Jump to content
php.lv forumi

Pelnīšana ar reklāmām


Blumish

Recommended Posts

Nu vismaz kādus screenshotus uzģenerētajiem vizuālajiem elementiem....

No pašreizējā projekta tag neko nelikšu.

Lielākais, ko varu ielikt, ir demo ar kuru spēlējos, kad sāku mācīties webgl.

Tajā ir izmantots viens opensource FW, tāpēc tur pat nav manis rakstītu šeideru un tamlīdzīgas lietas un toreiz pat vēl nebija pointer locka funkcionalitātes. https://c9.io/codez/3d-exp/workspace/world.html (ja ir melnas tekstūras, tad F5)

Bet savā tagadējā projektā šo FW neizmantoju, jo scēnas menidžerim un renderētājam trūkst svarīgas optimizācijas fīčas, kuras implementēt tajā ir pagrūti.

 

 

 

 

mani arī interesē web domātas spēles, bet neesmu pārliecināts, ka viens cilvēks, visu var izdarīt: tekstūrām, gameplay, dzini, webu, aprakstiem, tutoriāļiem, norēķiniem, marketingu, pr. un vispār nafig tādi monstri kā blizzard algo cehu ar cilvēkiem? varēja pāris sekretāres ar lielām krutīm paņem, kas māk kodēt un uztaisītu kādu call of duty next generation.

 

Varam par piemēru paņemt to pašu Minecraft. Principā viens cilvēks (vēlāk tur laikam vēl viens tika piesaistīts) izveidoja visu un spēles tirdzniecības apjomi pārsniedz 150'000'000 EUR.

Kas attiecas uz blizzard, tad viņiem nav citu v

Edited by codez
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jā, jā vēl ko pastāsti, ja minecraft taisa divi cilvēki, tad viņi ir ģēniji, es pat teiktu pārcilvēki. noportēt uz visām platformām uzturēt tādu pr, gan jau supportam arī jābūt normālam ja jau tas ir par maksu. vēl līgumus noslēgt ar lielākajiem konsoļu ražotājiem. tā teikt viss vienā. jurists, marketinga speciālists, koderis un vēl ofisu piektdienas vakarā ar birsti izslauka.

 

vienkārši pirmais links, kas googlē izleca ar šo offisu, vai tiešām tas ir fake? http://lifehacker.com/5954865/the-swanky-offices-of-mojang-creators-of-minecraft

Link to comment
Share on other sites

Precīzus ciparus nezinu, bet cik ir tādu minecraft scenāriju, cik tādu kas gribēja un mēģināja par ko tādu kļūt bet nofailoja? Vieglāk un lētāk nav pirkt loterijas biļetes?

Cik ir tādu Blizzardu, kas gribēja, mēģināja un nofeiloja?

Cik ir kompāniju ar miljoniem investīcijām, milzīgām komandām un lieliem plāniem, kas ātri vien izgāžās?

Pats fakts, ka ir milzīgs finansējums un bars programmētāju vēl negarantē projekta veiksmīgu iznākumu.

 

Bet vispār, ko tu ar to gribi pateikt? Ka vispār nevienam nevajadzētu uzsākt taisīt kaut ko jaunu, bet tikai pirkt loterijas biļetes?

Link to comment
Share on other sites

rpr, protams, kad bija pirmie miljoni nopelnīti, Markus Persons noalgoja arī papildus komandu un tagad pat pats daudz vairāk ir pievērsies savam jaunajam projektam, bet tu palasi un noskaties dokumentālo filmu, kas notika sākumā - pirms pāris simtiem tūkstošu pirmo pārdoto kopiju.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Minecraft#Development

Edited by codez
Link to comment
Share on other sites

labi, noskatīšos, pasaki tikai pilno filmas nosaukumu. 

 

Filma gan jau ir fāzē, kur viņš ir nodibinājis Mojang, bet līdz viņš nodabināja, viņš darbojās viens un pat strādāja citā darbā. Bet kompānija nodibināja par no pirmajām Minecraft versijām pārdošanas iegūtās naudas.

 

 

 

 

 

man jau nav seo tīkls, kas dienā nestu milzu peļņu. :)

Kas tev liedz tādu izveidot?

Link to comment
Share on other sites

Njā, nešaubos, ka skolēnu uzdevumus risini ātrāk par 99% programmētāju, bet biznesa domāšanas trūkst.

 

Nekas, pēc 10. feila sāksi domāt kā efektīvāk tērēt savus resursus.

 

Priekš sevis jau sen izsecināju, ka līdz gatavam produktam jātiek 2 nedēļu laikā (max 1 mēnesis), ja nē, tad meklējam kaut ko citu. Šim produktam jābūt tādam, lai klients/geimers var to reāli sākt lietot, pat ja tas ir tikai prototips.

 

Atšķirība starp 1 cilvēku un spēļu kompāniju tāda, ka pēdēji pa 2 nedēļām var saražot augstāka līmeņa spēli, bet ne labāku, tas arī viss.

Link to comment
Share on other sites

Tikai reality check, ka taisot ambiciozas lietas vajag plānu B (aļa Tava seo lapa)

Varu pateikt pēc kā es izvēlējos taisīt savu projektu un veidoju reality check-u:

1)Krutums. Tehnoloģiska jaunas lietas ar ko nodarbojas salīdzinoši maz. Tehnoloģiski sarežģītas lietas. (50%)

2)Lielas finansiālās atdeves perspektīvas - mani neinteresē divkāršot savu ienākumus. Mani interesē projekti, kuriem potenciāls ir par pāris kārtām palielināt ienākumus, pat ja pastāv izdošanās risks visam projektam. Attiecīgi web bāzētai 3D spēlei ir labas potenciālās viral un sociālo tīklu izplatības iespējas, jo tomēr ar vienu/diviem peles klikšķiem uz linka, tu vari momentā sākt spēlēt spēli. Attiecīgi būs spēlētāji, būs nauda, tas jau ir tikai tehnikas jautājums. (50%)

 

 

 

Njā, nešaubos, ka skolēnu uzdevumus risini ātrāk par 99% programmētāju, bet biznesa domāšanas trūkst.

Saka cilvēks, kura vienīgais ieņēmumu avots ir patstāvīga strādāšana cita labā. Kad būsi izveidojis kaut ko pelnošu, kas TEV nes patstāvīgu peļņu, tad varēsi man mācīt biznesa domāšanu.

 

 

 

 

 

Nekas, pēc 10. feila sāksi domāt kā efektīvāk tērēt savus resursus.

Man ir veiksmīgi ienākumus nesoši projekti (arī bez SEO). Par kādiem fail tu runā?

 

 

 

Priekš sevis jau sen izsecināju, ka līdz gatavam produktam jātiek 2 nedēļu laikā (max 1 mēnesis), ja nē, tad meklējam kaut ko citu. Šim produktam jābūt tādam, lai klients/geimers var to reāli sākt lietot, pat ja tas ir tikai prototips.

Un, kas notiks, ja projekts tiks taisīts 1 gadu un tad palaista un visiem baigi patiks un visi baigi lietos?

 

 

 

Atšķirība starp 1 cilvēku un spēļu kompāniju tāda, ka pēdēji pa 2 nedēļām var saražot augstāka līmeņa spēli, bet ne labāku, tas arī viss.

Lūdzu avotu, kur teikts, ka lielās spēļu kompānijas pa 2 nedēļām uzražo spēles. Blizzard? EA? citas?

Link to comment
Share on other sites

 

 1)Krutums. Tehnoloģiska jaunas lietas ar ko nodarbojas salīdzinoši maz. Tehnoloģiski sarežģītas lietas. (50%)

Tehnoloģiski sarežģīts ir tev, bet tam, kas ar to nodarbojas 10 gadus, ir kā rokas nomazgāt.

 

 

 Saka cilvēks, kura vienīgais ieņēmumu avots ir patstāvīga strādāšana

cita labā. Kad būsi izveidojis kaut ko pelnošu, kas TEV nes patstāvīgu

peļņu, tad varēsi man mācīt biznesa domāšanu.

Esmu stulbs lūzeris, zāģēju baļķus, saņemu 180Ls mēnesī. Vari man to neatgādināt, es jau sen samierinājos ar savu likteni. Nesu Latvijai ekonomisko pieaugumu un prieks, ka kāds vācietis aptaisīs savu tualeti ar manis grieztiem dēlīšiem.

 

 

 Un, kas notiks, ja projekts tiks taisīts 1 gadu un tad palaista un visiem baigi patiks un visi baigi lietos?

Tā pat būs slikti. Tāpēc, ka produktu vajadzēs modificēt, labot un slīpēt, bet tā kā jau ļoti daudzas lietas ir vienkārši saknē, tad tas būs ļoti grūti izdarāms.

 

 

 Lūdzu avotu, kur teikts, ka lielās spēļu kompānijas pa 2 nedēļām uzražo spēles. Blizzard? EA? citas?

Lielajām kompānijām ir pieredze ar fail/win un plānošana. Protams, viņi var atļauties slīpēt spēli arī veselu gadu, jo, paļaujoties uz pieredzi, var prognozēt iznākumus. Kāpēc viena spēle aiziet labāk, bet cita sliktāk? Viņiem ir tādas atbildes.

Link to comment
Share on other sites

Manuprāt, Instagram īsti nebija idejas nopelns, bet gan labs mārketings, jo tādi servisi ir bijuši vienmēr.

 

EDIT. protams, vēl tas, ka serviss ir MEGA stilīgs. Tādēļ pie veiksmes faktoriem droši var pievienot esamību modē.

Edited by Pats Toms
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...