Jump to content
php.lv forumi

Stratēģiskā web spēle - warxy.com


Recommended Posts

vsp taisot šādas spēles ir jāmāk atrast balansu starp ekonomiku un iekarošanu. katram savas intereses...

btw kad visas pilsētas ir iekarotas/atņemtas, tad skaitās game over ja?

Kad visas pilsētas tev atņem, tad tu vari sākt tāpat kā sākumā, ar jaunas pilsētas būvēšanu jebkurā vietā. Ja nevari izdzot barā, tad atrod kādu nostūrīti, kur attīstīties.

šijā gadījumā, tavs iekrātais zelts un zinātne saglabājas.

 

pag a tur vsp vēl vienu pilsētu kkā var uzbūvēt?

Otro pilsētu var tikai ieņemt. Tam ir vajadzīgs izgudrot zinātni management. Katrs šīs zinātnes līmenis ļauj iekarot vēl vienu pilsētu.

 

 

 

un kāpēc armijas sadaļā neļauj taisīt tās katapultas (trebuchet) ??? ar ko tad es iešu uz wapleta pilsētām? :P

ohh, varēji taču defaultā ierakstīt 1x quantity, nevis 0 :D

Trebučetiem ir nepieciešams ļoti daudz cilvēku. Skaties vai tev ir tik daudz free uzlikti un vai vispār pietiek resursu.

Vispār gribēt būvēt trebučetus pirmajā dienā ir tā kā pāragri.

 

un vēl tai kartei tomēr vajadzētu kkādu "big picture", tipa zoom out, lai var ātri/ērti redzēt, kur vsp kas ir: resursi un citas pilsētas

Resursi ir katrā lauciņā, tikai jāskatās uz procentiem, kurš resurs tur ir vivairāk.

 

kr4 jāraksta helps (ne tikai terrain/unit/building apraksti, bet arī basic tactic). tev protams, viss tāpat ir skaidrs, bet tam, kas tur pirmo reizi kko mēģina izdarīt, tam ir kā ir. mežu/lumber un akmeņus/stone vēl var kkā atšķirt, bet kas ir tās zilganās pļeckas, i have no idea :D

metāls/iron što ļi??? varbūt pietiktu, ja vnk right click uz resursa parādītu kādu hint

Jā, neapšaubāmi, tas būs. Tam vēl nav bijis laika.

 

kopumā ņemot, rodas tāda sajūta, ka viss notiek baigi lēni. nē nu nav jau nekur jāsteidzas. bet nekas tāds nenotiek tajā spēlē. imho, par maz action/challenge pat priekš strategy game. varētu palikt garlaicīgi, ka uz visu tik ilgi jāgaida, un tas ir pats sliktākais, kas var būt priekš spēles... nezinu pat cik dienas vajadzētu, lai savāktu pietiekami resursus un sabūvētu visādus improvementus, lai tiktu pie pirmās katapultas un sāktos jautrība :D varbūt uzreiz pasaki, kāda sms ir jāsūta, lai dabūtu katapultu (un kavalēriju arī, lai ir kas piesedz)? ;)

Tag jau tā pa īstam tik sāksies spēles testēšana pusīstos apstākļos un varēs pieķūnot koeficientus, lai ir optimālā dinamika.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 202
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lai arī darbs ir atzīstams, arī es tomēr neredzu pamatu darba autora pārspīlētajai iedomībai! Visas tehnoloģijas, ko viņš izmantojis šajā darbā, arī es pārzinu vismaz par 90%! Atzīstamākais ir ideja un neatlaidība izstrādē! Bet par 100'000 apmeklētājiem parunāsim, codez, kad tev tie būs! ;) Pagaidām tur pat nav 50.

Bija viena ukraiņu webspēle - daudzreiz krutāka kā šī, ar visu karti utt. - saradās lietotāji, bija interesanti spēlēt līdz zināmam punktam, šķiet, tikpat ātri arī tā spēle nomira... Kā būs ar šo - redzēsim, ja codez gada beigās sniegs "report"! :D Pagaidām optimismam neredzu pamatu! ;)

 

Bet cepuri nost par ideju un neatlaidību tās realizēšanā! Viens ir iedomāties ko grib un mācēt to realizēt (to arī es protu), bet otrs ir - pieķerties reāli klāt un novest to līdz galam - ziedotais brīvais laiks, darbs, no tā izrietošais besis, nespēks, stress, nervu problēmas - tas viss ir iespējams. Ja vien codez nelieto kādus bagātinātos vitamīnus un nenodarbojas katru otro dienu ar perfektu aerobo sportu + liek mīkstu pamatdarbam? :)

Link to comment
Share on other sites

pati spēles ideja un apņēmība to uztaisīt un arī sasniegtais rezultāts ir apsveicami, bet

 

ir vēl daudz pie kā jāpiestrādā ;)

 

1) navigācijas ērtums

a) zoom out (redzēt pasauli no putna lidojuma). ja jau visa teritorija tāpat ir redzama/pieejama (nav "fog of war"), tad kāpēc neļaut uz to ērti paskatīties kopumā, bet tikai pa mazam gabaliņam

b) vajag kustību pa diagonāli, nevis tikai top,right,bottom,left

c) vajag varēt izmantot klaviatūras taustiņus kustībām (arī numpad priekš visiem diagonāļu virzieniem)

 

2) tā kā tikt pie jaunām pilsētām var tikai tās iekarojot, tad tā arī pamēģināju izdarīt. uztaisīju vēl vienu akountu. uzcēlu netālu pilsētu, izvācu ārā no tās armiju (tikai vienu atstāju iekšā, tipa lai formāli skaitās, ka kāds "sargā"). un gāju to "iekarot", bet увы

 

uzbrūku

warxy-occupy_1265448791.png

rezultāts

warxy-occupy-no_1265448832.png

 

uzbrūku vēlreiz (šoreiz jau ar plunder)

warxy-plunder-o_1265448883.png

rezultāts (okupēšana atkal fail)

warxy-plunder-o_1265448918.png

 

nodomāju, ka tas viens armijnieks baigi labi aizsargā pilsētu, tāpēc izvācu to ārā, un uzbrūku atkal

empty-city_1265449006.png

bet rezultāts tas pats. var tikai kko plunder, bet pilsētu ieņemt nevar :(

 

nospriedu, ka ar parastajiem swordsman iekarot pilsētu nemaz nevar...

anyway, būtu ļoti noderīgi, ja par unitu būtu apraksts: tā +/- un pielietojums (ko var izdarīt un ko nē)

un same for bulidings/improvements. tāpat arī par science vajag pastāstīt. varbūt no otras puses tieši nevajag neko teikt, lai pašam būtu interesanti to atklāt, priekš kam kas ir vajadzīgs? ;)

 

vēl jautājums par combat result calculation: pēc kāda algoritma tiek izmantoti attack/defense, lai noteiktu cīņas uzvarētāju? un vai teritorija (mežs/akmeņi/...) kkā ietekmē attack/defense?

 

ui bugi: uz ie7 nenormāli kaitina, ka tikai ar kādu 10x reizi var no galvenā menu pārlekt uz submenu. vnk mouse out kkā nostrādā par ātru un submenu aizveras, pirms pele tur ir nokļuvusi (ie7 izmantoju tikai tai otrai vēlākajai pilsētai)

 

spēles perspektīva: šobrīd liekas, ka ekonomiskā puse šai spēlei ir stiprāka par militāro. pats uzbūvēju fermu un gateri, tipa lai produktivitāte labāka. redzēs kas būs kad savākšu resursus vēl citām ēkām un teritorijas uzlabošanai. savādāk visus workerus distributojot par ārstiem (atstāju šos settingus uz visu nakti), nekādu efektu uz populācijas pieaugumu nedeva (laikam tiem ārstiem neizdevās pārliecināt iedzīvotājus, ka sex ir veselīgs :D)

Link to comment
Share on other sites

vēl viena usability lieta: kad ar armiju pārvietojas un grib kko build, ir jābūt redzamiem pašreiz pieejamajiem resursiem, lai uzreiz var zināt, ko šobrīd var atļauties un ko nevar. savādāk saņemu message "Not enough resources", bet lai to uzzinātu ir jāiet uz pilsētu. kr4 tas nav ērti

 

vsp var jau arī blakus turēt vaļā vēl vienu tabu ar city view, lai info par resursiem būtu easy accessible. tā ka šim issue ir arī workarounds ;)

Edited by 2easy
Link to comment
Share on other sites

2easy, tākā pilsētai ir palielināts defense, tad tev vajag lielāku armiju, jo tu nevari nokaut to 1 cilvēku.

Bez tam pilsētu tu nevarēsi arī uzreiz ieņemt, jo tev maksimusm pilsētu sākumā var būt 1. Lai palielinātu maksimumu ir jāizgudro management zinātne. Katrs tās līmenis ļaus tev pārvaldīt vēl vienu pilsētu.

 

Par aprakstiem: Apraksti būs, bet vēlāk, sākumā vēl pati spēle jānoved līdz kaut cik spēlējamam rezultātam.

Lai gan ideja par to, ka aprakstu nav un katram pašam viss jāizpēta arī nav nemaz tik peļama. Tas padara tavu pieredzi spēlē vērtīgāku, jo varbūt tu vienīgais esi izpētījis, ka piemēram lokšāvēji ir efektīvāki pret nebruņotajām vienībām, bet nindzas ir efektīvas pret trebučetiem un battering ram-iem.

 

IE menu bagu arī nesen pamanīju, vēl neesmu pieķēries izlabot.

Link to comment
Share on other sites

varbūt tu vienīgais esi izpētījis, ka piemēram lokšāvēji ir efektīvāki pret nebruņotajām vienībām, bet nindzas ir efektīvas pret trebučetiem un battering ram-iem.

tieši tāpēc trebučetiem jāvelk līdzi bars ar visādiem citiem nindzjām, lai tos aizsargātu. btw, ja es attīstītu savas pilsētas līdz tādam līmenim, lai varētu uztaisīt normālu armiju ar trebučetiem un visu vajadzīgo supportu (lai trebučeti vsp dzīvi nonāk līdz kādai pilsētai), es anyway uzbruktu nakts piesegā. sagaidītu kad pulsktenis ir 3:00 vai 4:00 naktī un tad dotos ārā ar savu armiju. kamēr visi useri saldā miedziņā čuč, tikmēr mani trebučeti pilsētās iekšā! :)) nebūs pat nevienas nindzjas un vsp nekādas pretestības, ja vien tie kkur apkārt nevazājas autopilotā. no rīta pārējie useri pamostās un ak vai! 2easy jau rules the world! :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Lāl man patīk tavas idejas ... kā tev tikdaudz laika pietiek to visu parbaudīt!? Vienīgias, ko es ļoti gribētu ir informāciju, kas kā kur ko kad dara. uzbraucot virsū uz attiecīgās lietas attiecīgi:

nindza: +6 defense +2 attack utt... un arī rādītu cik tev ir mājai defense un attack vai kkas uzto pusi.

Ko dod izbūvējot Road?

Edited by waplet
Link to comment
Share on other sites

Pa road ejot armijai ņemās nost tikai viens gājiens, savādāk 4-7 atkarībā vai ej pa zāli vai pa purvu, vai mežu.

 

Laikam ideju par minimap ņemšu vērā un uztaisīšu, bet tā kā man nācās atteikties no spatial engine, jo tā neiet un innodb, bet transakcijas un rowlevel lockings dēļ biežās datu updeitošanas, ir "the must" šijā aplikācijā, tad nāksies izdomāt kaut kādu kešošanu.

Link to comment
Share on other sites

nindza: +6 defense +2 attack utt... un arī rādītu cik tev ir mājai defense un attack vai kkas uzto pusi.

 

Unitiem ir tāda lieta, ka ir Hitpointi, tipa dzīvības, cik ir viņam jāiesit, lai sasistu un attack, tas cik viņs var sasist citus.

Bet vēl ir arī tā, ka katram junitam pret citu unitu ir atšķirīgs attack. Respektīvi vieni uniti ir efektīvi pret citiem. Tāpēc nav tāda stiprākā junita. Tu vari piemēram sabūvēt Heavy Cavalry armiju, bet vīri ar pīķiem šai armijai nodarīs milzīgus zaudējumus. Tai pat laikā lokšāvēji apšaus vīrus ar pīķiem bez problēmām. Tāpēc militārā stratēģija unitu tipu izvēlē šijā spēlē būs ļoti svarīga.

Link to comment
Share on other sites

Un kad parādīsies unitu detalizēta informāciju?

sanāk , ja man bus 100 ūdens šāvējis..

un 2 staigājošies...

ja mājai būs 90ūdens defense un 3 staigājošie defense... māju nenokaus?

nu tas tā :D teorētiski

Link to comment
Share on other sites

uzliku visus 50 workerus uz science, lai dabū man menedžmentu. lol, bet pēc pašreizējiem tempiem izskatās, ka paies 4x dienas, lai to atklātu! :D:D:D tā ka otro pilsētu nemaz tik ātri nedabūt, bet pēc tam jau gan būs ātrāk. jādabū tik oborots un kad kritiskā masa būs sasniegta, tad jau grūti kādam būs to apturēt ;) militāri stratēģiskajās spēlēs līdzīgos apstākļos visi ir tikai pašā sākumā. pēc tam plaisa starp stiprākajiem un vājākajiem tikai palielinās. ok, uz kādu brīdi var būt daži līdzīgi spēki, bet agri vai vēlu kāds izvirzās vadībā, un tad pārējiem ir hana. vienīgi kartes lielums var glābt. anyway man jau liekas, ka ja kāds gribēs iekarot to pasauli, tad savairosies kā vīruss pa visurieni un to arī izdarīs. vienīgi ja pēc tam uz kādu brīdi nepaseko līdzi, tad daži simti/tūkstoši jaunu useru var sabūvēt pilsētiņas un pēc tam visi kopā draudzīgi gāzt lielo tirānu, izmantojot savu kvantitāti. lai pēc tam viss sāktos no gala...

 

EDIT: laikam vajadzēja sākt ar laboratory, un tad mesties uz science ;)

btw kā izņemt no rindas citas mājas, kuras negribu celt (rindā ielikās, bet nekas nenotiek. tipa laiks ir "forever" :D)

Edited by 2easy
Link to comment
Share on other sites

Bet vēl ir arī tā, ka katram junitam pret citu unitu ir atšķirīgs attack. Respektīvi vieni uniti ir efektīvi pret citiem. Tāpēc nav tāda stiprākā junita. Tu vari piemēram sabūvēt Heavy Cavalry armiju, bet vīri ar pīķiem šai armijai nodarīs milzīgus zaudējumus. Tai pat laikā lokšāvēji apšaus vīrus ar pīķiem bez problēmām. Tāpēc militārā stratēģija unitu tipu izvēlē šijā spēlē būs ļoti svarīga.

"akmens, šķēres, papīrīts, viens, divi, tlīs!" :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Helpi parādīsies vēlāk, varētu teikt, kad viss pārējais puslīdz būs pabeigts (minimaps, maksājumu sistēma, referalu bonusu sistēma, avīze un vēl dažādi sīkumi).

 

2easy, šādās spēlēs lielu nozīmi spēlē spēletāju alianses, pa 10 spēlētājiem kopā arī daudz stiprāku var nonest.

Un tās starpjunitu efektivitātes jau laikā nemainās. Karojot jau tu vari redzēt kāds ir kaujas rezutltāts un novērtēt, kas ir cik efektīvs pret ko.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...