Jump to content
php.lv forumi

Pelnīšana ar reklāmām


Blumish

Recommended Posts

P.S. Par 3D webgl programmēšanu es ieminējos vispār tikai tāpēc, ka kaut kādu mistisku iemeslu dēļ nemecam bija iešāvusies prātā doma, ka es caurām dienām sēžu un to vien daru kā taisu SEO lapas un drošvien arī tas, ka katru reizi, kad viņš googlē atrod SEO labu, viņš tagad domās, ka tā ir mana.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wow, nemec, kas par skaudību.

hmm, nav man tādas īpašības — nevienam neskaužu un nav elku. Laikam jau tāpēc, ka neesmu latvietis.

 

 

Sāksim ar to, ka tev ir visai izkropļota uztvere par pasauli. Nav tāda universālā pazīme kā nepieciešamība vai lietderīgums. Nav tāda universālā labuma un ļaunuma.

Kas vienam lietderīgs, tas otram nē. Piemēram, tu izveido kaut kādu programmu, kas par 10% samazina izmaksas kaut kādā biznesā. Tagad 50% šīs nozares biznesu to sāk lietot, bet pārējie 50% dažādu apsvērumu dēļ to nespēj lietot un bankrotē konkurences dēļ. Vieniem 50% tavs radītais ir lietderīgs, otriem 50% tavs radītais ir ne tikai nelietderīgs, bet pat nodara reālu ļaunumu. Tas protams ir vienkārš un pārspīlēts piemērs, bet ceru, ka domu uztvēri.

Sāksim ar to, ka tu meklē atrunas, minot sviestainus piemērus. Kāds lietderīgums ir tavam SEO?

 

Par uzņēmumiem: tas ir dabīgs un foršs process, ja 50% neefektīvu uzņēmumu nosprāgst.

 

Tevi drīzāk salīdzināšu ar vietējiem benzīna pārvadātājiem no Krievijas, kuri reāli neko neizdara. Viņi izmanto sapuvušos procesus — robežu + cenu atšķirības.

 

Protams, ka nav viss balts un melns. Katrā attīstības posmā parādās sapuvuši procesi. Tā pat kā tu, izmanto google botu nepilnības, lai uzvārītos.

 

man nebūtu jādomā par iešanu strādāt uz kādu random projektu, kuru man piedāvā, bet es varētu darīt to, kas man pilnībā interesē un aizrauj un darīt nevis tā kā man kāds liek, bet darīt tā, kā es to gribu un redzu.

Tev kāda bērnības trauma, ka nevēlies nekur strādāt?

Es gan to uztveru tā, ka mēs kopā ar kolēģiem kapājam un taisām foršus produktus. Man patīk komandas, komunikācija, strīdi un viss pārējais. Tas ir jautri. Nepatīk kaut ko darīt vienam pašam. Pie tam vienam strādāt ir neefektīvi, divas galvas ir labāk nekā viena.

 

Talkās arī laikam nepiedalies, tur arī jāvergo uz citiem :D

 

No otras puses, kā var patikt caurām dienām sēdēt mājās un kaut ko programmēt, to gan grūti saprast. Katram savs.

 

Nu tak no šī foruma es pietiekami labi zinu tavu spēju līmeni. Un šeit nav runa par pašu spēļu taisīšanu, bet gan par tehnoloģiskās un algoritmiskās sarežģītības līmeni kādā es to daru un kuru tu nekad nesasniegsi, neatkarīgi no tā vai tās ir spēlītes, datu apstrādes sistēmas, skeilošana vai jebkura cita lieta.

Labi par mani runāt, es pat nevaru būt programmētājs pēc definīcijas.

Ko tad tu esi tādu sasniedzis, ko es nevarētu sasniegt?

 

No tavas puses redzu tikai zīmēšanos, bez kādiem apstiprinātiem darbiem. Ja esi tik gudrs, tad kur ir tavi hi-tech projekti?

 

Pagaidām tava karjeras virsotne ir tie SEO, sorry, bet atgriežamies realitātē.

 

Jo tā sarežģītība atbilst manām spējām un ar 3D var radīt daudz foršākus produktus, kā ar 2D. Pie tam tā ir ļoti jauna niša, piemēram, pointer lock, kas ļauj nolokot peles kursoru, lai ar to varētu kustināt kameru, browseros parādījās tikai pirms pāris mēnešiem. Tā kā man patīk nodarboties ar edge lietām, tad tas ir papildus iemesls.

Tas protams ir ļoti aizraujoši, tuvākā nākotne, liela sarežģītības pakāpe. Pats sev šo taisi, vai tomēr lietotājiem?

 

Par kādiem brīnumiem tu runā? Ja par tekstūrām, tad tās tiek procedurāli ģenerētas on the fly, ja par spēles pasaulēm, tad tās tiek ģenerētas. Ja par spēlē sastopamajiem objektiem, uzmini nu, arī tie tiek ģenerēti.

Kas zīmēs zālīti, varoņus, domās scenāriju, ierunās tekstus un visu pārējo?

 

3d spēli ir grūtāk pacelt nevis no programmēšanas viedokļa, bet no pārējo sastāvdaļu.

 

P.S. Par 3D webgl programmēšanu es ieminējos vispār tikai tāpēc, ka kaut kādu mistisku iemeslu dēļ nemecam bija iešāvusies prātā doma, ka es caurām dienām sēžu un to vien daru kā taisu SEO lapas un drošvien arī tas, ka katru reizi, kad viņš googlē atrod SEO labu, viņš tagad domās, ka tā ir mana.

Nevajag būt Holmsam, lai atrastu tavas lapas dažās minūtēs. Pastāsti labāk pats, cik no tādām var uzvārīt.

Link to comment
Share on other sites

Man jau liekas, ja cilvēks var izdomāt, kā ar minimālu laika ieguldījumu nopelnīt pietiekami daudz naudas, un pārējo laiku veltīt interesantākām nodarbēm, tas ir tikai apsveicami, un pilnīgi vienalga, ka tas nedod pievienoto vērtību. Man skauž.

Link to comment
Share on other sites

Jep piekrītu, tas nav nekas jauns, bet, lai panāktu vajadzīgo efektu, sarežģītības pakāpe ir pietiekami liela, it sevišķi, ja vēlamais rezultāts ir panākt dabisku izskatu - zāle, lapas, ķieģeļi, stikls, zeme, utt. Pie tam galvenā ideja ir tāda, ka ģenerācijas algoritmi aizņem daudz, daudz mazāk vietas kā pliki tekstūras dati, līdz ar to šo lietu pielietot tieši web bāzētu 3D spēļu izstrādē ir īpaši aktuāli.

Bet demonstrācija tomēr šoreiz izpaliks, jo viss ir izstrādes stadijā un zināmā stealth modē un, kad es vēlēšos to nodemostrēt, es izveidošu jaunu topiku tieši šij tēmai. 

Nu vismaz kādus screenshotus uzģenerētajiem vizuālajiem elementiem....

Link to comment
Share on other sites

mani arī interesē web domātas spēles, bet neesmu pārliecināts, ka viens cilvēks, visu var izdarīt: tekstūrām, gameplay, dzini, webu, aprakstiem, tutoriāļiem, norēķiniem, marketingu, pr. un vispār nafig tādi monstri kā blizzard algo cehu ar cilvēkiem? varēja pāris sekretāres ar lielām krutīm paņem, kas māk kodēt un uztaisītu kādu call of duty next generation.

Link to comment
Share on other sites

Nu vismaz kādus screenshotus uzģenerētajiem vizuālajiem elementiem....

No pašreizējā projekta tag neko nelikšu.

Lielākais, ko varu ielikt, ir demo ar kuru spēlējos, kad sāku mācīties webgl.

Tajā ir izmantots viens opensource FW, tāpēc tur pat nav manis rakstītu šeideru un tamlīdzīgas lietas un toreiz pat vēl nebija pointer locka funkcionalitātes. https://c9.io/codez/3d-exp/workspace/world.html (ja ir melnas tekstūras, tad F5)

Bet savā tagadējā projektā šo FW neizmantoju, jo scēnas menidžerim un renderētājam trūkst svarīgas optimizācijas fīčas, kuras implementēt tajā ir pagrūti.

 

 

 

 

mani arī interesē web domātas spēles, bet neesmu pārliecināts, ka viens cilvēks, visu var izdarīt: tekstūrām, gameplay, dzini, webu, aprakstiem, tutoriāļiem, norēķiniem, marketingu, pr. un vispār nafig tādi monstri kā blizzard algo cehu ar cilvēkiem? varēja pāris sekretāres ar lielām krutīm paņem, kas māk kodēt un uztaisītu kādu call of duty next generation.

 

Varam par piemēru paņemt to pašu Minecraft. Principā viens cilvēks (vēlāk tur laikam vēl viens tika piesaistīts) izveidoja visu un spēles tirdzniecības apjomi pārsniedz 150'000'000 EUR.

Kas attiecas uz blizzard, tad viņiem nav citu v

Edited by codez
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...