Jump to content
php.lv forumi

Pelnīšana ar reklāmām


Blumish

Recommended Posts

rpr: Redz, ja cilvēks pelna ar ko citu, nevis savu hobiju, var izveidot daudz ko, kaut vai šo pašu php.lv forumu. Ok, maza reklāma stāv, un nemaz nezinu kurš no foruma biedriem šo visu uztur, bet viņš no tā visa nesaņem neko, un to pašu es varu teikt par savu notepad.lv projektu. To visu ko es teicu tēmas sākumā, ņēmu no notepad.lv piemēra, reāla projekta, nevis kaut kādus izdomātus faktus. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vienā tēmā lasu, ka cilvēkam ir viens no augstākajiem IQ Latvijā, bet otrā, kā tiek lieki iztērēts resurss nevienam nevajadzīgajā lietā.

 

Kāds gandarījums no tādas miskastes veidošanas/programmēšanas (seo lapu taisīšanu)?

Link to comment
Share on other sites

Kāds gandarījums no tādas miskastes veidošanas/programmēšanas (seo lapu taisīšanu)?

Reverse enginiering - pētīt kā strādā google kravleris, indeksēšana un meklētājs. Bet gandarījums ir tāds, ka ar citām SEO lapām es, neko nedarot, pelnu nedēļā vairāk, kā tu mēnesī, strādājot pilnu darba dienu.

Link to comment
Share on other sites

Mana vērtību skala jebkuram darbam: vertibas.png

 

SEO darbs man sanāk: vertibas-seo.png

Kaut gan "Lietderīgums" nav pat 0, bet gan mīnusā, jo tērē cilvēku laiku (kuri meklē informāciju) un botu laiku (kuri gatavo informāciju).

 

 

Pats strādāju: vertibas-m.png

Tomēr, tas vēl nav ideāls, jo izvēlējos vairāk "Lietderīguma", ziedojot "Interesi".

 

Ja "Lietderīgums" un "interese" ir dzīvotspējīgi, tad "Naudas" vērtība ar laiku pazūd un pilnīgi iespējams, ka naudas sistēma tuvākajā nākotnē sabruks. Vari pats sev pajautāt, vai turpināsi radīt SEO saturu, ja par to neviens nemaksās?

 

No otras puses, ja ir pietiekoši liels "Lietderīgums", tad "Naudai" arī jābūt tuvumā, ja mērķa auditorija vismaz santīmu gatava maksāt.

 

Bet gandarījums ir tāds, ka ar citām SEO lapām es, neko nedarot, pelnu nedēļā vairāk, kā tu mēnesī, strādājot pilnu darba dienu.

 

Droši savu ego vari vēl augstāk pacelt, jo izejot no tava apgalvojumu, tad tu drīzāk pelni vairāk nedēļā nekā es gadā.

 

Varbūt tev būs grūti saprast, bet es diez vai iešu darīt nevienam nevajadzīgu darbu, pat ja par to ļoti labi maksā. Un tie būtu, visādas bankas, kredīti, forexi, spameri, boti un tādas seo lapas.

 

Pirmais, pajautāšu sev, ja pasaulē viss ir bezmaksas, vai mans darbs kādam ir vajadzīgs? Ja, jā, tad vai man ir interese darīt šo darbu un vai tas mani aizrauj? Ja, jā, tad varam sākt.

 

 

Atbildot par tēmu, tad "pelnīšanu ar reklāmām" labāk neizskatīt. Produktam jābūt patiesi garlaicīgam, lai neizdomātu citas iespējas kā pārvērst to naudā.

Link to comment
Share on other sites

Tici man, man tava dzīves "filosofija" neinteresē - tā ir pilnīgs sūūū. Bet, ja jau tev viņa tik tuva, tad varu pateikt, ka atšķirībā no tava viena aplīša, man tavā grafikā ir kaudze ar aplīšiem, kur katram ir sava vieta un nozīme.

 

Bet, ja jau tev tik ļoti kremt mans SEO, tad varu tev pateikt, ka dēļ tā es varu atļauties ne pie viena nestrādāt, nodrošināt ģimeni, uzkrāt iekrājumus un tajā pašā laikā tam tērēt <1% sava laika (jo uzraudzīt SEO lapas ir elementāri), bet pārējo laiku tērēt savu bērnu mācīšanai un to lietu apgūšanai un veidošanai, kas mani interesē.

Piemēram, projekts pie kā es strādāju pašlaik ir multiplayer 3D FPS browserī, kas izmanto webgl un backendā nodejs. Tā kā tā ir browser spēle, tad tai jābūt mazai izmēros, tāpēc izmantotju dažādas tehnoloģiski interesantas lietas, lai to sasniegtu, piemēram, procedurāli ģenerētas tekstūras (tā iegūstot bezgalīgu tekstūru izķirstpēju, tekstūru unikalitāti dažādās vietās, mazus izmērus un, ja vajag, laikā mainīgas tekstūras) un procedurāli ģenerētu terainu. To visu panāku rakstot GSLS šeiderus. Pirms uzsāku, nācās apgūt kaudzi jaunas matemātikas un atkārtot zināmo. Domāju, ka lietu sarežģītību līmeni tajā ko es daru ir tāds, kuru tu nekad mūžā nedarīsi.

Link to comment
Share on other sites

Protams, manas vērtības ir tikai manas.

 

Pareizi, domā tikai savas mājas ietvaros. SEO miskaste vai kāds cits ienākuma avots nav starpība, galvenais, ka esi pats paēdis.

 

Viens kaimiņš kapā pokeru, otrs sēž liek likmes. Nav žēl izniekot savu dzīvi uz tādiem sūdiem?

 

Nekas, cerēsim, ka google piegriezīs šo biznesu, lai tu sāktu domāt par savas saražotās produkcijas nepieciešamību.

 

Jauns Counter Strike?

Labi, tad jau manā vērtību tabulā vismaz vienu ailīti ("Interese") esi aizpildījis. Neticu, ka nevēlies salasīt lietotājus, kuri spēlēs, tātad ailīti "Lietderīgums" arī mēģināsi aizpildīt.

 

Ļoti interesanti kas galu galā sanāks. Es domāt, ka fail, ja nu tikai kaut kas neordinārs :D

 

Nav teikts, ka nekad mūžā nedarīšu, jo man patīk taisīt daudzlietotāju spēlītes. Tikai nesaprotu, kāpēc bija jātaisa 3D? Vai sākumā esi paspēlējis ar nodejs uz parastām spēlītēm? Kas zīmē tos visus brīnumus?

Link to comment
Share on other sites

Nekas, cerēsim, ka google piegriezīs šo biznesu, lai tu sāktu domāt par savas saražotās produkcijas nepieciešamību.

 

Wow, nemec, kas par skaudību.

 

 

 

Pareizi, domā tikai savas mājas ietvaros. SEO miskaste vai kāds cits ienākuma avots nav starpība, galvenais, ka esi pats paēdis.

 

 

Sāksim ar to, ka tev ir visai izkropļota uztvere par pasauli. Nav tāda universālā pazīme kā nepieciešamība vai lietderīgums. Nav tāda universālā labuma un ļaunuma.

Kas vienam lietderīgs, tas otram nē. Piemēram, tu izveido kaut kādu programmu, kas par 10% samazina izmaksas kaut kādā biznesā. Tagad 50% šīs nozares biznesu to sāk lietot, bet pārējie 50% dažādu apsvērumu dēļ to nespēj lietot un bankrotē konkurences dēļ. Vieniem 50% tavs radītais ir lietderīgs, otriem 50% tavs radītais ir ne tikai nelietderīgs, bet pat nodara reālu ļaunumu. Tas protams ir vienkārš un pārspīlēts piemērs, bet ceru, ka domu uztvēri.

Piemēram, kodoltehnoloģijas. Vai tās ir lietderīgas, vai sliktas? Vieni no tām taisa enerģiju, otri ieročus.

Automāšīnas? Labas vai sliktas? Vieniem tās nodrošina loģistiku, otriem piesārņo vidi.

Datori? Vieniem tie palīdz ātrāk veigt darbības augstākā abstrakcijas līmenī, citiem tie atrofē cilvēku spēju veikt zemāka abstrakcijas līmeņa darbības.

Pilsētas? Viniem tās ir tehnoloģiju, ekonomikas un attīstības koncentrēšanās vietas, citiem tās ir paaugstināts piesārņojums, noziedzība, stress.

Šaujamieroči? Vieniem tie nodrošina aizsardzību un medības, otriem tie ir slikti, jo ar tiem slepkavo.

 

 

 

Nav žēl izniekot savu dzīvi uz tādiem sūdiem?

Tici man, bet nav žēl. Jo tie "sūdi" man tērē ļoti maz laika, kamēr dod pietiekamus ienākumus, lai man nebūtu jādomā par iešanu strādāt uz kādu random projektu, kuru man piedāvā, bet es varētu darīt to, kas man pilnībā interesē un aizrauj un darīt nevis tā kā man kāds liek, bet darīt tā, kā es to gribu un redzu.

 

 

 

Nav teikts, ka nekad mūžā nedarīšu, jo man patīk taisīt daudzlietotāju spēlītes.

Nu tak no šī foruma es pietiekami labi zinu tavu spēju līmeni. Un šeit nav runa par pašu spēļu taisīšanu, bet gan par tehnoloģiskās un algoritmiskās sarežģītības līmeni kādā es to daru un kuru tu nekad nesasniegsi, neatkarīgi no tā vai tās ir spēlītes, datu apstrādes sistēmas, skeilošana vai jebkura cita lieta.

 

 

 

Tikai nesaprotu, kāpēc bija jātaisa 3D?

Jo tā sarežģītība atbilst manām spējām un ar 3D var radīt daudz foršākus produktus, kā ar 2D. Pie tam tā ir ļoti jauna niša, piemēram, pointer lock, kas ļauj nolokot peles kursoru, lai ar to varētu kustināt kameru, browseros parādījās tikai pirms pāris mēnešiem. Tā kā man patīk nodarboties ar edge lietām, tad tas ir papildus iemesls.

 

 

 

Kas zīmē tos visus brīnumus?

Par kādiem brīnumiem tu runā? Ja par tekstūrām, tad tās tiek procedurāli ģenerētas on the fly, ja par spēles pasaulēm, tad tās tiek ģenerētas. Ja par spēlē sastopamajiem objektiem, uzmini nu, arī tie tiek ģenerēti.

Link to comment
Share on other sites

Būtu forši redzēt kaut skrīšotus no tā, ko es paveicis. Man vienkārši grūti saprast, kā viens cilvēks par būt tik ļoti apdāvināts, bet cits — knapi HTML formu _spēj salīmēt_...

Link to comment
Share on other sites

Tekstūru un terrainu ģenerēšana taču nav nekas jauns.

Bet vienalga izklausās interesanti - dod ievērtēt :)

 

Jep piekrītu, tas nav nekas jauns, bet, lai panāktu vajadzīgo efektu, sarežģītības pakāpe ir pietiekami liela, it sevišķi, ja vēlamais rezultāts ir panākt dabisku izskatu - zāle, lapas, ķieģeļi, stikls, zeme, utt. Pie tam galvenā ideja ir tāda, ka ģenerācijas algoritmi aizņem daudz, daudz mazāk vietas kā pliki tekstūras dati, līdz ar to šo lietu pielietot tieši web bāzētu 3D spēļu izstrādē ir īpaši aktuāli.

Bet demonstrācija tomēr šoreiz izpaliks, jo viss ir izstrādes stadijā un zināmā stealth modē un, kad es vēlēšos to nodemostrēt, es izveidošu jaunu topiku tieši šij tēmai. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...