Jump to content
php.lv forumi

Stratēģiskā web spēle - warxy.com


Recommended Posts

Piedod, codez, bet tava spēle ir sviests! Nopietni! Es paspēlēju un sapratu, ka Heroes 1996. gada izlaiduma spēle ir vismaz 10x krutāka par tavu 2010. gada spēli! ;) Piedod vecīt, bet programmēt tu proti, zīmēt arī pat nedaudz proti (ja jau pats visu zīmēji), darbā arī acīmredzot, esi neatlaidīgs, bet nekas no tevis paša sevis slavinātā "krutuma" nav, jo tā spēle ir tikpat liels sūds kā citi "austrumu bloka" frīku murgi. Un visticamāk - viens cilvēks vienkārši fiziski NEVAR dabūt gatavu heroes līmeņa spēli, vismaz Latvijā tiešām tāda cilvēka nav. Tā ka nu codez - apsveicu ar uzdrīkstēšanos, tēmē jau tu augsti, bet tas nu ir mans viedoklis, šeit tak drīkst kritizēt vai ne?

Taču:

Es saku - paskatīsimies kā tev klāsies - ja gada laikā dabūsi vairāk kā 10 000 spēlētājus - lietotāji, kas aktīvi katru dienu spēlē (ne-boti), tad es pateikšu - jā, es kļūdījos šai novērtējumā, pārsteidzos! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 202
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Web Developer, paldies par kritiku, tu mani motivē strādāt cītīgāka :)

Bet, kas attiecas ar salīdzinājumu ar Heroes, tad grafikā protams viņa mani pārspēj krietni, bet tā nav web spēle, tāpēc šos punktus grutī vērtēt. Kas attiecas uz pašu spēli, tad Heroes ir salīdzinoši vienkārša. Iespējams manēja tev ir par sarežģītu, jo tajā ir daudz sarežģītāks ekonomkas modelis kā Heroes. :)

Link to comment
Share on other sites

Tiešām? Nu tad apskaidro man, kur ir tā "fiška" - ar ko tā spēle tik kruta ir kā tu saki? :D Pofig kādus modeļus esi samācījies, bet galvenais, lai spēle aizietu - spēlējamība (ērtums, interese, neatstāj vienaldzīgu, vēlme atgriezties), laba grafika (lai cilvēks jūtās kā spēlētu daudz maz modernu spēli), aizrautība, plaša auditorija - principā, ja spēle ir izdevusies, gada laikā pie mūsdienu apstākļiem, kad tikai bomžiem un askētiem nav pieejams internets, spēlei vajadzētu "paķert" 10 000 aktīvu lietotāju (tie ir tādi, kas pastāvīgi ielogojas iekšā - gandrīz tikpat pastāvīgi kā iešana uz darbu...) nebūtu nekādu problēmu! ;) Pat bez dižas reklāmas - pietiek apzināt paziņu loku un pačatot pāris nedēļas dažādos čatos vai tematiskos forumos! ;) Tas ja spēle ir izdevusies! Ja tā nav izdevusies, tad bez miljoniem vērtas mārketinga kampaņas nekas nesanāks! ;D

Link to comment
Share on other sites

Un kāda ir tavai spēlei mērķauditorija, codez? Tīņi, kuriem galīgi nav ko darīt brīvdienās? Varbūt! Bet tādi parasti atrod "krutākas" spēles, arī online variantā! ;)

 

Protams, ja tu to visu esi darījis tikai savam hobijam un sev - vēlies to pats spēlēt ar tuvākajiem elkiem - cepuri nost! Bet baidos, ka naudiņu tā nenopelnīsi! :)

 

Tā, ka nu 7 mēneši hobijam - nav slikti, galvenais, lai veselība necieš no tā! ;)

Link to comment
Share on other sites

Web Developer - ne visiem cilvēkiem patīk vienas un tās pašas spēles. Man piemēram šāda veida mikro-menedžment ne pārāk, citam atkal savukārt visu dienu patīk civilizāciju dzenāt. Tas, ka tev nepatīk codeza spēle, vienkārši liecina par to, ka tev stratēģiski-ekonomiskās spēles nav tavs spēļu lauciņš. Nekas pārsteidzošs tas nav. Cik cilvēku, tik gaumes. Būtu labāk taisījis un rādījis ko savu, nevis tikai nolicis citu taisīto. Vismaz codez ir kaut ko uztaisījis. Ko tu esi uztaisījis? Gudri runāt visi māk.

 

codez: iesaku linku uz šito ielikt arī dev.gamez.lv forumā. Tur dabūsi atsauksmītes tieši no spēļu developerim (cik nu mums tādi te skaitās Latvijā).

Link to comment
Share on other sites

par tiem 10k useriem: ja arī kkad tik daudzi vnlaicīgi būs tajā spēlē, tad no tām miljons rūtiņām (1000x1000) katram sanāks tik pa 100 rūtiņām (10x10) - baigi maza platība, lai kkur attīstītos. vsp tādā biezenī kko celt būtu traki! :D

 

Web developer, es domāju, ka tu par agru sāc kritizēt to spēli. tā vēl nav pabeigta, un perspektīva tai toč ir!

par to spēlējamību ir divējādi: stratēģiskās spēles

1) ir vai nu ekonomiski militāras

2) vai militāri ekonomiskas

 

un arī spēlētāji tāpat iedalās:

1) vieniem patīk kko būvēt un attīstīt un varbūt nedaudz pakarot

2) bet citiem patīk mazliet kko uzbūvēt (piemēram, kkādas barakas), tad ātri pacelt armiju un doties "izgriezt" visus pārējos (man vairāk patīk šis variants. vnk tad ir more action, more fun :D)

 

kāda šai spēlei ir prioritāte (ekonomiska/militāra) to tā īsti nevarēju uzreiz pateikt. vismaz sākumā ir baigi jāatīstās, lai vsp kko varētu sākt darīt (karot). bet varbūt tas nemaz nav galevnais mērķis? citiem droši vien vairāk patiktu patirgoties un paskatīties, kā aug viņu pilsētas? šis ekonomiskais novirziens vairāk piesaistītu ilglaicīgos spēlētājus, kuriem patiktu nedēļām/mēnešiem/gadiem ilgi būvēt un attīstīt kkādu savu valstību codeza pasaulē. un tādiem tieši nepatiktu tas, ka kāds var atnākt ar trebuchetiem un kko sliktu izdarīt, viņu ilgi celtajai pilsētai :( heeey, bet tie, kas paši negribētu atsisties no visādiem sliktajiem puikām, varētu sūtīt sms un pirkt visādas aizsardzības! ;) vai varbūt imunitāti uz kādu laiku? :D labs biznesa modelis tādā bīstamā pasaulē "pay for peace"

 

anyway, no ekonomiskā aspekta skatoties, man vairs neliekas, ka laiks tur iet pārāk lēni un ir par maz dinamiskuma. vsp arī tā var būt sava veida fīča. tipa nesteidzoties vērot, kā viss pamazām notiekās... pie viena pačatot ar citiem tādiem pašiem freekiem un patirgoties etc. ir jau arī citas web spēles, kuras var spēlēt veselām sezonām vai pat vsp beztermiņā... tā kā, its ok ;) vnk tā kā jau no paša sākuma pamanīju, ka tur ir dažādi militārie uniti, tad nodomāju, ka tur viss būs ātrāk un agresīvāk, bet laikam kļūdījos. tad jau mērķauditorija ir cita...

 

kr4, man liekas, ka lielākais challenge šajā spēlē ir abu šo ekonomisko/militāro interešu apvienošana (tipa aita dzīva un vilks paēdis). tad spēle piesaistītu max daudz userus un tiešām varētu kļūt tik populāra, ka visiem vietas nepietiktu. bet kā šos abus interešu virzienus varētu apvienot? vai varbūt nemaz to nevajag? varbūt labāk tīri ekonomiska vai tīri militāra? kr4, codez, tev viela pārdomām... (bet tu jau droši vien tāpat par to esi gan daudz funktierējis :D)

Edited by 2easy
Link to comment
Share on other sites

par tiem 10k useriem: ja arī kkad tik daudzi vnlaicīgi būs tajā spēlē, tad no tām miljons rūtiņām (1000x1000) katram sanāks tik pa 100 rūtiņām (10x10) - baigi maza platība, lai kkur attīstītos. vsp tādā biezenī kko celt būtu traki! :D

Vispār jau 5 pilsētas ar 5 laukiem katrai kopā aizņem 30 rūtiņas.

Bet vispār man nav grūti to pasauli uztaisīt 2000x2000.

Vai atvērt jaunas pasaules.

 

kr4, man liekas, ka lielākais challenge šajā spēlē ir abu šo ekonomisko/militāro interešu apvienošana (tipa aita dzīva un vilks paēdis). tad spēle piesaistītu max daudz userus un tiešām varētu kļūt tik populāra, ka visiem vietas nepietiktu. bet kā šos abus interešu virzienus varētu apvienot?

Viss jau principā atkarīgs no koeficientiem. Ja armija būs lēta un cilvēki pilsētās vairosies ātri, tad vairāk notiks militārās darbības, ja tā kā tagad, tad būs stingri jādomā par ekonomiku.

Viss atkarīgs no koeficientiem vienā failiņā, kurus es varu ātri pamainīt, ja vajag.

Patiesībā, es varētu atvert dažādas pasaules. Vienas, kur uzsvars uz ekonomisko attīstību, otras, kur vairāk karo.

Link to comment
Share on other sites

Ja jau tik labi konfigurējams, tad forši.. varētu likt kkādas tur vienreiz labāk ekonomiku tad militārisms utt.

Uzbūvēju hospitāli.. iedzīvotāju procenti nepalielinajās :/

+

Ko nozīmē

Your army: 38

+

pie kādiem nosacījumiem okupejas Mines?

... es vnk uzgaju ar savu viena cilveka armiju.. uzspiedu occupy un palika mana.. vai viss ok?

Edited by waplet
Link to comment
Share on other sites

codez, tev vajag piedomāt pie kā gamerus izklaidēt, kamēr, piemēram, tiek celts kkāds buildings vai vākti resursi. savādāk tā spēlēšana ir apmēram tāda: tipa jāpienāk/jāapskatās pēc stundas, mo6 tad varēs kko tālāk izdarīt... :P

 

ok, vēlāk kad ir armija, pa to laiku var kādam uzbrukt vai kkādu bazar bīdīt, bet sākumā ir pamatīgs borings :O

 

vsp jo to spēli vairāk spēlē, jo tā paliek interesantāka. interesantums ir tajā, ka nav nekādu helpu. vnk nav zināms kādas iespējas būs vēlāk! :)) ceļot buildings, uzlabojot mines un vairojot iedzīvotājus, resursi nāk arvien ātrāk. drīz jau varēs darīt kko krutu :D

Edited by 2easy
Link to comment
Share on other sites

Respect.

 

Lai gan patlaban spēle nav spēlējama - uz sitiena nevar saprast kur kas jāspiež un kas jādara (kas ir svarīgi jaunu spēlētāju piesaistei un viņu intereses uzturēšanai), redzams, ka attīstīties te var.

 

Vienīgie, kas atkal izceļās (kā parasti) ir Java un Weblops.

 

Jautājumi Weblopam:

 

Lai arī darbs ir atzīstams, arī es tomēr neredzu pamatu darba autora pārspīlētajai iedomībai!

Iedomība? Kur kad kas? o_O

Tev pašam nav kādi kompleksi? Tu pārsvarā sprēgā tā it kā censtos rast atzinību, bet vai esi kaut-ko atzīstamu radījis? (Te seko teksts kā darba devējs neļauj rādīt ne baitu no koda).

 

Visas tehnoloģijas, ko viņš izmantojis šajā darbā, arī es pārzinu vismaz par 90%!

Ko tu ar šo gribēji pateikt? Vispār 90% == FAIL.

 

bet otrs ir - pieķerties reāli klāt un novest to līdz galam - ziedotais brīvais laiks, darbs, no tā izrietošais besis, nespēks, stress, nervu problēmas - tas viss ir iespējams. Ja vien codez nelieto kādus bagātinātos vitamīnus un nenodarbojas katru otro dienu ar perfektu aerobo sportu + liek mīkstu pamatdarbam? :)

Šāds teksts NEKAD neizskanētu no cilvēka, kam programmēšana ir sirdī. Cilvēkam, kurš nesakaita cik stundas ir atņēmis savai dzīvei vai socializācijai ar apkārtējiem cilvēkiem.

 

codez, sorry, ka neko par spēli nepateicu kā tikai atbalstu - nav vairs tas entuziasms, kas sendienās. Vēlu veiksmi!

Link to comment
Share on other sites

Ja jau tik labi konfigurējams, tad forši.. varētu likt kkādas tur vienreiz labāk ekonomiku tad militārisms utt.

Uzbūvēju hospitāli.. iedzīvotāju procenti nepalielinajās :/

Noterstēju. Procenti palielinās, tikai par ļoti niecīgu vienību, tas ir jāpārķjūnē.

 

Ko nozīmē

Your army: 38

Parāda, ka tā ir tava armija ar ID 38. Tajā vietā vēl tiks piestrādāts pie UI.

 

 

pie kādiem nosacījumiem okupejas Mines?

... es vnk uzgaju ar savu viena cilveka armiju.. uzspiedu occupy un palika mana.. vai viss ok?

Jā, mines var okupēt, ja uz tām nestāv armija. Bet tas prasa visus 50 gājienus. Pašlaik, testa versijā, armijas gājieni atjaunojas salīdzinoši ātri. Pilnajā versijā, gājieni atjaunosies lēnāk un reāli.

 

 

codez, tev vajag piedomāt pie kā gamerus izklaidēt, kamēr, piemēram, tiek celts kkāds buildings vai vākti resursi. savādāk tā spēlēšana ir apmēram tāda: tipa jāpienāk/jāapskatās pēc stundas, mo6 tad varēs kko tālāk izdarīt... :P

Jā, ir doma, ka būs iespējamas avīzes, kur spēlētāji rakstīs visādus ar to pasauli saistītus notikumu, pamācības, varēs organizēt visādas izsoles, vai pasūtīt krusta gājienus. Respektīvi, lai ir normāla sociālā komunikācija.

Link to comment
Share on other sites

Jā, ir doma, ka būs iespējamas avīzes, kur spēlētāji rakstīs visādus ar to pasauli saistītus notikumu, pamācības, varēs organizēt visādas izsoles, vai pasūtīt krusta gājienus. Respektīvi, lai ir normāla sociālā komunikācija.

ohh, ok. pagaidām es to atrisināju tā, ka attīstu 2x pilsētas paralēli (dažādās vietās). visur brīnos, ko var izdarīt. vnk forši, ka neko nezini, tikai baksties. tas tieši ir interesanti :D:D:D

 

Kam tos plusus trenē traineri?

droši vien jau ka armijai ^^

tipa sagatavo spetsnaz nindzjas :D:D:D

Edited by 2easy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...