Lauris Posted October 10, 2013 Report Share Posted October 10, 2013 Viens mūsu pašmāju projekts, komandu vadības risinājums, ir nonācis līdz publiskai betai. Feedbacks tiek vienmēr laipni gaidīts. Bloga raksts: https://hiburo.com/blog/2013/10/9/open-beta-is-ready/ Projekts: https://hiburo.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daGrevis Posted October 10, 2013 Report Share Posted October 10, 2013 Super! :) Vienīgais, kāpēc counteris tiek resetots, kad tu pārēj uz citu lapu vai aizver tabu/brovseri? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauris Posted October 10, 2013 Author Report Share Posted October 10, 2013 Re, paldies par feedbacku. Counteri pielikām tikko pirms beta launch, būs iezadzies bugs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
101111 Posted October 10, 2013 Report Share Posted October 10, 2013 Visas tās fīčas izklausās loģiskas un interesantas, bet vai vajadzīgas un izmantojamas reālās dzīves komandai reālos darba apstākļos, tas cits jautājums. Es tā padomāju, kas gan komandas darba organizācijai ir vairāk vajadzīgs bez uzdevumu vadības sistēmas, skype, dropbox un citiem labi zināmiem tūļiem... Droši vien nekas. Dizains arī varēja būt glītāks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kemito Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 (edited) https://hiburo.com/static/img/landing/packages.jpg bezmaksas plāns ir 1 cilvēkam, bet tajā kastītē ir ielikti 2. Izskatās nepareizi. Tā pat pēdējā plānā ir 11-20 lietotāji, bet kastītē ir 6. Edited October 11, 2013 by Kemito Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasspars Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 Arī paspaidīju Taimeris - baigi labi Taski - tikai ar otro piegājienu sapratu, ka jānospiež poga Accept pirms to tasku var sākt bīdīt pa statusiem. Loģiskāk būtu, ja es varētu ievilkt tasku kolonnā Accepted, tā pat kā tagad es to varu mētāt no vienas statusa uz otru ar drag&drop Taskam uzspiežu uz komentāru ikonas, atverās komentāru pievienošanas forma, pievienoju komentāru, spiežu Back un netieku atpakaļ uz Tasku board Nu vēl ērti būtu, ja komentāru varētu nosubmitēt ar Ctrl-enter Vēl tāds sīkums, ka taskam dealine datumu var uzlikt mazāku par start datumu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasspars Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 Man patīk, jo ir vienkārši un ātri. Salīdzinoši ar uzblīdušo Jiru ir daudz labāk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavacky Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Besī, ka, taisot tasku, prioritāte jāiečeko precīzi radio aplītī. Forši, ka tagad ir pilnais edits. Kūl. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
F3llony Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Viss puslīdz jauki, taču nedaudz kaitina, ka dizains ir fiksēta platuma - man ir daudz collas, es gribu izmantot tās visas. Es tomēr attūrēšos no lietošanas, jo (lasīt, ieteikumi) - Trūkst iespēja menedžēt kanban kolonnas. Essential. Uzdevumi ir lietotāju, ne goal (domā projektu) centriski. Es neredzu jēgu no uzdevumiem, kurus nevar kārtot, piemēram, projekta vai goal ietvaros. Trūkst ārējo lietotāju, kas var aplūkot, atsekot un pievienot uzdevumus. Nav laika uzskaites uzdevumiem izpildē. Workflow? Domā - redmine like, atkarībā no grupas. Tikai hosted? :( Šis noteikti būs jauks serviss komandām, kas strādā sev un tikai sev. Servisu pakalpojumu sniedzējiem vēl joprojām vai nu jāizmanto in-house softs, vai nu Jira, vai nu kāds no open source softiem, kā piemēram redmains. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavacky Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Kāpēc ārējam lietotājam būtu kaut kas jāredz par to, kā komanda strādā? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
F3llony Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Kāpēc ārējam lietotājam būtu kaut kas jāredz par to, kā komanda strādā? Tad man jājautā, kas ir ērtāk - ļaut ārējām lietotājam, kas piesaistīts kādam projektam, redzēt projekta progresu uzdevumu vadības sistēmā vai arī tu vēlies katram individuāli reportēt par kaut to, kas tiek darīts? Un es vispār esmu pret šāda veida slepenību - pilsoņi ir tendēti strādāt kvalitatīvāk zinot, ka viņu progresu novēro ne tikai projekta leads bet arī klients... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavacky Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Slepenība nav arī mans hobijs. Taču reportēšana klientam - tam būtu jābūt kādas konkrētas personas darba pienākumam, nevis tā, ka klients ložņā apkārt un zīlē, tāpat viņam poņa par to visu ir nanoskopiska. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauris Posted October 15, 2013 Author Report Share Posted October 15, 2013 Paldies par feedbackiem, visu piefiksējām un ņemsim vērā. Par to ārējo klientu piesaistīšu man ir stipri dalītas domas kaut arī tā ir samērā pieprasīta funkcionalitāte. Pats personīgi dodu priekšroku reportu eksportēšanai un to nodošanu klientiem nekā viņu iekļaušanai darba vidē. Pa lielam tas, ko Kavacky teica. Reporti ar visu eksportu mums ir roadmapā, kanban kolonnu nosaukumu maiņa pavisam noteikti arī. Vairāku projektu vide (F3llony 2.punkts) šobrīd ir izstrādē. Kā jau tika minēts topikā, šī ir tikai beta versija, lai saprastu cilvēku vēlmes, jūzkeisus un labotu kļūdas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lauris Posted October 15, 2013 Author Report Share Posted October 15, 2013 Arī Kasspars minētā tasku dragošana no backlog un ctrl+enter ir ļoti prasītas lietas un atrodas izstrādē. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
F3llony Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Okei, tādā gadījumā līdz pilnam awesome pietrūkst tikai supporta instruments kur pilsoņiem bugus vai darbus (todo - sales) pieteikt. Itkā tas pie ārējiem klientiem skaitās - bet ja nav tieša pieeja pie boardiem projekta ietvaros un ir tikai atskaites, iespēja supporta/request pieteikumus iesniegt ne-team lietotājiem ir must have - ir drausmīgi grūti turēt vienu pilsoni, kas nodarbojas ar reportēšanu N klientiem un supporta reģistrēšanu/apstrādi... Ja viss, kā minēji ir izstrādē, kazi sanākšu vēl lietotājs. Pēc betas ir jāpadomā par kārtīgu SLA, kas iekļautu uptime garantiju un MTTR - pašlaik neredzēju nekādas atrunas. Piemēram es uz to skatos ļoti, un zinu arī citas firmas, kas to dara - ja es savu menedžmenta vai vadības fermu pārnesu pie jums un no tā ir atkarīgas manas biznesa operācijas - servisam ir jābūt līmenī. Kaut par atsevišķu samaksu. Arī privacy clouse derētu paplašināt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.