2easy Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 (edited) tas ir bugs vai tā ir normāli? pasaka "maximum number of mines reached", food un lumber paņem nost, bet tā arī neko neuzceļ :D bija 3x farms + 1x lumber mill + 1x stone mine (kopā 5x). vai tas ir max? sanāk, ka vairāk klāt nevar uzcelt vēl kādu farm/mill/mine? tad lai vismaz nepaņem resursus, ja jau nevar celt vairāk! EDIT: ohh, atkal tik tgd pamanīju, ka ir sasniegts 5/5. laikam vajadzēs nojaukt kādu fermu, lai tiktu pie iron mine. tās fermas sacēlu, lai ātrāk tiktu pie food, jo tas bija lētāk nekā upgreidot. vienīgi nepamanīju to limitu ;) btw, kā tgd nojaukt fermu? to vsp var izdarīt? vai jāgaida, kamēr kāds atņems? :D tā laikam izskatās :P varbūt vienīgi kādu atklājumu vajag? vai kko uzcelt pilsētā? Edited February 6, 2010 by 2easy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waplet Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 Nevaru sagaidiit ,kad uzzinaashu , kadus plusus dod katra jebkaa attistiishana.. vnk tas ir galvenais :/ piedodat par OT, bet 2easy.. kads ir niks tavam galvenajam? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 haha, domā es tev teikšu? :P kad mani trebučeti pieklauvēs pie tavas pilss mūra, tu zināsi, kurš es esmu :D:D:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 jaunākajā operā izskatās šādi :D jo <button id="btnlog">Login</span> <button id="btnreg">Register</span> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 (edited) vēl viens bugreport: par army distribution: sākumā ir 5x swordman. nopērkot commander, iedod 2x tādus taisu 1. distribution: pilsētā paliek 3x swordman + 1x commander, bet ārā iet 2x swordman + 1x commander ok, tik tālu viss labi taisu 2. distribution: pilsētā paliek 1x swordman, bet ārā atkal iet 2x swordman + 1x commander šie, kas iziet ārā, pazūd bez vēsts. tipa laikam dezertē! :D man liekas, ka vnreiz kko tādu jau darīju, un tad sanāca. hvz varbūt tas bija uz cita browsera. šobrīd šis gļuks atgadījās uz ie7 (nope, tas tomēr ir permanent bugs. uz safari tas pats. tb šādi nesanāk ar 2x commander iziet ar katru uz savu pusi) vsp es tur paralēli attīstu 3x pilsētas (tāda kā sava koalīcija :D). turu vaļā 3x browserus ff,chrome,ie7, katrā 2x tabi (viens skats uz pilsētu & resursiem, otrs skats uz karti). vnk tās laika atstarpes ir tik milzīgas... varētu pat 10x pilsētas viens cilvēks mierīgi attīstīt :D:D:D Edited February 6, 2010 by 2easy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 vēl ir kkāda nekonsekvence ar leveļiem: uzceļu māju: to piedāvā upgreidot uz 1. level (tipa sākumā laikam ir 0. level) uzceļu fermu: to piedāvā upgreidot jau uz 2. level (tipa sākumā laikam ir 1. level) tas tā speciāli ir? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 2easy, šādās spēlēs lielu nozīmi spēlē spēletāju alianses, pa 10 spēlētājiem kopā arī daudz stiprāku var nonest es ieklausījos tavā ieteikumā un tā arī darīju. izveidoju savu aliansi ar kādām 12x pilsētām. sākumā pilsētām devu dažādus nosaukumus, bet tad apnika un beigās jau saucu vnk army1 army2 army3 ... army7 army8. lielākā daļa šo pilsētu vāca resursus, bet kādas 4x taisīja armiju. vsp ideāli noderēja markets. tūkstošiem food,lumber,stone,iron ceļoja no viena accounta uz otru un palīdzēja ātri ieinvestēt armijā. vienīgi vajadzēja pagaidīt, kamēr armija tiek saražota no šiem resursiem, kas arī bija ilgākais ;) G A M I N G E X P E R I E N C E uz trebučeta (man gan tās iekārtas labāk patīk saukt par katapultām) saražošanu nācās gaidīt apmēram 3x stundas. tad arī es aizmigu (kā nekā bija nakts). savādāk jau ātrāk būtu apciemojis wapleta,codeza,jankas,etc pilsētas. vienīgi pirms tā trebučeta aizsūtīju nelielu grupu, kuras sastāvā bija knight. pilsētu ieņemt tam nekādi neizdevās (tāpat kā sākumā, kad vēl mēģināju iekarot savas blakus pilsētas, lai ātrāk uztaisītu impēriju no vairākām pilsētām). nodomāju, ka sagaidīšu nākamo dienu un iešu jau ar trebučetu (pilsētas sienu sagraušanai), kā arī ar battering ram (pilsētas vārtu ielaušanai). kad pienāca otra diena, izrādījās, ka manu knightu un pāris swordmanus pa nakti (vai rītu) bija nokillojis kkāds Janka. atbildi tam #^%&@#%@#@ atliku uz vēlāku laiku un sākumā devos pie wapleta un codeza. izrādījās, ka ne trebučets, ne battering ram neko nevar izdarīt ne pret vienu pilsētu (arī atkārtojot to uzbrukumu 5x un vairāk)!!! wtf??? kas tad vēl var būt labāks pilsētu ieņemšanai tajā spēlē? maģiju kkādu vajag vai? zemāk ir screeni (uzbrukums & rezultāts) ar trebučetu http://www.bildem.lv/bilde/trebuchet_vs_co_1265553288.png http://www.bildem.lv/bilde/trebuchet_resul_1265553387.png ar battering ram http://www.bildem.lv/bilde/battering_vs_co_1265553436.png http://www.bildem.lv/bilde/battering_resul_1265553461.png pieņemu, ka neko nevarēja izdarīt tāpēc, ka man vēl nebija atklāta managementa zinātne. tipa lai varētu kontrolēt vairāk par vienu pilsētu. bet man jau nevajadzēja neko kontrolēt. ja nevar ieņemt, tad pilnīgi pietiktu, ka var sagraut to pilsētu un doties uz nākamo ;) atklājās arī, ka fermu varu okupēt tikai tad, ja tā ir tukša. uzbrūkot ar trebučetu/battering nedod nekādu efektu (pat vienam pašam unitam uz klaja lauka arī ne!). tāpēc vismaz okupēju tukšās fermas, ja jau neko citu nevar izdarīt nākamais target pēc saraksta bija tas Janka, kas bija vienīgais, kas izrādīja kkādu pretestību un pat agresivitāti. viņam bija skaitliski lielāka armija, taču es sākumā domāju, ka spēles combat algoritms būs tāds, kas uzbrucējam dos kkādu priekšrocību, bet izrādījās ka tā nebija, tāpēc mani pirmie uzbrukumi no dažādām pusēm ar vairākām mazākām armijām cieta sakāvi. manas armijas bija 1. pāris arbaletisti, 2. pāris džeki ar cirvjiem, 3. armijas sastāvā pat bija vieglā kavalērija un arī tā neko nevarēja izdarīt pret viņa 5x džekiem ar cirvjiem (axeman). tas ka viņam bija skaitliski vairāk uniti, laikam viņu kkā glāba, jo man vairākās pilsētās bija uzceltas arī barakas (nezinu, bet domāju, ka tās dod papildus attack stiprumu). neskatoties uz to, ka viņš lieliski atvairīja manu uzbrukumu sēriju, viņš tomēr mazliet samīzās un sāka atkāpties. pa to laiku biju saražojis 2x citas armijas - šoreiz sakrāju lielāku masu, lai arī būtu vismaz 5x stiprāki uniti tāpat kā viņam (taču taisīju mixēti: axeman & archer/arbalet). tā kā tad jau viņš vsp bija iebēdzis pilsētā, kur viņam nevarēju tikt klāt, tad vismaz okupēju viņa fermu & gateri kr4 Janka owned :D:D:D jāsaka gan, ka Janka saņēma drosmi un pēc brītiņa tomēr atkaroja savu fermu & gateri (sazin kā viņam tas izdevās. es pat ar trebučetu nevarēju atņemt fermu, kurā bija kāds units!!!). anyway tgd viņa armija joprojām sēž drošībā pilsētā un neuzdrīkstas nekur tālu iet, jo droši vien bikses ir pilnas. varu viņu nomierināt, ka vairāk neuzbrukšu, jo pašreizējā variantā darbības notiek diezgan smagnēji. pārāk daudz klikšķināšana un menedžēšana, lai izdarītu pat visvienkāršākās darbības. tāpēc spēlēt ir diezgan grūti un tas nju nekādi neveicina entuziasmu spēlēt šo spēli I E T E I K U M I attiecībā uz spēles vadāmību un ui: 1) kā minimums vajag nooptimizēt user interfeisu, lai visas darbības būtu ar max maz klikšķiem 2) ieviest drag and drop, kā arī lai ar peli var selektēt unitus un ar klikšķi tos aizsūtīt kkur (tipa tiem pašiem jāatrod ātrākais path. kr4 autopilots). kad vada lielas armijas, tas ir svarīgi 3) tāpat arī, lai varētu pārredzēt visas kaujas vietas, vajag ātru pārslēgšanos dažādās kartes vietās. ja to taisa kā militāru spēli, tad tas ir must have. ja spēli taisa kā tīri ekonomisku, kur visu laiku viss notiek vienā un tajā pašā vietā, tad tas nav svarīgi 4) ieviest hotkeys 5) visai svarīgākajai/interesējošajai info ir jābūt viegli pieejamai un vēl, manuprāt, tā spēle ēd par daudz atmiņas. tā kā pastāvīgi turēju vaļā 4x browserus, un logojos iekšā/ārā starp dažādiem accountiem, tad rams sāka tuvoties 1GB, neskaitot virtual memory F I N A L L Y domas par gameplay: too slow! (for me) vienīgais, kas daudz maz pamanāmi mainās tajā spēlē ir ščočiks, kas skaita resurus vai progresu. labi vēl, ka uniti daudz maz kustās. savādāk vsp būtu sajūta, ka visur viss bremzē :D anyway vajag diezgan daudz pacietības, lai sagaidītu, kamēr kkas uzbūvējas un vēl vairāk pacietības, kamēr vsp var sākt iekarot. līdz ar to šī spēle ir vairāk domāta tiem, kam patīk lēnām un mierīgi kko attīstīt. imho, pašreizējā nosaukuma warxy.com vietā daudz labāk piestāvētu ecoxy.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Web Developer Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Nu pag, es nesaprotu, ka "vērtējums" skaitās tikai, ja var pateikt "labus vārdus", kritika neskaitās pie vērtējuma, bubu, tu "labais puika, pozitīvs tēls" - visu, kas kaut ko izdarījuši aizstāvis? Nebūt ne! Codez noliek Heroes of Might and Magic, kaut arī pats uztaisījis spēli, kas labākajā gadījumā spēj konkurēt tikai ar 90to gadu spēlēm! Un nav ko attaisnot, ka "web bāzēts" ir kaut kāds attaisnojums! Hattrick arī tika izveidots 90tajos gados, primitīva grafika, bet lieliska ideja un spēlējamība. Codez vienkārši iedomājas, ka ir "kruts ģēnijs", jo prot nošpikot idejas, lasīt tehniskās dokumentācijas, strādāt un izgudrot riteni vēlreiz! Bet nē - ģēniji ir tādi, kas spēj izgudrot ko tiešām jaunu un progresīvu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 (edited) Nu pag, es nesaprotu, ka "vērtējums" skaitās tikai, ja var pateikt "labus vārdus", kritika neskaitās pie vērtējuma Web Developer, tev vēl ir jāiemācās kritizēt. visu negatīvo var pateikt savādākā "intonācijā" un tad gandrīz nevienam neradīsies iekšējs protests (vnk cilvēki sajūt tavu nicinošo attieksmi un iedomību, kas ir aiz rakstītajiem vārdiem). tb tu pārāk bieži pārkāp robežu starp negatīvu kritiku un uzdiršanu. es piemēram bez apstājas kritizēju, un droši vien kādam tas nepatīk, bet mani par to neviens pagaidām vēl nesit un admini postus arī ārā nedzēš :D no psiholoģijas viedokļa 1. lieta, kas jāievēro kritizējot: kritizē, nevis pašu personu, bet gan šīs personas darīto,sacīto,... kr4 kritizē kkādas lietas,rezultātus, kas ir saistītas ar šo personu. tad tava kritika netiks uztverta tik personīgi. pats redzēsi, ka attieksme pret tevi būs savādāka nekā tad, ja tu centies kādu apvainot vai noniecināt personīgi Edited February 7, 2010 by 2easy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubu Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Neesmu redzējis nevienā rindiņā, ka codez noliek Heroes of Might and Magic. Viss, ko esmu redzējis, ir gan labu kritiku, gan sliktu kritiku, un tavu tekstu, Web Developer - par to, ka codez nekā nemākot, ka šis sūdu uztaisījis un tml. Kam tas, pēdējais, vajadzīgs? Codez ir kautko uztaisījis, par to arī komentē, nevis to, ka vot viņš uztaisījis, tāpēc dumš un nemāk neko. Ja cilvēks kaut ko uztaisa, tad nevaru saprast kā viņu var nosaukt par špikotāju un vēl sazin ko. Tad jau mūsdienās 99% komerciāli veiksmīgo spēļu ir sūdi un nozagtas idejas. So what? Tevi no delfi.lv vai apollo.lv izbanojuši, vai kā citādi tas jāsaprot? Par nākamo nekonstruktīvo kritiku atpūtīsies no šī foruma uz nenoteiktu laiku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 (edited) Par nākamo nekonstruktīvo kritiku atpūtīsies no šī foruma uz nenoteiktu laiku. diez vai tas kko dotu elite proxy + Web Developer 2.0 :D tb katru dienu dabūtu viņu banot :P Edited February 7, 2010 by 2easy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waplet Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 Veidojot armiju... man nepērkas cilveki.. ķipa pie cilvēciņa ikonas... You have rādās 0 .. kaut arī man ir brīvas vietas :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2easy Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 oo beidzot tiki līdz armijai ^^ es jau codezam teicu, lai automātiski paņem no workeriem tik, cik vajag priekš armijas. pagaidām tev waplet pašam ir jāpaņem nost workeri no kādas fermas, lai tie ir available, un tad vēlreiz jāiet un jāmēģina buildot armija. ir ir čakars, bet tā ir uztaisīts ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waplet Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 Tātad viedojot armiju es ziedoju savu "ganāmpulku" ? :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
codez Posted February 9, 2010 Author Report Share Posted February 9, 2010 armiju taisi no pilsētas iedzīvotājiem. Tāds ir šīs spēles ekonomiskais raksturs: vai nu liec cilvēkus strādāt un attīsti pilsētu, vai būvē no viņiem karavīrus un ej laupīt citus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.