ieleja Posted September 11, 2013 Report Share Posted September 11, 2013 tās visas tādas tukšas teorijas, kas varbūt strādā, kad jāapgūst kaut kas specializēts, kāda programmēšanas valoda vai tamlīdzīgi. vispārīgai izglītībai vislabākā ir klasiskā metode - klase, skolotājs u.t.t. visa tā figņa - datori, pārgudrās tāfeles, planšetes visumā nevajadzīgi modernizē gadsimtu pārbaudītas mācību metodes jā, tas gan vispārīgai izglītībai, ja jāsaražo programmēšanas roboti, tad viss ir savādāk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavacky Posted September 11, 2013 Report Share Posted September 11, 2013 Traktors ar GPS arī nevajadzīgi modernizē gadu tūkstošos pārbaudītu lāpstu. Tās "pārbaudītās metodes" nekādīgi neveicina interesi, attiecīgi arī izpratne neaug, cik varētu augt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ieleja Posted September 11, 2013 Report Share Posted September 11, 2013 es neesmu pret tehnikas progresu, pie tam traktors ar GPS un lāpsta visumā veic dažādas funkcijas, bet arkls ar jūga dzīvniekiem pazīstams jau gadu tūkstošus, bet GPS tikai veic kalpa uzraudzības funkcijas intereses trūkums rodas no attieksmes ģimenē, sliktām skolām/skolotājiem un vispārējās mūsdienu debilizācijas caur TV/datorspēlēm u.c. apziņas parazītiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted September 11, 2013 Report Share Posted September 11, 2013 vispārīgai izglītībai vislabākā ir klasiskā metode - klase, skolotājs u.t.t. Ja tu kaut ko šādu vari pateikt, tad tu neko nezini. Mans dēls mācās matemātiku pēc individuālas programmas, izmantojot Kāna akadēmiju un pašlaik, pabeidzot oficiāli 1. klasi, reāli ir apguvis tēmas līdz 8. - 9. klasei. Meitai skolā jāiet pēc 2 gadiem, bet viņa matemātikā pašlaik ir 2. - 3. klases līmenī, pārsvarā izmantojot manis paša uzrakstītu interaktīvu aritmētikas apmācības programmu. Un, ja kāds tagad te grib teikt, ka bērniem tiek atņemta bērnība, tad varu pateikt, ka, tieši apmācības optimizācijas dēļ, viņi pabeidz mācības pirms vēl viņu draugi ir atgriezušies no skolas. Vispār es jebkuram ieteiktu bērnu līdz 4. klasei skolā nelaist, jo tur tiek apgūti daudz slikti(debīli) ieradumi/paradumi, daudziem bērniem skolas izraisa uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindromu. Slikto ieradumu apgūšanas galvenais iemesls ir tāds, ka skolā bērni savus ieradumus 99% gadījumā mācas no citiem bērniem, jeb kopēji rada ar citiem bērniem un tā kā šie bērni vēl nav apzinīgas personas, tad lielākā daļa šo ieradumu ir degradējoši, savukārt mājās vai mazās apmācību privātās grupās, bērni lielākoties mācās no pieaugušiem vecākiem vai mentoriem. Pašreizējā skola ir jāizmet miskastē un jāuztaisa pilnīgi jauna no jauna. Bet tas ir nereāli, tāpēc ir nepieciešams radīt "nesāpīgu" pārējas sistēmu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daGrevis Posted September 12, 2013 Report Share Posted September 12, 2013 Es atbalstu codez domu kvai tāpēc, ka tas mazinās skautu psycho sīkajiem, kas bļaustās un trako sabiedriskajā, pieturās, makdonaldā un veikalos. Neciešu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.