y2ok Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 (edited) Sveiki, Pa brīvo laiku esmu uztaisījis Snake spēlīti (nav pabeigta līdz galam) - http://jsfiddle.net/vU2Ee/1/ . Spēle vēl nav līdz galam pabeigta (var uzbraukt sev virsū, var pagriezties 180 grādu leņķī, ēdiens parādās uz snake body'a, kā arī vēl dažās vietās ir iespējams optimizēt kodu). P.S. Šo visu taisīju vairāk kā divas nedēļas (pa brīvo laiku), tāpēc, varat pierakstīt klāt idejas, un tad jau arī turpināšu, kaut ko lēnām taisīt. P.S.S. Šis viss tika taisīts tikai For fun. Edit: Biju pielaidis kludu ieliekot linku. Edited July 2, 2012 by y2ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pats Toms Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 You lost! Your total score is 322 and your level was 3 Ehh, nejauši piespiedu pretējā virziena pogu un tad sākās pilnīgs mādnes... nesapratu, kas tur īsti notika un vnk zaudēju :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
y2ok Posted July 2, 2012 Author Report Share Posted July 2, 2012 Laikam pagriezies pa 180* un sāki braukt sev cauri. šeit - http://jsfiddle.net/vU2Ee/3/ izlaboju to. Tuvākajās dienās uzlikšu, ka ja uzbrauc sev virsū, tad tu zaudē. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavacky Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 Uztaisi, lai var iet cauri sienām. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
y2ok Posted July 2, 2012 Author Report Share Posted July 2, 2012 Nedaudz pielaboju - http://jsfiddle.net/a5xEm/ (čūskas aste, ir divās krāsās, kā arī var izbraukt cauri sienām). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rpr Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 kad apēd punktu, tas parādās augšējā kreisajā stūrī (x,y=0) uz neilgu brīdi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
y2ok Posted July 3, 2012 Author Report Share Posted July 3, 2012 (edited) Atjauninātā versija - http://jsfiddle.net/awyYs/ 1) Vairs neparādīsies punkts augšējā kreisajā stūrī. 2) Ieskrienot astē tu zaudēsi. 3) Pieliktas vēl divas krāsas ķermenim. Edited July 3, 2012 by y2ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
y2ok Posted July 10, 2012 Author Report Share Posted July 10, 2012 (edited) Atjauninātā versija 2 - http://jsfiddle.net/bpCZB/ 1) Pieveinots super food, ja esi apēdis ēdienu kamēr ir atlicis no 20 - 24 sekundes, tev iedosies +1 super punkts. Ja sakrāsi 2 tad uz lauka tiks uzlikts super food, kuru apēdot iedos +25 punktus. 2) Pievienots cool food, ja esi apēdis ēdienu 25-29 sekundēs, tev iedosies +1 cool punkts. Ja sakrāsi 3 tad uz lauka parādīsies cool food, kuru apēdot iedos +50 punktus. 3) Ja apēd ēdienu kamēr ir atlicis laiks 30 sekundes (ļoti reti), tad tev iedosies +1 cool un +1 super punkts. 4) Cool punkti dzēšas, ja tu apēd kaut ko, ja ir palicis mazāk par 25 sekundēm. 5) Super punkti dzēšas, ja tu apēd kaut ko starp 25-29 sekundēm, kā arī ja tu apēd kaut ko, kamēr laiks ir palicis mazāks par 20 sekundēm. Nākošā doma ir pārveidot kodu skaistāku, kā arī uzlikt uz kaut kāda hostinga + pielikt klāt stats lapu, lai būtu interesantāk :), ko sakāt? Edited July 10, 2012 by y2ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daGrevis Posted July 10, 2012 Report Share Posted July 10, 2012 1. Laika atskaitei vajadzētu sākties tad, kad čuska tiek pirmo reizi izkustināta, 2. Čūskai sākumā vajadzētu būt vismaz kkādam ķermeņa garumam (3 daļas neieskaitot galvu?). 3. Visai spēlei vajadzētu «slīdēt», nevis ik pēc noteikta laika nomainīt čūskas atrašanās vietu, 4. Izmanto canvas, nevis HTML + CSS; Iesaku atteikties no jQuery (katrai lietai ir savs tūlis!) un izmantot, piemēram, http://gamejs.org/ freimvorku. :) P.S. Bet savādāk — man patīk! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rpr Posted July 10, 2012 Report Share Posted July 10, 2012 (edited) man kaut kā sākumā ilgi nerādījās pats geims. jā, par to raustīšanos taisnība. vienreiz tas zilais foods nepazuda un stāvēja visu laiku. par 2. leveli tālāk negribās spēlēt :) no time left arī laikam nekāda jēga. man stāv time left 0. Edited July 10, 2012 by rpr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
y2ok Posted July 10, 2012 Author Report Share Posted July 10, 2012 daGrevis: Paldies par ieteikumu :)! Mēģināšu izlabot visu, vai vismaz lielāko daļu jau nākamajā updeit'aa. rpr: Paskatīšos kāpēc tā. Paldies, ka pateici. Par time left, ja ir 0, tad tev vienkārši mazāk score dod :)! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
briedis Posted July 10, 2012 Report Share Posted July 10, 2012 (edited) Ieteiktu piekoptu "moderno" mainīgo definēšanas veidu, kas būtu, nevis: var move, inter; var snakeB= []; var x = 0; var time = 30; var score = 0; bet gan pa smuko: var move, inter, snakeB = [], x = 0, time = 30, score = 0; Iteiktu arī "iekešot" jquery mainīgos, nevis katrā cikla iterācijā veikt meklēšanu pēc $('.klase'). Definē tos objektus ārpus intervāla. Edited July 10, 2012 by briedis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
y2ok Posted July 10, 2012 Author Report Share Posted July 10, 2012 Ok, tiks darīts :)! Paldies par ieteikumu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toms Posted July 10, 2012 Report Share Posted July 10, 2012 (edited) Pavisam moderni būtu šādi: var move , inter , snakeB = [] , x = 0 , time = 30 , score = 0 ; Kāpēc? Tāpēc! (izlasi arī pirmo komentāru zem koda) Edited July 10, 2012 by Toms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daGrevis Posted July 10, 2012 Report Share Posted July 10, 2012 Jap! Haskell tas ir standarts. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.