rpr Posted January 24, 2013 Report Share Posted January 24, 2013 Jā, jā vēl ko pastāsti, ja minecraft taisa divi cilvēki, tad viņi ir ģēniji, es pat teiktu pārcilvēki. noportēt uz visām platformām uzturēt tādu pr, gan jau supportam arī jābūt normālam ja jau tas ir par maksu. vēl līgumus noslēgt ar lielākajiem konsoļu ražotājiem. tā teikt viss vienā. jurists, marketinga speciālists, koderis un vēl ofisu piektdienas vakarā ar birsti izslauka. vienkārši pirmais links, kas googlē izleca ar šo offisu, vai tiešām tas ir fake? http://lifehacker.com/5954865/the-swanky-offices-of-mojang-creators-of-minecraft Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted January 24, 2013 Report Share Posted January 24, 2013 Precīzus ciparus nezinu, bet cik ir tādu minecraft scenāriju, cik tādu kas gribēja un mēģināja par ko tādu kļūt bet nofailoja? Vieglāk un lētāk nav pirkt loterijas biļetes? Cik ir tādu Blizzardu, kas gribēja, mēģināja un nofeiloja? Cik ir kompāniju ar miljoniem investīcijām, milzīgām komandām un lieliem plāniem, kas ātri vien izgāžās? Pats fakts, ka ir milzīgs finansējums un bars programmētāju vēl negarantē projekta veiksmīgu iznākumu. Bet vispār, ko tu ar to gribi pateikt? Ka vispār nevienam nevajadzētu uzsākt taisīt kaut ko jaunu, bet tikai pirkt loterijas biļetes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted January 24, 2013 Report Share Posted January 24, 2013 (edited) rpr, protams, kad bija pirmie miljoni nopelnīti, Markus Persons noalgoja arī papildus komandu un tagad pat pats daudz vairāk ir pievērsies savam jaunajam projektam, bet tu palasi un noskaties dokumentālo filmu, kas notika sākumā - pirms pāris simtiem tūkstošu pirmo pārdoto kopiju. http://en.wikipedia.org/wiki/Minecraft#Development Edited January 24, 2013 by codez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rpr Posted January 24, 2013 Report Share Posted January 24, 2013 labi, noskatīšos, pasaki tikai pilno filmas nosaukumu. un arī neapsolu, ka uzreiz noskatīšos, man jau nav seo tīkls, kas dienā nestu milzu peļņu. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted January 24, 2013 Report Share Posted January 24, 2013 labi, noskatīšos, pasaki tikai pilno filmas nosaukumu. Filma gan jau ir fāzē, kur viņš ir nodibinājis Mojang, bet līdz viņš nodabināja, viņš darbojās viens un pat strādāja citā darbā. Bet kompānija nodibināja par no pirmajām Minecraft versijām pārdošanas iegūtās naudas. man jau nav seo tīkls, kas dienā nestu milzu peļņu. :) Kas tev liedz tādu izveidot? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
v3rb0 Posted January 24, 2013 Report Share Posted January 24, 2013 Bet vispār, ko tu ar to gribi pateikt? Tikai reality check, ka taisot ambiciozas lietas vajag plānu B (aļa Tava seo lapa) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemec Posted January 24, 2013 Report Share Posted January 24, 2013 Njā, nešaubos, ka skolēnu uzdevumus risini ātrāk par 99% programmētāju, bet biznesa domāšanas trūkst. Nekas, pēc 10. feila sāksi domāt kā efektīvāk tērēt savus resursus. Priekš sevis jau sen izsecināju, ka līdz gatavam produktam jātiek 2 nedēļu laikā (max 1 mēnesis), ja nē, tad meklējam kaut ko citu. Šim produktam jābūt tādam, lai klients/geimers var to reāli sākt lietot, pat ja tas ir tikai prototips. Atšķirība starp 1 cilvēku un spēļu kompāniju tāda, ka pēdēji pa 2 nedēļām var saražot augstāka līmeņa spēli, bet ne labāku, tas arī viss. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted January 24, 2013 Report Share Posted January 24, 2013 Tikai reality check, ka taisot ambiciozas lietas vajag plānu B (aļa Tava seo lapa) Varu pateikt pēc kā es izvēlējos taisīt savu projektu un veidoju reality check-u: 1)Krutums. Tehnoloģiska jaunas lietas ar ko nodarbojas salīdzinoši maz. Tehnoloģiski sarežģītas lietas. (50%) 2)Lielas finansiālās atdeves perspektīvas - mani neinteresē divkāršot savu ienākumus. Mani interesē projekti, kuriem potenciāls ir par pāris kārtām palielināt ienākumus, pat ja pastāv izdošanās risks visam projektam. Attiecīgi web bāzētai 3D spēlei ir labas potenciālās viral un sociālo tīklu izplatības iespējas, jo tomēr ar vienu/diviem peles klikšķiem uz linka, tu vari momentā sākt spēlēt spēli. Attiecīgi būs spēlētāji, būs nauda, tas jau ir tikai tehnikas jautājums. (50%) Njā, nešaubos, ka skolēnu uzdevumus risini ātrāk par 99% programmētāju, bet biznesa domāšanas trūkst. Saka cilvēks, kura vienīgais ieņēmumu avots ir patstāvīga strādāšana cita labā. Kad būsi izveidojis kaut ko pelnošu, kas TEV nes patstāvīgu peļņu, tad varēsi man mācīt biznesa domāšanu. Nekas, pēc 10. feila sāksi domāt kā efektīvāk tērēt savus resursus. Man ir veiksmīgi ienākumus nesoši projekti (arī bez SEO). Par kādiem fail tu runā? Priekš sevis jau sen izsecināju, ka līdz gatavam produktam jātiek 2 nedēļu laikā (max 1 mēnesis), ja nē, tad meklējam kaut ko citu. Šim produktam jābūt tādam, lai klients/geimers var to reāli sākt lietot, pat ja tas ir tikai prototips. Un, kas notiks, ja projekts tiks taisīts 1 gadu un tad palaista un visiem baigi patiks un visi baigi lietos? Atšķirība starp 1 cilvēku un spēļu kompāniju tāda, ka pēdēji pa 2 nedēļām var saražot augstāka līmeņa spēli, bet ne labāku, tas arī viss. Lūdzu avotu, kur teikts, ka lielās spēļu kompānijas pa 2 nedēļām uzražo spēles. Blizzard? EA? citas? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daGrevis Posted January 24, 2013 Report Share Posted January 24, 2013 Blizzard spēles taisa gadiem. Literāli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daGrevis Posted January 24, 2013 Report Share Posted January 24, 2013 Uzskatu, ka projekta veiksmīgums nav saistīts ar tā lielumu, galvenais ir laba ideja, kura ir labi realizēta. Piemērs ir, piemēram, Instagram. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemec Posted January 24, 2013 Report Share Posted January 24, 2013 1)Krutums. Tehnoloģiska jaunas lietas ar ko nodarbojas salīdzinoši maz. Tehnoloģiski sarežģītas lietas. (50%) Tehnoloģiski sarežģīts ir tev, bet tam, kas ar to nodarbojas 10 gadus, ir kā rokas nomazgāt. Saka cilvēks, kura vienīgais ieņēmumu avots ir patstāvīga strādāšanacita labā. Kad būsi izveidojis kaut ko pelnošu, kas TEV nes patstāvīgu peļņu, tad varēsi man mācīt biznesa domāšanu. Esmu stulbs lūzeris, zāģēju baļķus, saņemu 180Ls mēnesī. Vari man to neatgādināt, es jau sen samierinājos ar savu likteni. Nesu Latvijai ekonomisko pieaugumu un prieks, ka kāds vācietis aptaisīs savu tualeti ar manis grieztiem dēlīšiem. Un, kas notiks, ja projekts tiks taisīts 1 gadu un tad palaista un visiem baigi patiks un visi baigi lietos? Tā pat būs slikti. Tāpēc, ka produktu vajadzēs modificēt, labot un slīpēt, bet tā kā jau ļoti daudzas lietas ir vienkārši saknē, tad tas būs ļoti grūti izdarāms. Lūdzu avotu, kur teikts, ka lielās spēļu kompānijas pa 2 nedēļām uzražo spēles. Blizzard? EA? citas? Lielajām kompānijām ir pieredze ar fail/win un plānošana. Protams, viņi var atļauties slīpēt spēli arī veselu gadu, jo, paļaujoties uz pieredzi, var prognozēt iznākumus. Kāpēc viena spēle aiziet labāk, bet cita sliktāk? Viņiem ir tādas atbildes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pats Toms Posted January 24, 2013 Report Share Posted January 24, 2013 (edited) Manuprāt, Instagram īsti nebija idejas nopelns, bet gan labs mārketings, jo tādi servisi ir bijuši vienmēr. EDIT. protams, vēl tas, ka serviss ir MEGA stilīgs. Tādēļ pie veiksmes faktoriem droši var pievienot esamību modē. Edited January 24, 2013 by Pats Toms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rpr Posted January 24, 2013 Report Share Posted January 24, 2013 ko tas instagram īsti dara? šķiet viņš spēj paratizēt tikai uz kādu jau ejošu projektu nevis pats pa sevi pastāvēt. nelietoju, nezinu. bet viedoklis ir :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daGrevis Posted January 24, 2013 Report Share Posted January 24, 2013 «Nezināt, bet runāt», pasaules problēma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted January 24, 2013 Report Share Posted January 24, 2013 Lielajām kompānijām ir pieredze ar fail/win un plānošana. Protams, viņi var atļauties slīpēt spēli arī veselu gadu, jo, paļaujoties uz pieredzi, var prognozēt iznākumus. Kāpēc viena spēle aiziet labāk, bet cita sliktāk? Viņiem ir tādas atbildes. Nu ko tu man tagad centies iestāstīt? Ka man nav vērts programmēt 3D spēli un jāiet zāģēt baļķi, jo redz tur ir stabīli 180Ls mēnesī? Man arī ir plānošana. Es arī varu atļauties gadu slīpēt spēli, jo man arī ir pieredze un es arī varu prognozēt iznākumu. Un - es arī varu atbildēt, kāpēc viena spēle aiziet labāk, bet cita sliktāk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.