Jump to content
php.lv forumi
  • 0

Javascript spēlītēm..


goma smile
 Share

Question

Iedomājieties man ir pilnīgi vienkāršā spēlīte, kur ir kaut kas jāklikšķina... Piemēram zinat spēlīti atrodi bumbiņu, zem 3 iespēju glāzītēm, ja 5 reizes kļūdies, tad savācas rezultāts starp dzīvībām veiksmīgie atradumi.... un tad es gribētu to rezultātu nogādāt uz sērveri, kur ir attiecīgi tops... kā varētu pasargāt rezultātu, lai kāds vienkārši caur "Postman" nevarētu manipulēt ar rezultātu...

Link to comment
Share on other sites

12 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

var nokodēt rezultātu. tas vismaz pasargās no script-dummy, bet vēlāk tā pat rezultātu būs iespējams "atkārtot". var pievienot klāt sūtītāja laiku un utc timezone, bet 100% nodrošināt nebūs iespējams

Edited by NMY
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sūti uz servera gājienus un atpakaļ klientam atsūti gājiena rezultātu (kļūdījies/nav kļūdījies). Galvenais visu loģiku turēt servera pusē, bet klientam ļaut tikai renderēt servera iesūtīto. Tādā veidā manipulēt ar spēles loģiku/rezultātiem nevarēs klienta pusē.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sūti uz servera gājienus un atpakaļ klientam atsūti gājiena rezultātu (kļūdījies/nav kļūdījies). Galvenais visu loģiku turēt servera pusē, bet klientam ļaut tikai renderēt servera iesūtīto. Tādā veidā manipulēt ar spēles loģiku/rezultātiem nevarēs klienta pusē.

 

anyway, es varu uzkodēt skriptu, kas nolasa to, kas ir uz ekrāna un veic gājienu manā vietā. JS klienta pusē ir nereāli nosargāt, var tikai sarežģīt to, ko lietotājs var uzzināt pats. Piemēram, sūtīt kkādus binārus datus utt, nevis vnk skaitli.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

@briedis

vispār jau tās ir divas dažādas problēmas - klienta-servera datu apmaiņas sargāšana (koda obfuskācija-kanāla šifrēšana-HTML5 vietā slēgta koda tehnoloģijas) un spēles automatizācija (vai tā ir ļoti liela problēma dzīvē; īsti nezinu kā pret to cīnīties, gan jau jāpēta konkrēti izmantotu automatizātoru darbības principi)

 

gan jau gājienu sūtīšana uz serveri pasliktina spēles spēlējamību, ja ir mazāk stabili sakari un pašas spēles funkcionalitātei netraucē īslaicīga atrašanās off-line (kā diez strādā dažādas reālas spēles, kaut vai "3 in line", piemēram CC)

Edited by ieleja
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...