codez Posted December 5, 2015 Author Report Share Posted December 5, 2015 No idejas līdz palaišanai bija 3 nedēļas, bet pēc tam vēl daži uzlabojumi laika gaitā. Šeit ir video kanāls, kurā redzami daži soļi, kā tas tapa: https://www.youtube.com/channel/UCrClz9vWB7Y1iqU-DASJHgA/videos Vienīgais mārketinga rīks bija šis youtube kanāls, caur kuru arī spēli pamanīja arvien lielāki YT kanāli un tālāk jau aizgāja ķēdes reakcija. Galvenās atziņas: - web multiplayer spēļu niša ir ļoti tukša un tajā vēl ir daudz vietas vienkāršiem projektiem. Manuprāt, jebkura kaut cik interesanta web multiplayer spēle ļoti ātri var iegūt popularitāti. - Youtube ir superīga mārketinga platforma. - 3D nav tik sarežģīts, jāsaprot tikai galvenie performances noteicēji: gl call-u skaits un trīsstūru skaits scēnā. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavacky Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Un paskaties, cik populārs TF2 bija agrāk, un cik populārs tas ir tagad. Un cik vecs tagad ir TF2? Un cik labi iet CS:GO rozā kamuflāžas AWP skini? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-remit Posted December 6, 2015 Report Share Posted December 6, 2015 Codez labu darbu paveicis! :) Tik daudz gan vēl dienā nav, bet tuvojas, tāpēc domāju, vai ar mikromaksājumiem ir iespējams panākt būtiski lielāku monetizāciju. Mikromaksājumus labi vari notestēt, publicējot to spēli draugiem.lv - varēsi to izmantot kā jaunu fīču testa platformu, kā arī šai versijai uzreiz dabūsi lielu lietotāju bāzi. Tiesa, ar reklāmām to monetizēt tur nevarēsi, tur jāievēro dr.lv noteikumi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurchiks Posted December 6, 2015 Report Share Posted December 6, 2015 @Kavacky - vot tas ir absurds. Par nazīšiem nemaz nerunāsim. Bet nu ja jau gribās uzvārīties uz cilvēku stulbuma... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavacky Posted December 6, 2015 Report Share Posted December 6, 2015 Jā, es tā dzirdēju, ka naži esot tā īstā štelle, kur grozās reālākais piķis. Bet kāpēc negribēt, ja piepūli īpašu tas neprasa, bet atdeve lieliska. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurchiks Posted December 6, 2015 Report Share Posted December 6, 2015 Ir ir, it kā kaut kādi naži pat pa 400+€ ejot. Trakas lietas. Es par morālo pusi runāju. Ja sirdsapziņa ļauj būvēt uzņēmumu uz cilvēku mānīšanas (un tā ir mānīšana, jo neko reālu viņi nesaņem), tad "labi", bet citādāk... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavacky Posted December 6, 2015 Report Share Posted December 6, 2015 Mānīšana ir tad, ja sola vienu, bet izdara ko citu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-remit Posted December 6, 2015 Report Share Posted December 6, 2015 Es par morālo pusi runāju. Ja sirdsapziņa ļauj būvēt uzņēmumu uz cilvēku mānīšanas (un tā ir mānīšana, jo neko reālu viņi nesaņem), tad "labi", bet citādāk... Tā nav mānīšana, bet žurku skrējiena izmantošana! Žurku skrējiens - kad mēs ar kaimiņu pēc dzīves līmeņa esam līdzīgi un, lai es kaut kā varētu izcelties, man vajag labāku mašīnu, vairāk lampiņas Ziemassvētkos. Tieši tāpat daudzi grib sev smukāku virtuālo produktu, kurš nav citiem, tad kāpēc neapmierināt šo biznesa prasību? Starp citu, bez skiniem, var arī iespēju rezervēt savu vārdu, kuru visi var apskatīt topos. Tiem, kuri regulāri nokļūst topos, var vēlēties, lai visi zina, ka tas ir tieši viņš! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavacky Posted December 6, 2015 Report Share Posted December 6, 2015 Tieši tā, tu netirgo pliku neko. Tu tirgo ego vakuumpumpi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 1) Vajag iespēju invertēt A un D pogas, jo baigi neintuitīvi. 2) Beidzot var redzēt kaut kādus codez darbus. GJ galvenie performances noteicēji: ... trīsstūru skaits scēnā. Mūsdienās, VGA RAM izmēri ir tādi, ka poligonu skaits var iespaidot performancei, ja to tiešām ir ļoti daudz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklz Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Kādam tagad jāuztaisa klons uz iOS/Android, kur tu to savu šūnu vadi ar planšetes/telefona grozīšanu. Pāris nejauši klikojamas reklāmas vai kāds nevainīgs in-app purchase un ziljons $ kabatā :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasspars Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Iedvesmai, kā padarīt reklāmas nejauši klikojamas :) Zemiski, bet tas darbojas http://dzentlmenis.lv/cilveki-par-tevi-spriez-pec-sim-piecam-arejam-pazimem-uzzini-kadas-tas-ir-lai-atstatu-labaku-pirmo-iespaidu/23167 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurchiks Posted December 8, 2015 Report Share Posted December 8, 2015 @Kasspars - man tikai liekas, jeb tu tomēr esi ielicis linku uz nepareizo postu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Key Posted December 8, 2015 Report Share Posted December 8, 2015 Iesapaidīgi! Un novērtēju dalīšanos pieredzē. Ir dažas domas par specifiskām spēlītēm 3d un WebGL, kuras ir tik pat vienkāršas, bet ar citu uzdevumu. Nebiju gan domājis, ka to tik vienkārši var realizēt, bet, ja jau var, tad jau var. Paldies! (neuztver to kā pielīšanu, tāpat ir daudz ko kritizēt :D) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
briedis Posted December 8, 2015 Report Share Posted December 8, 2015 Man atkal interesanti, kā tu tiec galā ar tīkla lagiem, kaut kādiem dropoutiem? Kā sasinhronizē visus? Šī gan ir salīdzinoši "slow-paced" spēle, bet anyway, interesanti. Vai izmanto jau kādus gatavus rīkus, kas "normalizē" visu datu plūsmu? Vai notiek kaut kāda trajektoriju modelēšana arī klienta pusē? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.