renathy Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 (edited) Vai mums latvijā ir kāds tiešām kolektīvās iepirkšanās portāls? Teiksim tādi, kur cena ir atkarīga no klientu skaita...? Man liekas,ka mums visi ir drīzāk "kuponu" portāli, vai es kļūdos? Un tad - kāpēc tad īsti nav tādi? Edited May 14, 2012 by renathy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavacky Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 Pārāk nekonkrēti nosacījumi, pārak sarežģīti, lai kāds ņemotos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
renathy Posted May 14, 2012 Author Report Share Posted May 14, 2012 Bet tad jautājums - vai tiešām pārāk sarežģīti, lai kāds ņemtos, vai arī varbūt - nav pieprasījuma no uzņēmumiem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavacky Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 Tieši tā tas arī bija jālasa - ne jau uzprogrammēt to ir grūti, bet otrā galā ņemšanās lielāka. Un galvenais - ko tur daudz pūlēties un piedomāt, ja tagad visi kuponi iet uz urrā? Pie mums vistuvāk tam laikam ir, kur vajag minimālo pircēju daudzumu, lai lētais pirkums stātos spēkā. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
renathy Posted May 14, 2012 Author Report Share Posted May 14, 2012 Uz urrā iet, bet iespējams uzņēmumam būs lielāks ieguvums, ja būtu nedaudz citādāka sistēma... Tas tā. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaitnieks Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 No uzņēmuma viedokļa veidot akciju ar neprognozējamu cenu ir problemātiski. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ieleja Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 to kā "parasts" Latvijas uzņēmums uztver šo "tēmu" lieliski ilustrēja kāda restorācija TV BezTabu,- pārdodu 10 Ls par 5 Ls un 2.5 Ls paņem tas "grupōns", ko tad es par to varu klientam iedot - glāzi ūdens, varbūt vīna?, vieni zaudējumi, ai-ai-ai! bet cik noprotams no kādas Forbes publikācijas, šis pasākums nav tik ideāls kā varētu domāt, respektīvi, tu netiec pie tās klientu plūsmas uz kuru cerēji, tu tiec pie kuponu cirpējiem, ne ilgstoši lojālu publiku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.