daGrevis Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurchiks Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 (edited) Heiteri, kuriem nav pa spēkam apgūt jaunas lietas, vienmēr heitos. Problem is, tu runā tikai un vienīgi par Scala. Edit: pareizāk sakot, nevis vienkārši runā, bet pārsvarā uzbāzies. Edited November 12, 2014 by jurchiks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 (edited) Problēma tā ir tev, nevis man. Bez tam šis topiks pēc būtība uzprasās, lai tiktu ieteikta skala, jo skala/akka/play ir vienas no labākajām tehnoloģijām, lai risinātu "Maksimāli ātra realtime tehnoloģija" Edited November 12, 2014 by codez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spainis Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 kādēļ tieši scala un play, pagaidām pamatojums nav dzirdēts? scala/jvm tak ir thread based vai arī tomēr piedāvā kādu event based approach'u? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurchiks Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 >Bez tam šis topiks pēc būtība uzprasās, lai tiktu ieteikta skala... Tāpat kā visi citi topiki šajā forumā, vai ne? >Problēma tā ir tev, nevis man. Problēma tā ir tev, jo tu visiem sāc krist uz nerviem ar savu Scala. Vai tad tu pats to neredzi? Ja vienīgā lieta, par kuru gribi postot topikā ir - "use Scala, it's cool!!!1one", tad neposto. Vienkārši neposto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 (edited) kādēļ tieši scala un play, pagaidām pamatojums nav dzirdēts? scala/jvm tak ir thread based vai arī tomēr piedāvā kādu event based approach'u? Play io rutīna ir būvēta uz Akka, kura ir event driven. Tāpēc gan rakstot Play kontrolieru actionus, gan rakstot Akka actorus viss būs event driven. Kāpēc Scala/Play: - event bāzēta arhitektūra, kura tiek laista uz JVM. Pateicoties tam, ka Scala ir statiski tipēta, kombinācijā ar JVM jit kompilātoru, rezultāts bieži būs ātrāk pat par alternatīvu C++ kodu. - Scala var izmantot citas JVM bibliotēkas, kuras skaitā un kvalitātē pārsniedz citu tehnoloģiju kopumu pieejamo bibliotēku un rīku klāstu. - Akka arhitektūra ļauj rakstīt vienkāršus, distributētus, kļūdu noturīgus actorus, kas vienkāršā veitā ļauj izveidot ātru, paralēlu un no kļūdām atjaunojošos sistēmu. - Scala kā valoda ir ļoti bagatīga un ļauj plaši un precīzi, bet tai pašā laikā arī vienkārši izteikties. Jā, skalai ir sarežģīta (bagātīga) tipu sistēma, bet, ja tev tā nav vajadzīga, vari rakstīt vienkāršu, saprotamu kodu. - Play FW ir viss nepieciešamais, lai ātri uzsāktu web aplikāciju izstrādi, tai skaitā websocketu handleri, kuri ir nepieciešami šī topika autoram. Bet, ja tevi interesē pamatojumi, tad neviens arī nedeva pamatojumus nevienam citam variantam: ne nodei, ne go, ne PHP. Es tikai izteicu savu viedokli, kā es risinātu problēmu. Problēma tā ir tev, jo tu visiem sāc krist uz nerviem ar savu Scala. Vai tad tu pats to neredzi? Ja vienīgā lieta, par kuru gribi postot topikā ir - "use Scala, it's cool!!!1one", tad neposto. Vienkārši neposto. Ja tev ir problēmas ar to, ieliec mani savā ignore listā un beidz čīkstēt tā kā tāda maza meitene. Edited November 12, 2014 by codez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spainis Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 (edited) play ir socket.io(engine.io)(github'a ir kaut kada prieks 3 gadus veca socket.io, bet nu ar socket.io 1.0 viss tur dramatiski izmainijies) liba? jo nejau visi klienti un visi tikli/proxy'i/firewall'i atbalsta websocket'us/long lived connections Edited November 12, 2014 by spainis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurchiks Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 @codez - tas ir tāpat kā teikt: "ja tev nepatīk, kas darās uz ielas, aizvelc aizkarus". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 jo nejau visi klienti un visi tikli/proxy'i/firewall'i atbalsta websocket'us/long lived connections Topika autors raksta, ka jāatbalsta jauni klienti, viņa listē visi atbalsta websocketus. Un par tīkliem/proxy/firewaliem, kas neatbalsta long lived konekcijas - tu tiešām dzīvē esi ar to sastapies, nevis, ka teorētiski tas ir iespējams, bet praktiski? Tik pat labi var teikt, ko darīsi, ja proxy vai firewalss nelaiž cauri https un/vai javascript failus? Un, pat ja tā būtu, tad vienkārši notiks bieža websocket konekciju nomešana un atvēršana. Tieši tas pats, kas notiktu nodes socket.io gadījumā. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 @codez - tas ir tāpat kā teikt: "ja tev nepatīk, kas darās uz ielas, aizvelc aizkarus". Drošvien, kad tev uz ielas nepatika, ka braukā tramvaji, tu izgāji ārā un nogūlies uz sliedēm. Atkārtoju vēlreiz, ja mani posti tevi satrauc un izraisa stresu, nelasi tos, ignorē. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spainis Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 jap esmu netgear vai citrix ir foršs proxy, kas aizsūta reset'u server'im bet klienta konekcija paliek vaļā un klients tik turpina pumpet datus līdz iestājas timeout'ssquid websocket konekcijas vismaz nobeidz korekti ssl palīdz līdz brīdim, kamēr firewall's nesāk vienkārši konekcijas taisīt ciet, protams, ssl'am būs tas bonuss, ka mobilijos tiklos nebus ta js draza ko dazi operatori injice lapas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 (edited) Sērfojot un salīdzinot dažādas valodas/tehnoloģijas uzdūros labam rakstam, kurš salīdzina nodejs un scala/play websocketu izmantošanu. Tiem, kas mācās Scala/Play un/vai nodi šis varētu labi noderēt: http://brikis98.blogspot.com/2013/11/play-scala-and-iteratees-vs-nodejs.html Komentāros var arī izlasīt viedokli, kāpēc Scalas variants ir daudz spēcīgāks par nodes variantu. P.S. Jāpiezīmē, ka jaunākajās play versijas websocketus var handlēt arī ar akka actoriem. Edited November 12, 2014 by codez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurchiks Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 (edited) Codez says: "Scala > everything else". Edit: Scala/Play sintakse tajos piemēros kļūst increasingly less readable, kamēr socket.io paliek tikpat loģiski saprotama. Ja arī Scala/Play sintakse ir "spēcīgāka", man vienalga, ja kods izskatās tik neloģisks. Edited November 12, 2014 by jurchiks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
F3llony Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 (edited) Heiteri, kuriem nav pa spēkam apgūt jaunas lietas, vienmēr heitos. Ko tu tur mels?! Scala - 2003. Golang - 2009, Aerospike - 2012, Node - 2009. Es pašlaik aktīvi izmantoju arī Ceylon (2012), Cassandra (2008), Cordova (2009), Drone (2014), Mesos (2011), Ellasticsearc (2012), Hadoop (2012) un vēl miljards dažādu lietu. Apriebies tu esi ar savu Scalu. Skala tur, skala šitur. Nobody cares. F off. Edited November 12, 2014 by F3llony Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasspars Posted November 12, 2014 Report Share Posted November 12, 2014 Man netraucē, ka codez propogandē scalu. Jurons ir ielikts ignorē, bet tā pat ir interese paskatīties kādu pērli atkal ierakstīji :D Kaut kā daudzi te baigi saspringti un agresīvi.... :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.