Zefirs Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Šobrīd projekta uzdevumi tiek pārvaldīti izmantojot Jira, bet paši projekti tiek plānoti atsevišķos rīkos Gantt diagrammās, ekseļos utt. Problēma tāda - šie rīki neatrisina to, ka : nav zināms kurš resurss ir brīvs vai noslogots ( viens darbinieks var būt vairākos projektos paralēli nodarbināts dažādos laikos) ļauj dinamiski papildināt projekta uzdevumu sarakstu pagarinot kopēja projekta izpildes termiņus. parāda to kāda ir bijusi/būs uzdevumu izpildes gaita/secība, kuri uzdevumi ir procesā un cik ilgi tie ir tikuši izpildīti (sniedz ideju par aptuveno projekta izpildes termiņu) ērti lietojami gan vadītājiem, gan darbiniekiem Zinu, ka lielāki uzņēmumi lieto MS project + Jira + Confluence ar pluginiem un sajož sistēmas kopā, bet arī viņiem ir problēmas ar šo.Kādus rīkus lietojat jūs? Pieredze? Ceru, ka spēju savu problēmu izklāstīt saprotami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daGrevis Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Parasti šo uzdevumu uzņemās attiecīgs cilvēks un tā ir viņa profesija — izlemt ko darīt, kas ko darīs un kāda ir prioritāte tam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aaxc Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Parasti šo uzdevumu uzņemās attiecīgs cilvēks un tā ir viņa profesija — izlemt ko darīt, kas ko darīs un kāda ir prioritāte tam. /qft Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted February 19, 2014 Report Share Posted February 19, 2014 Parasti šo uzdevumu uzņemās attiecīgs cilvēks un tā ir viņa profesija — izlemt ko darīt, kas ko darīs un kāda ir prioritāte tam.Pieļauju, ka atsevišķos gadījumos skaitļotājs sistemātiskā vidē var pieņemt precīzākus lēmumus. Vajag tikai pareizo algoritmu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.