Jump to content
php.lv forumi
  • 0
Sign in to follow this  
goma smile

Javascript spēlītēm..

Question

Iedomājieties man ir pilnīgi vienkāršā spēlīte, kur ir kaut kas jāklikšķina... Piemēram zinat spēlīti atrodi bumbiņu, zem 3 iespēju glāzītēm, ja 5 reizes kļūdies, tad savācas rezultāts starp dzīvībām veiksmīgie atradumi.... un tad es gribētu to rezultātu nogādāt uz sērveri, kur ir attiecīgi tops... kā varētu pasargāt rezultātu, lai kāds vienkārši caur "Postman" nevarētu manipulēt ar rezultātu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

12 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
jurchiks   

Pff, jebkurš lohs vnk aizsūtīs uzreiz rezultātu 5 uz tavu serveri un viss. Ja tu pārbaudi tikai rezultātu, tad nav nekāda veida, kā garantēt, ka jūzeris nekrāpjas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
NMY   

var nokodēt rezultātu. tas vismaz pasargās no script-dummy, bet vēlāk tā pat rezultātu būs iespējams "atkārtot". var pievienot klāt sūtītāja laiku un utc timezone, bet 100% nodrošināt nebūs iespējams

Edited by NMY

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Zefirs   

Sūti uz servera gājienus un atpakaļ klientam atsūti gājiena rezultātu (kļūdījies/nav kļūdījies). Galvenais visu loģiku turēt servera pusē, bet klientam ļaut tikai renderēt servera iesūtīto. Tādā veidā manipulēt ar spēles loģiku/rezultātiem nevarēs klienta pusē.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
briedis   

Sūti uz servera gājienus un atpakaļ klientam atsūti gājiena rezultātu (kļūdījies/nav kļūdījies). Galvenais visu loģiku turēt servera pusē, bet klientam ļaut tikai renderēt servera iesūtīto. Tādā veidā manipulēt ar spēles loģiku/rezultātiem nevarēs klienta pusē.

 

anyway, es varu uzkodēt skriptu, kas nolasa to, kas ir uz ekrāna un veic gājienu manā vietā. JS klienta pusē ir nereāli nosargāt, var tikai sarežģīt to, ko lietotājs var uzzināt pats. Piemēram, sūtīt kkādus binārus datus utt, nevis vnk skaitli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
jurchiks   

Vismaz tas skripts nevarēs ievadīt nepareizas vērtības, t.i. tā nebūs krāpšanās, vnk botošana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
ieleja   

@briedis

vispār jau tās ir divas dažādas problēmas - klienta-servera datu apmaiņas sargāšana (koda obfuskācija-kanāla šifrēšana-HTML5 vietā slēgta koda tehnoloģijas) un spēles automatizācija (vai tā ir ļoti liela problēma dzīvē; īsti nezinu kā pret to cīnīties, gan jau jāpēta konkrēti izmantotu automatizātoru darbības principi)

 

gan jau gājienu sūtīšana uz serveri pasliktina spēles spēlējamību, ja ir mazāk stabili sakari un pašas spēles funkcionalitātei netraucē īslaicīga atrašanās off-line (kā diez strādā dažādas reālas spēles, kaut vai "3 in line", piemēram CC)

Edited by ieleja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×