Jump to content
php.lv forumi

Aptuvenā cena mājas lapas izstrādei.


DDeva
 Share

Recommended Posts

DB normālie cilvēki jau sen "bīda" ar migrāciju skriptiem. Ja tu dari DB lietas bez migrāciju skriptiem, tu visticamāk to dari nepareizi.

"Faili šurpu turpu" ir ar VCS. Tas viss ir papildus 10 minūtes.

 

 

Protams, WP vairākos gadījumos der, par to es nestrīdos. Es strīdējos par to, ka cilvēks, kas praktiski visus projektus taisa uz WP, katram klientam piestada 5h "serveru tipu konfigurācijai" (tu tā arī nepaskaidroji, kas tas tāds ir).

 

Bīdu to visu ar migrāciju. 

 

Katram klientam tas netiek piestādīts, bet piestādīts tad, kad viņš to prasa un šis uzdevums ir saistīts tā, piemēram. Mājas lapa strādā lēni, vajag uzlabot ātrumu, tad arī skatamies, kur viņš hostējas, shared hostings, tad iesākām mainīt uz virtuālo, piem DigitalOcean pāriet, tad notiek arī vides iekonfošana, kas aizņem ne jau 5h, sākotnēji to sauc par tehnisko auditu, tālāk tiek skatīts viņa jau esošais risinājums, risinājums, ko viņam vai viņš pats ir salicis, nevis veidojis es jau no sākuma, so, neliela izpēte tam, kas tur ir sadarīts, komunikācija, ieteikumi, un viss pārējais, beigās tev tik un tā par visu sanāks 5h, ne jau par to, ka tu to serveri DigitalOcean uzliec ar one click install. Kāpēc tu esi pieņēmis šo informāciju par faktu, es nezinu. Maldīgi uzskati tad tev ir radušies. 

 

Ja es piedāvāju ko veidot jau no sākuma uz WP, es uzreiz arī iesaku, ka būs virtuālais serveris, un servera konfiguram, lietām, visām uzlieku 1 stunda sava laika kopā, kur arī ietilpst visi dns saslēgšanas, mx saveidošanas, maili, skriptu, failu migrēšana, utt.. šo parasti iekļauju jau piedāvājuma cenā. Ja klients saka, ka pats liks tālāk ZIP folderi un visus failus, tad to viņš arī var darīt. Labāk šo lietu ir norādīt sākumā, nevis beigās tev viņš teiks, nu tā, mums te ir hostings kaut kāds, kuram supports nekāds, tev lapa jāuzliek tur, klients dod tev hostinga numuru un liek tev zvanīties un risināt viņa problēmas, un pa lielam tu to dari par velti, ja tā nebūtu bijis dažos gadījumos, tad tas viss būtu savādāk, katrs no savām kļūdām mācās pats. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lai jau ir uz WP, whatever works for moneyz, ne par to bija runa.

 

Kakova hrena pēc priekš parasta (nu vismaz neteiktu, ka baigi īpaša) WP projekta ir jātērē 5 stundas Apache vs nginx salīdzināšanai? Oficiāli pēc piestādītā rēķina. SALĪDZINĀŠANAI, KARL! Šo serveru spējas nav pamatā vispārzināmas? Tur katru reizi kaut kas mainās, ko tu, vislaik ar šiem serveriem strādājot, nezini?

 

Par to bija ierēciens.

Link to comment
Share on other sites

Lai jau ir uz WP, whatever works for moneyz, ne par to bija runa.

 

Kakova hrena pēc priekš parasta (nu vismaz neteiktu, ka baigi īpaša) WP projekta ir jātērē 5 stundas Apache vs nginx salīdzināšanai? Oficiāli pēc piestādītā rēķina. SALĪDZINĀŠANAI, KARL! Šo serveru spējas nav pamatā vispārzināmas? Tur katru reizi kaut kas mainās, ko tu, vislaik ar šiem serveriem strādājot, nezini?

 

Par to bija ierēciens.

 

Lai jau tā būtu. Es procesu kā es to daru un kur veidojās kopā laiks.  izklāstīju augstāk, ja diemžēl tu piesienies pie vārda, nevis izklāsta, tad tās ir tikai un vienīgi tavas problēmas. 

Link to comment
Share on other sites

Izklāsts bija, ka servera konfigurācija nav tikai 10 minūtes. Nu tas ir skaidrs.

 

Jautājums viens, no kurienes rodas pozīcija ar patērēto laiku Apache un nginx salīdzināšanai? Jautājums divi, kāda velna pēc tur vispār kaut kas vēl ir jāsalīdzina?

Link to comment
Share on other sites

Ja šo visu lasa "cilvēks parastais" (ne programmētājs), tad gribu pateikt, ka visi programmētāji nav tādi kā Foxsk8.

 

Es klientu nekad nenogurdinu ar serveru niansēm, pluginu niansēm, koda niansēm utt. Ar klientu runāju tikai par to ko viņš redz, dizains, funkcionālais un administrēšana.

Kāda jēga klientam stāstīt par GIT, viņam no tā ne silts ne auksts. Tik pat labi vari vēl piemest punktu par ērtākās klaviatūras izvēli - 10h.

 

Git, apache, ngnix, plugini, html, css js, php utt - tie visi ir tavi Darba Rīki. Tā pat kā servisā mainot eļļu, tev nepatiktu, ja rēķinā būtu rindiņa "Roratslēgas un muciņas salīzinājums eļļas skrūves atskrūvēšanai - 5h"

Link to comment
Share on other sites

Es vēlreiz saku, ka apraksts netika izvēlēts pareizs, ko varat par to piesieties, tad drīzāk to varēju nosaukt par tehnisko auditu un viss. Mana vaina, pieķerās pie viena vārda un sāk nīdēt cik viss ir slikti un pasaule griežas ne uz to pusi. Atnāk kaut kāds Raimods un koriģē parādi un visas aitas pakaļ dzied.

 

Nezinu vai kāds no Jums vispār būtu gatavs veikt dziļu auditu, konfošanu, utt.. visu par piem 50 EUR, kas atbilstu 5 h. Skaties to visu no otras puses. Ne jau miljoni cilvēkiem tiek prasīti par šādu pakalpojumu.

 

Un Kasspars: Man cilvēki nāk un prasa, lai es viņiem izskaidroju, paskaidroju visu un pamācu viņus, nevis brutāli izstrādāju lietu bez nekādas pievienotās vērtības, ja tev patīk tā strādāt, strādā, es strādāju savādāk. 

 

Bieži dzirdu stāstus, šitais man saveidojis nezin ko, nav izdarījis, pazudis, es nezinu ko darīt tālāk, vai varēsiet palīdzēt, mums interesē tas, un šitais. 

 

Ja tu neieklausies klientā, viņa velmēs, prasībās, tad kāda vēl var būt runa par tavu risinājuma kvalitāti? Izstrādāt projektus tikai izstrādes pēc?

 

Pa lielam varat pērties savā sulā, man šim visam nav laika kādam ko te pierādīt, attaisnoties, skaidrot un pa lielam arī zūd jēga šāda foruma eksistencei kā tādai. 

Edited by foxsk8
Link to comment
Share on other sites

Es vēlreiz saku, ka apraksts netika izvēlēts pareizs, ko varat par to piesieties, tad drīzāk to varēju nosaukt par tehnisko auditu un viss. Mana vaina, ja nevarat to saprast, ka uzrakstītais neatbilst darītam, ko es arī izskaidroju. Pieķerās pie viena vārda un sāk nīdēt cik viss ir slikti un pasaule griežas ne uz to pusi. 

 

Un Kasspars: Man cilvēki nāk un prasa, lai es viņiem izskaidroju, paskaidroju visu un pamācu viņus, nevis brutāli izstrādāju lietu bez nekādas pievienotās vērtības, ja tev patīk tā strādāt, strādā, es strādāju savādāk. 

 

Ko lai saka pats tadu publiceji. Izdaram logisku secinajumu ka ja suti tadu ari klientiem tad diezgan smuki vinus cakare, ja ari necakare tas parada darba kvalitati. Tomer reprezente sevi, tad visus dokumentus vajag kartigi sarakstit.

Edited by Raimonds
Link to comment
Share on other sites

Paldies par izklāstu, foksk8. Tiešā veidā diez vai noderēs, bet vismaz ir viens clv, kurš saprātīgi raugās uz mājaslapu izstrādi no biznesa viedokļa. Jautājums, vai nenākas saskarties ar klientiem, kuriem bijusi sadarbība ar supermeistariem, kam viss ir 10 min., uztaisīt WP lapu vispār ir palaist skriptu ar SMS, utml.? (Bet laikam jau nē, kurš klients ies prom no tāda programmētāja, kurš visu 10 min izdara un tas viss tik ilgi arī tikai dēļ tīkla lagošanas).

Link to comment
Share on other sites

Mr. Key. Paldies. 

 

Nu klienti ir dažādi, kā tu domā, kā tie WP pieprasījumi rodas? Tieši no tādiem kas visu var izdarīt 10 min, visu sačakarē pa 10 min, un beigās nozūd. Ikdienas man sanāk šādus projektus veidot tālāk, labot, uzlabot, veikt maitenance darbus, pārliecināt klientus, katrs 3 zvans ir ar piesardzību, jo gandrīz katru 3 cilvēku ir piečakarējuši iepriekšējie izstrādātāji un līdz ar to, man sanāk savā veidā arī ciest no tā visa, ka nevēlas maksāt avansu, vēlas uzreiz, lai visu info dod viņam uz servera, utt.. Tas ir tikai dēļ šādiem visādiem fruktiem. 

 

Nesen bija gadījums, cilvēks atnāk ar noplēstu WP, sastādu piedāvājumu, šis kāpēc tik dārgi, nu es saku, tāpēc ka pie lapas ir pavadīts reāli 2-3 stundas, a klients ir samaksājis lielu naudu un domā, kā uzlabošana, labošana, attīstīšana var maksāt vairāk, nekā to visu izstrādāt vēlreiz. :D

Edited by foxsk8
Link to comment
Share on other sites

Jā, līkroču programmētāju aprindās netrūkst. Man, personīgi, katru dienu sanāk facepalmot un WTFot desmitiem reižu par vienkārši drausmīgu kodu.

Sāk likties, ka gandrīz visiem par kvalitāti ir gluži vienkārši nospļauties līdz brīdim, kad vairs tālāk nevar.

Link to comment
Share on other sites

Katram klientam tas netiek piestādīts, bet piestādīts tad, kad viņš to prasa un šis uzdevums ir saistīts tā, piemēram. Mājas lapa strādā lēni, vajag uzlabot ātrumu, tad arī skatamies, kur viņš hostējas, shared hostings, tad iesākām mainīt uz virtuālo.... Kāpēc tu esi pieņēmis šo informāciju par faktu, es nezinu. Maldīgi uzskati tad tev ir radušies.

Es iedomājos, ka esmu CTO uzņēmumā, kas grib noslēgt līgumu ar tevi, un šefs pie manis atnāk ar tavu tāmi, un es redzu punktu "serveru tipu konfigurācija - 5h".

Paldies par skaidrojumu, un šita diskusija nenotiktu, ja tu nosauktu to punktu savādāk, loģiskāk. Piemēram, "Serveru slodzes analize un optimizācija - 5h" << ar šitādu formulējumu būtu jautājums "Kāpēc tikai 5h?".

Edited by Леший
Link to comment
Share on other sites

Леший, man tavs komentārs liek aizdomāties par to, vai tava patiesā interese nav varas sindroms ar vēlmi atraidīt, atgrūst, parādīt ar pirkstu, ka kaut kas nav pareizs? Vēl vairāk, ka visi, kas nedomā precīzi kā tu, ir nevis intereses vērta pieredze, bet automātiski tas ir "nepareizi! krāpnieks!" Baisi būtu sastapties ar CTO, kurš tā domā. Manā gadījumā sadarbība uzreiz ar to arī beigtos. Pasaule ir liela un dzīve ir pārāk īsa, lai dancotu pēc tādas stabules.

Edited by Mr.Key
Link to comment
Share on other sites

Mr.Key, okey, piemēram, tu esi CTO, tev šefs atnes tāmi, kur džeks ierakstīja "sfēriskā servera vakuumā konfigurēšana - 500h". Kāda tev būs reakcija? Pateiksi "viss ok, nevajag uztraukties, vajag būt pozitīviem, dzīve ir īsa"?

 

Nu CTO es neesmu un arī nebūšu, bet ja oficiālajā autoservisā pasaka, ka remonts sastāda 300 EUR, bet citā servisā problēmu novērš par 50 EUR, es izvēlos otro. Tiesa, pirmajā variantā man auto iedotu ar plēvi uz sēdekļa un stūres, un samainītu vairāk/labākas detaļas, un iedotu kafiju. Bet otrajā variantā džeki arī labi izdarīja savu darbu, vienīgi noķēpāja salonu un laikam neizdarīja visu, ko lūdzu. Ja es gribētu būt pakalpojuma sniedzējs, gribētu būt tas par 300 EUR, nevis tas par 50 EUR, uz kuru brauc tādi, kas nenovērtē augsta līmeņa servisu. :) Pirmajam servisam ir IT sistēmas un mājaslapa, otrajam, protams, nekā tāda nav.

 

Varbūt satraukuma (sašutuma) pamatā ir uzdrīkstēšanās pārdot to, kas nav galēja izmisuma pirkums? Aicinātu par to aizdomāties, jo bieži nākas saskarties ar reakciju, kas izpaužas apmēram tā "kā viņš tā uzdrīkstas? mēs tā ciešamies, tādu upuri nesam, sevi apdalam, a tas cūka ņem un atklāti paprasa visu, ko vēlas!!!"

Edited by Mr.Key
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...