renathy Posted May 14, 2012 Report Posted May 14, 2012 (edited) Vai mums latvijā ir kāds tiešām kolektīvās iepirkšanās portāls? Teiksim tādi, kur cena ir atkarīga no klientu skaita...? Man liekas,ka mums visi ir drīzāk "kuponu" portāli, vai es kļūdos? Un tad - kāpēc tad īsti nav tādi? Edited May 14, 2012 by renathy Quote
Kavacky Posted May 14, 2012 Report Posted May 14, 2012 Pārāk nekonkrēti nosacījumi, pārak sarežģīti, lai kāds ņemotos. Quote
renathy Posted May 14, 2012 Author Report Posted May 14, 2012 Bet tad jautājums - vai tiešām pārāk sarežģīti, lai kāds ņemtos, vai arī varbūt - nav pieprasījuma no uzņēmumiem? Quote
Kavacky Posted May 14, 2012 Report Posted May 14, 2012 Tieši tā tas arī bija jālasa - ne jau uzprogrammēt to ir grūti, bet otrā galā ņemšanās lielāka. Un galvenais - ko tur daudz pūlēties un piedomāt, ja tagad visi kuponi iet uz urrā? Pie mums vistuvāk tam laikam ir, kur vajag minimālo pircēju daudzumu, lai lētais pirkums stātos spēkā. Quote
renathy Posted May 14, 2012 Author Report Posted May 14, 2012 Uz urrā iet, bet iespējams uzņēmumam būs lielāks ieguvums, ja būtu nedaudz citādāka sistēma... Tas tā. Quote
Kaitnieks Posted May 14, 2012 Report Posted May 14, 2012 No uzņēmuma viedokļa veidot akciju ar neprognozējamu cenu ir problemātiski. Quote
ieleja Posted May 14, 2012 Report Posted May 14, 2012 to kā "parasts" Latvijas uzņēmums uztver šo "tēmu" lieliski ilustrēja kāda restorācija TV BezTabu,- pārdodu 10 Ls par 5 Ls un 2.5 Ls paņem tas "grupōns", ko tad es par to varu klientam iedot - glāzi ūdens, varbūt vīna?, vieni zaudējumi, ai-ai-ai! bet cik noprotams no kādas Forbes publikācijas, šis pasākums nav tik ideāls kā varētu domāt, respektīvi, tu netiec pie tās klientu plūsmas uz kuru cerēji, tu tiec pie kuponu cirpējiem, ne ilgstoši lojālu publiku Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.