un uzraksti, ka "Bad support" ar īsu situācijas paskaidrojumu, vai ko līdzīgu. :) Tas mēdz strādāt daudz labāk kā mēģināt atrisināt situāciju pa tiešo ar supportu, jo supportā sēž dažādi dīvaiņi, kuri nemaz negrib iedziļināties situācijā. Nesaku, ka tas 100% nostrādās, bet ir bijuši gadījumi, kur tikai un vienīgi sūdzība soc. tīklos ir atrisinājusi situāciju. Tavā gadījumā izklausās, ka zaudēt nav ko un jāizmanto visi ieroči. Katrā ziņā veiksmi cīņa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasspars Posted March 29, 2020 Report Share Posted March 29, 2020 Tāpēc jau tā ir Two facator auth. Gadījumā, ja kāds nozog tavu paroli, lai tā pat netiek klāt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
briedis Posted March 29, 2020 Report Share Posted March 29, 2020 ŠItais ir diezgan rip. Visiem rekomendēju saģenerēt backup kodus, kurus iedot gan vecākiem, gan kādam uzticamam draugam vai partnerim. Šitā vienreiz pārsēžots lildmašīnā pakāsu telefonu. Par laimi biju pirms kāda gada nosūtījis sievai bildi ar tiem kodiem, varēju atjaunot piekļuvi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
var Posted March 29, 2020 Report Share Posted March 29, 2020 (edited) @briedis es par tiem visu laiku domāju - "tā, tas būs jāizdara, tikai ne tagad" :D Teorētiski es sevi mierinu ar domu, ka telefona numuru es noteikti atgūšu. Ja neskaita varbūtību, ka pazaudē telefonu ceļojuma laikā vai kādā brīvdienā, tādējādi aizkavējot piekļuvi, ir vēl kāds faktors, kurš varētu liegt atjaunot kontu? Jautāju tāpēc, ka varbūt kaut ko neesmu ņēmis vērā. @capsx Es tieši tādu pašu informāciju saņēmu, kad ierakstīju kodu no telefona, dabūju ieiet no vecā datora. @Emis Ir redzēts, ka diezgan operatīvi tādas publiskas sūdzības atrisina citas kompānijas, noteikti var pamēģināt. Edited March 29, 2020 by var Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codehighriga Posted March 29, 2020 Report Share Posted March 29, 2020 (edited) No šīs situācijas mācība ir tāda, ka two factor auth numuram ir jābūt obligāti ar pieslēgumu - lai telefona pazaudēšanas gadījumā var ar pasi aiziet uz klientu apkalpošanas centru un atjaunot numuru. Citādi, 2FA ar anonīmu priekšapmaksas karti - nav īsti nekādu atjaunošanas iespēju. Alternatīva kaut kur glabāt 2FA atjaunošanas kodus, manuprāt, ir slidena. Ja nu vienīgi izdrukātā formātā seifā. A ja elektroniski stāv pie mammas/māsas/draudzenes - jūs taču faktiski nekontrolējat, kādām potenciālām drošības problēmām tie kodi ir pakļauti. Nav tik traki kā datora parole uzrakstīta uz piezīmju lapiņas pie monitora, bet kaut kādas paralēles tur var vilkt. Edited March 29, 2020 by codehighriga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
var Posted March 29, 2020 Report Share Posted March 29, 2020 (edited) 18 minutes ago, codehighriga said: Citādi, 2FA ar anonīmu priekšapmaksas karti - nav īsti nekādu atjaunošanas iespēju. Esmu gājis izņemt ZZ numurus, kad pazaudēju telefonu. Vismaz kādreiz derēja tā karte kur bija PIN/PUK kodi, vienreiz aizgāju bez nekā, tad tante man izprasīja - biežāk zvanītos numurus, pēdējos zvanītos numurus, kad pēdējo reizi papildināts un tiku pie tā paša numura, tas gan bija kādus gadus 5-10 atpakaļ. Tagad gan tam numuram pieslēgums, takā šādas problēmas atkritīs. Bet nu jā, mācība gan ir. Par tiem atjaunošanas kodiem arī biju aizdomājies, kur un kā viņus glabāt, arī vietai jābūt tādai, ka neaizmirsīsi un nepametīsi (gan online, gan offline). Edited March 29, 2020 by var Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capsx Posted March 30, 2020 Author Report Share Posted March 30, 2020 Nē nu - es saprotu, ka vajadzēja tā, vai vajadzēja šitā ... tomēr ir tā kā ir. LMT teicās, ka tas numurs tiek izmantots - respektīvi, nav pieejams. Esmu zvanījis - vislaik nav zonā (izslēgts). Nosūtīju SMS - atbildes protams nekāds, jo ļoti iespējams ka tas numurs nemaz netiek lietots. Un tas ir baigi slikti ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codehighriga Posted March 31, 2020 Report Share Posted March 31, 2020 Kādam nav bijis tā, ka pazaudē pieeju savam Password Manager toolim? Un visur bijušas super drošās random paroles, ko nav iespējams atcerēties? Single point of failure. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.