Jump to content
php.lv forumi

Vajag SEO speciālistu


Uldis

Recommended Posts

Sveiki, negribēju ķēpāties pa freelanceru lapām, jo tur vairāk laika aizietu, lai uzrakstu pieteikumu nekā vispār pats darbs ir vērts :D

 

Tātad man vajag kurš ne tikai pats sevi uzskata par SEO ekspertu, bet kuru par tādu uzskata arī citi. Būtībā vajag diezgan mazu sīkumu - lietoju WP SEO pluginu, kur man jānorāda description, title un keywords. Blogs par ar tēmu "jobs" it kā varu pats mēģināt kaut ko sarakstīt, bet neesmu pārliecināts par rezultātiem.

 

Naudiņu varu piedavat uz paypal. Par cipariem varam vienoties, bet nedomaju, ka tur bus vairak ka 30 min. darba + 30.min. komunikācija ar klientu - mani :) Gaidīšu PM

Link to comment
Share on other sites

SEO noteicošo efektu dod - atlēgas vārdi url-ā, atslēgas vārdi titlē, atslēgas vārdi h1-6 tagos. Pārējiem nozīmi tikpat kā neesmu novērojis.

Bet, lai atslēgas vārdiem vispār būtu nozīme, lapai ir vajadzīgs kaut kāds PR, kuru var iegūt ar laiku un ar saitēm uz konkrētajām lapām.

Savukārt stlēgas vārdos liec to, uz kādiem vārdiem vai vārdu kombinācijām tev meklētos. Ja izvbēlēsies ļoti populārus vārdus, tad var nākties ilgi dzīt PR, līdz iekļūsu pirmajā lapā, ja izvēlēsies ļoti nepopulārus vārdus, tad pirmajā lapā vari būt uzreiz, bet uz šādiem vārdiem reti, kurš meklēs. Tāpēc ir jāizvēlas kaut kas pa vidu - pēdot gan to, kas jau tiek meklēts uz konkrētiem atslēgas vārdiem un cik relevant-tas ir lapas.

Link to comment
Share on other sites

Jāpievērš uzmanība arī title garumam, meta keywords nevar salikt 30 gabalus, tālāk visi h1, h2 tagi. Ar to jau viss seo nebeidzās, vēl ir vajadzīga statistikas sistēma, lai tu to atdevi vari izmērīt, jāstelē analistics kā arī google webmaster tools, tālāk jau ar tiem ir jāveic padziļināta konfigurācija kā sitemaps norādīšana un citas lietas. Arī pašas lapas struktūra ir jāveido varbūt izteikšos nepareizi "linkotai", piemēram lapas footerī jāparāda arī kādas kategorijas, linki uz iekšlapām, jāveido iekšējo saišu struktūra. Pats apjoms jāveido unikāls un vairākas reizes ir jāizceļ tieši konkurētā raksta atslēgas vārds, ja to norāda tikai kaut kādā title, tas nekādu dižu lomu nedos, tālāk aŗi pie visām bildītēm, katrai ir jāveido unikāls alt tags. Vēl viena lieta, ka reāli tehniskais seo jau nebeidzās ar to, ka augsne ir saveidota, ir jāveic tiešas konkurences izpēte. Teiksim ja tu gribētu tagad jobs keywordu dabot com topā 1 vietā, reāli tev vajadzētu ļoti daudz "es pat nezinu cik" resursus un laiku lai to izdarītu. Līdz ar to, ja tu gribi ielīst pilnas nišas apritē, tas ir izdarāms diezgan pagrūti. Daudzi arī nodarbojās ar tā saukto black seo, respektīvi, ar ienākošo saišu palīdzību mēģina pacelt keywordus augstāk topā, iegūt augstāku PR. Reāli PR pedējā laikā vairs nav tik noteicošs saturs. Ak jā, kamēr rakstīju, vēl viena lieta, saturam ir jāparādās regulāri, ja tev tas ir blogs, arī lielu lomu spēlē pie raksta atrodamie komentāri, google pati izkalkulē arī pēc tiem parametriem un var piešķirt ko labāku, nekā piemēram līdzīgs raksts bez komentāriem vai kādas papildus detalizētas informācijas. Šis fakts ir reāli dzīvē pārbaudīts, savā projektā to bieži daru. :) Un ir pat sanācis ar vienu rakstu, kurš ir tieši forsēts uz googli, uz konkurēto keywordu, kuram ir klāt komentāri pāris ir ieticies topā.

 

Līdz ar to, apgalvot, ka tur vajadzīgas 30 minūtes ir nepareizi. Ja kāds tev grib pieteikties uz to pa 30 min, tad vai nu viņš par seo nezin neko, vai zin tik minimāli, ka izmestā nauda neatsvērs ieguldījumu.

 

Ja interesē kas tuvāk, PM. Pats neuzbāzīšos šoreiz.

Link to comment
Share on other sites

Nu jā, tā jau ir, tāpēc jau pieminēju, ka viņiem nav dižas jēgas, ne nu ka viņu nav vispār, nevarētu arī tā teikt. nu vienkārši ielikt kādus 3 gabalus tikai un miers. Vislielākā nozīme ir title un description tagiem.

Link to comment
Share on other sites

Vienmēr ir paticis šitais "manuprāt, tur darbs 30 min". Nu tad pats arī izdari pa 30 min.! Vai arī nečīksti, ka tās 30. min nedod rezultātu. SEO ir baigi ķēpīgā padarīšana, es personīgi to nedaru dēļ stulbiem klientiem, kuriem liekas, ka pa 5 Ls var tikt pirmajā lapā un "tur jau nekas sarežģīts nav".

Link to comment
Share on other sites

Kā jau vienreiz rakstīju, tad LV ļoti labi norealizēts SEO var dot ap 1000 kliku no googles uz vajadzīgajiem atslēgas vārdiem. Reklāma Latvijā maksā, teiksim, 0.05Ls par kliku. Tātad izvedojot labu SEO, kurš sasniedz 1000 kliku dienā, tiek radīts labums, kuru analoģiski var panākt ar 50Ls/dienā vai 18000 Ls/ gadā. Un 30 minūtēs to noteikti nevar izdarīt un neviens, kurš to kaut cik jēdzīgi var izdarīt nedarīs ne pa 50, ne pa 100Ls. Tas izmaksās vairākus tūkstošus Ls un tā panākšanai vajadzēs vismaz pus gadu.

Link to comment
Share on other sites

Te runa iet par Google AdSense reklāmām? Kāpēc visiem klientiem būtu jāklikšķina uz reklāmām? Gan jau ka tikai niecīga daļa no visiem apmeklētiem to dara.

 

Runa ir par to, ja tev ir lapa, kas tirgo tējkannas un tev vajaga klientus, tad, lai dabūtu sev 1000 apmeklētājus dienā, kas interesējas par tējkannām, tu vari ielikt konteksta reklāmu, kur vidēji par katru interesentu(kliku), kurš uzklikšķina tev izmaksās 0.05Ls, vai arī tu vari uztaisīt labu SEO un dabūt klientus caur search engine-ēm.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...