laucinieks Posted October 8, 2011 Report Share Posted October 8, 2011 Sveiki, Vēlējos uzzināt ar ko, jūs sākat, taisot lapu no 0? Ar dizaina izveidi, vai arī ar php koda rakstīšanu? (Grafiskā jeb tehniskā puse). Man ir ērtāk tad, ja ir jau grafiskā puse gatava, un tad es sāku taisīt tehnisko pusi, bet kā jums? Un kā būtu labāk darīt? L. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daGrevis Posted October 8, 2011 Report Share Posted October 8, 2011 Viennozīmīgi ērtāk ir sākt kodēt, kad dizains jau ir gatavs un smuki sagriezts. Dzīvē ir otrādāk. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted October 9, 2011 Report Share Posted October 9, 2011 nejaukt dizainu ar UI. dizains ir izskats. UI interfeiss ir tas, kā tas reāli strādās un kur nospiežot, kas notiks. Pieņemot, ka klientu puses un serveu puses FW ir izvēlēti, ir jāsāk ar UI izstrādi, ir jāsazīmē, katras lapas izskats (piemēram, ar zīmuli uz papīra) un jāizdomā, kur spiežot, kas notieks, kādi logi vērsies, vai uz kādām adresēm tik pāradresēt pārlūks. Tālāk ir jāizplāno bizensa loģika un datubāses struktūra. Tālāk jāizplāno kādi dizaina elemnti būs (pogas, tabi, headeri, borderi) kā tas viss izskatīsies un jāizveido CSS klases visiem dizainiskajiem pamatelementiem. Un, ja plus mīnus visi gali ir savilkti kopā, var sākt ķerties pie kodēšanas. Kodējot izmanto jau uzbūvētās CSS klases priekš kopīgajiem dizaina elementiem, bet raksta savu css priekš unikālajiem elementiem. Ja aplikācija ir liela un javaskriptiska, tad savukārt pie UI plānošanas ir jāizplāno kādi widgeti būs javajadzīgi: dialog-i, button-i, tab-i, pagger-i, rich text editor-i, share widgeti, iespējams kādi aplikācai unikāli widgeti. Attiecīgi tad sāk ar to, ka, ja der gatavi un ir, tad atrod tos, ja nav gatavi, tad izveido šo widgetus un tikai tad, kad plus mīnus ir vajadzīgie widgeti, kopējās CSS dizaina klases, ir skaidra biznesa loģikas struktūra un datubāzes struktūra, ir uzzīmēt UI, var ķerties klāt pie aplikācijas koda rakstīšanas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blitz Posted November 2, 2011 Report Share Posted November 2, 2011 Mironi paspārdīšu ;) IMHO, atkarīgs no visa darba izstrādāes metodikas. Ja sāk atcerēties kautko universitātē dzirdētu, tad ir gan ūdenskrituma modeļi, kad smalka specifikācija ir zināma jau no paša sākuma, un visu vari darīt soli pa solm pēc kārtas, un ir kā freelauņčerojot pierasts- kautkas haotisks, kad tāda metode gluži neder. Klients īsti pats savas vēlmes noformulēt nevar, darba gaitā rodas vēl visādas papildus funkcionālās izmaiņas un tam visam vilkt līdzi vel dizaina labošanu/piedzīšanu ir lieks darbs un $$$. Dizaina jautājumus parasti cenšos atstāt uz pašām beigām. Man ir tā: 1) apzini datu objektus, kam jābūt, kā kam jāstrādā, uzbūvē db 2) uztaisi vienkāršu pamatfunkcionalitāti, pievienot/labo/dzēst ar vienkāršu UI, 3) tad loopaa n reizes ir 1) un 2) 4) tad nāk dizains 5) tad piedzen UI dizainam ar fancy lietām utt Esu meginajis ar kādu klientu arī pēc ūdenskrituma metodes, bet tā ir nervu čakarēšana (savu un klienta) uz nelieliem darbiņiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.