Jump to content
php.lv forumi

Shopping cart - izstrādes metodes


ArnisR

Recommended Posts

Sveiki! :)

 

Gribētu šo to noskaidrot saistībā ar interneta veičiem!:) Tātad ir izveidota MySQL datubāze ar e-veikala produktiem (nosaukums, cena, info utt.). Šie produkti ar PHP tiek izvadīti un attiecīgi strukturizēti mājas lapā. Tad jautājumi:

 

- Kādā veidā labāk organizēt shopping cart sistēmu, t.i., - server side ar PHP vai browser side ar JavaScript (jQuery)?

- Kur (cookie vai PHP sesijā) glabāt shopping cart datus, un kādus tieši datus glabāt - tikai preces ID un daudzumu, vai arī visu pārējo, piemēram, nosaukumu, cenu utt., tādā nolūkā, lai nevajadzētu katru reizi veikt MySQL veicājumus pēc šiem datiem?

- Kādā veidā vispār ģenērēt to shopping cart tabulu?

 

Kā jūs veidojat savus shopping cart'us, kādas metodes ir drošākas, ērtākas? Varbūt vēl kādi ieteikumi šai sakarā?

Būšu pateicīgs par jebkuru apgaismošanas mēģinājumu! ;D

Link to comment
Share on other sites

Es jau laikam visu glabātu DB, tas paver plašākas iespējas pēc tam, kaut vai lai veiktu analīzi, kas ir tie priekšmeti, ko pircējs gribēja pirkt, bet nenopirka.

Lai nemocītu DB visticamāk, sessijā turētu grozam pievienotos product_id un daudzumu, pārējo gan ņemtu no DB

Link to comment
Share on other sites

pieļauju ka sesijas/cepuma saturošās infas izvilkšanas laiks būs mazāks kā db tādēļ jautājums kādēļ neglabāt sesijā/cepumā vairāk?

a kādēļ jāglabā cepumā? lai katru reizi prasītu usera kompim, groza datus?

Vienīgais iemesls, kādēļ vērts nosūtīt datus cepumam ir lai nākamreiz var jau piedāvāt groza datus- kas faktiski ir stūlbs risinājums, jo

pie viena kompja var būt n-tie useri.

šos datus vērts pieglabāt DB, bet tur jau tikai preces ID un skaitu (priekš statistikas).

+ ja ko vel var pieglabāt tad tā ir gala cena.

edit: un cepumā arī tikai ID un skaitu, jo cenas var mainīties.

Edited by Grey_Wolf
Link to comment
Share on other sites

Ja glabā tikai 2 šos , tad katru reizi kad pārlādē lapu, groza izvadei vajadzīgos datus jākasa ārā no DB.

(cena un nosaukums)

 

Grozam kopējā lapā parasti norāda tikai cik preces grozā, pašu groza saturu parasti spiež 1x pirms pasūtījuma veikšanas. Sesijā var glabāties veca cena, kamēr pircējs tur bakstās pa to veikalu, jebkurā gadījumā pirms pasūtījuma jāčeko db. Tapēc pietiek sesijā ar preces id un daudzumu.

 

ne tikai cena var nomainīties, arī citi parametri - kā skaits noliktavā, atlaides utt, kas maina gala rezultātu. Lai uztaisītu rēķinu, sistēmai jāgriežas pie db pēdējiem datiem.

Edited by vbz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...