waplet Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 tākš neliels progress report ;) nedēļas laikā izdevās izaudzēt pilsētu "experimental" līdz 3. lielākajai tajā codeza pasaulītē (ok, ja waplets nebūtu iekarots, tad būtu tikai 4. vieta, bet tas arī labi). kr4 viss ir ļoti elementāri: sākumā vajag tikai 1x fermu un 1x lumbermill (protams, ceļ tajā lauciņā, kur attiecīgais resurss pārtika/koki ir visvairāk: vēlams vismaz 70%). uzreiz pērk house un apgreido (sākumā tas ir ļoti lēti), lai iedzīvotājiem būtu kur savairoties. visus iedzīvotājus distributo par ārstiem, lai vēl vairāk veicinātu vairošanos (ir vērts uzcelt slimnīcu, lai palielinātu ārstu efektu). ik pa brīdim, pieaugot iedzīvotāju skaitam, apgreido fermu & lumbermill, lai arī resursus ievāktu proporcionāli vairāk, jo ar laiku būs arī vairāk jātērē. tādā veidā nedēļas laikā var mierīgi izaudzēt lidz 500 cilvēkiem [..] Kad es uztaisīju lumber mill.. viņš vel maazāk resursus deva nekā parasti iekš mājas distributojot vāca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 Un tad vēl viena lieta ko vēlos zināt, cik tad īsti stipra ir katra vienība, jo resursu ziņā atšķirība ir acīm redzama! šī arī ir viena no tām lietām, kas pašam jāatkož. codez pāris hintus pateica ka džeki ar pīķiem esot baigi labi pret smago kavalēriju, bet uz manu jautājumu viņš tā arī neatbildēja: "kas notiek, ja bars ar dažādiem unitiem uzbrūk baram ar dažādiem unitiem". tipa vai tie džeki ar pīķiem meklēs tajā barā smago kavalēriju un durs nost vai uzbruks kādam random pirmajam satiktajam unitam. kr4 combat algoritms joprojām ir mystery :D Kad es uztaisīju lumber mill.. viņš vel maazāk resursus deva nekā parasti iekš mājas distributojot vāca. droši vien tāpēc, ka uzcēli lumbermillu tur, kur ir maz lumber. skaties lai procenti būtu daudz. sākot no 70% konkrētā resursa, imho, ir pietiekami laba specializācija ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted February 18, 2010 Author Report Share Posted February 18, 2010 dažādi pret dāžādi karošanā uzbrukums notiek proporcionāli. Tātad, ja tev ir A vienība, bet pretiniekam 2A,2B,6C, tad tavas A vienības uzbrukums sadalisies proporcionāli skaitam - 20% būs uz A, 20% uz B un 60% uz C. Ražību raktuvēs nosaka attiecīgais procents lauciņā un attālums līdz tavam ciemam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waplet Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 (edited) Btw, kad attīsta managementu .. tad var tikai okupēt citas pilsētas, vai sev vēlvienu aŗī var uztaisīt? ko nozīmē, zālītes simbols? nevis koka, bet zāles? Edited February 18, 2010 by waplet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 (edited) dažādi pret dāžādi karošanā uzbrukums notiek proporcionāli tātad kad es ar armiju uzbrūku citai armijai, katrs mans units pēc kārtas izdara proporcionālu sitienu pa visiem enemy armijas unitiem (izklausās diezgan kruta), un tiklīdz kādam enemy unitam paliek 0 hitpointi (nevienam neredzamie), tā tas ir dead. tā ja? un kā ir ar kvantitāti? ja viena smagā kavalērija uzbrūk 90x citām smagām kavalērijām un 10x pikeman, tad sanāk ka tikai 1/10 no uzbukuma tiks tiem pikeman. līdz ar to uzbrūkošā kavalērija no viņiem īpaši necietīs, jo būs uzbrukusi galvenkārt tiem otriem kavalērijas unitiem? :D šis daļēji ir jautājums arī par to, kā uzbrūkošais units saņem savu damage? jo uzbrūkot arī nākas zaudēt unitus, jo īpaši pret lielāku/stiprāku armiju un zaudētie hitpointi pēc cīņas ar laiku atjaunojas? laikam šeit tā medicine sāk spēlēt savu lomu? vai es tikai fantazēju? :D:D:D Edited February 18, 2010 by 2easy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted February 18, 2010 Author Report Share Posted February 18, 2010 zāle - fermām koks - gateriem akmeņi - akmens raktuvēm purvs - dzelzs raktuvēm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 ko nozīmē, zālītes simbols? nevis koka, bet zāles? nju tur visāda narkata labi aug :D:D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted February 18, 2010 Author Report Share Posted February 18, 2010 un kā ir ar kvantitāti? ja viena smagā kavalērija uzbrūk 90x citām smagām kavalērijām un 10x pikeman, tad sanāk ka tikai 1/10 no uzbukuma tiks tiem pikeman. līdz ar to uzbrūkošā kavalērija no viņiem īpaši necietīs, jo būs uzbrukusi galvenkārt tiem otriem kavalērijas unitiem? :D Kad tu kādam uzbrūc (90A pret 90A un 10B), tad notiek divas darbība tavi 90A ar 90% uzbrūk 90A un ar 10% 10B un viņa palikušie, piemēram, 82A ar 100% uzbrūk taviem 90A (nosit 6) un 5B ar 100% taviem 84A (nosit 1). Pēc kaujas tev paliek 83A, pretiniekam 82A un 5B. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 (edited) ooh, nju skaidrs. ideāli!!! liels paldies par šo super slepeno informāciju :)) kr4 ir jāsit tā, lai pēc tam vairs nebūtu neviena, kas varētu iesist pretī :D:D:D:D:D vsp diezgan pareiza militārā taktika ^^ kr4 bliežu augšā armiju un eju atriebties par wapletu. Janku neaiztikšu vsp. tipa friends ;) hmm, vai varbūt tomēr varētu uztaisīt kādu duelli? kad man būs armija, aizsūtīšu pm. iziesi ārā no pilsētas parunāties? :P vēlreiz par to combat tātad sanāk tā, ka units vai nu ir, vai unita nav. tb tādi pusveseli uniti pēc cīņas nepaliek (ar daļēju hitpointu skaitu)? tas arī laikam izskaidro to, kāpēc kad viens vājš units uzbrūk otram tādam pašam, tad neviens neiet bojā arī pēc atkārtotiem uzbrukumiem, jo tie hitpointi tiek ņemti vērā tikai konkrētajā uzbrukumā un, neskaitot zaudētos unitus, citas paliekošas sekas pēc uzbrukuma vairs nav Edited February 18, 2010 by 2easy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 zini, ko tu codez varētu likt tajos sms pakalpojumos? spiegošanas servisu!!! tipa pirms izšķirošā uzburukuma pilsētai, lai nosūtot sms, varētu uzzināt visu par šo pilsētu, kādi buildingi tur ir iekšā. tas tā gadījumam, lai nebūtu baigais pārsteigums, kad visa milzonīgā uzbrūkošā armija iet bojā uzraujoties uz Town Wall ar 100-to leveli :D:D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
operators Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 Jums neliekas ka tas nav īsti godīgi, ja cilvēks perfekti visu pārzin, bet mums jāzīlē + Kāpēc varredzēt kāda armija pilsētā? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waplet Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 varbūt tāpēc, ka viņš ir šīs spēles radītājs? :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 Jums neliekas ka tas nav īsti godīgi, ja cilvēks perfekti visu pārzin, bet mums jāzīlē uztaisi pats savu spēli un arī tur varēsi visu pārzināt kā Dievs :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
briedis Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 uztaisi pats savu spēli un arī tur varēsi visu pārzināt kā Dievs :)) ...un kikot visus lietotājus, kas tev uzbrūkt, līdz būsi viens pats karalis visā spēlē :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 (edited) hmm, no challenge, no fun es domāju, kad Dievs ienāk patusēt kādā pasaulē, viņš arī pieņem tās pasaules spēles noteikumus ;) Edited February 18, 2010 by 2easy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.