Jump to content
php.lv forumi

Stratēģiskā web spēle - warxy.com


codez
 Share

Recommended Posts

Stratēģiskā web spēle.

 

WarXY.com

 

Īsumā:

Spēlē apvienoti elementi no Heroes, Civilization, Travian un ir arī daudz dažādas jaunas, unikālas lietas. Spēles pamatā ir sava ciema attīstība, bet atšķirībā no citām populārajām spēlēm, šajā ar armiju pārvietojas nevis virtuāli, bet staigā pa karti. Tāpat uz kartes tu savam ciemam būvē apkārt infrastruktūru: ceļus, fermas, rūdas ieguves, gaterus un akmens lauztuves. Pretinieki var atņemt kā tavus ciemus, tā arī resursu ieguves vietas. Katram kartes laukam piemīt unikālas īpašības, kuras nosaka cik katra veida ieguves darbība būs efektīva šajā laukā.

 

No tehniskā viedokļa:

Viss ir veidots PHP uz paša būvēta MVC framework-a.

Veidoju es viens pats aptuveni 7 mēnešus, strādājot brīvajā laikā un bez lielas steigas.

Pat grafiku un dizainu esmu veidojis pats, bet tā kā neesmu grafikas speciālists, tad to pārāk nekritizējiet. Ja projekts attīstīsies, tiks atrasts profesionāls grafiķis un dizaineris.

Pašrakstītā koda apjoms aptuveni 9500 rindas (vidēji 50 rindas dienā).

Hostēts tiek Rackspace mākonī, kas nozīmē, ka vienā spēles pasaulē bez problēmām varēs spēlēt pat 100 000 un vairāk spēlētāju/dienā.

HTML validāciju neesmu testēji un tur noteikti būs pāri par 100 kļūdām un warning-iem, bet tas tāpēc, ka esmu no tiem, kas uzskata, ka galvenais, lai sistēma strādā, nevis ir valīda.

 

Attīstības stadija:

Pašlaik, ja tā var teikt, spēle ir alfa attīstības stadijā. Tas nozīmē, ka tā tiks vēl cītīgi testēta un pilnveidota. Vēl ir diezgan daudz lietas jāpievieno un jāuzlabo.

 

Interesanti risinājumi:

1. Katram kartes laukam ir 4 to raksturojoši parametri. Bet, lai tie nebūtu nepārtraukti jāsūta no servera klientam, tad visa 1000*1000 lauku karte tiek definēta kā funkcija. Tādā veidā krietni samazinās trafiks starp serveri un klientu, kad notiek navigācija pa karti, jo karte, funkcijas veidā jau ir definēta klienta pusē.

 

2. Aplikācija nav neviena cron job-a. Visa nepieciešamā informācija tiek rēķināta brīdī, kad tā tiek pieprasīta. Nākotnē gan varētu parādīties, piemēram, pie neaktīvo lietotāju iztīrīšanas.

 

 

Izsakiet savu kritiku un ierosinājumus.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 202
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A kapec spele angliski? kapec netaisiji latviesu valoda?

Ta jau spele ir interesenta un iespejams aizraujosa! Vajag tikai visa iebraukt un viss bus ok :)

Ja pamanisu kadu kludu tad viss bus ok :) ta tik turet

 

Latviešu valodā arī būs.

Primāri jau tomēr ir cerība, ka spēle varētu aizraut web spēļu mīļus un aiziet tautās. Tā kā angliski saprotošie, ir viena no lielākajām grupām, tad primāri angļu valodā.

Bet, ja viss ies, būs arī citas valodas, tai skaitā protams arī latviešu.

Link to comment
Share on other sites

Hostēts tiek Rackspace mākonī, kas nozīmē, ka vienā spēles pasaulē bez problēmām varēs spēlēt pat 100 000 un vairāk spēlētāju/dienā.

 

Ja sasniedz tik lielu apmeklētāju skaitu (kam pagaidām negribas ticēt...), uztaisi tā lai no IE nevar šo spēli spēlēt un spiež "jūzerus kačāt firefox, chrome vai safari..."! ;)

Link to comment
Share on other sites

Tas nav nekāds noslēpums, viņu lapā ir izcenojumi.

Bet tie ir aptuveni tādi. Minimālā maksa $100, kas atbilst 10000 CPU cikliem.

Par katru nākošo CPU ciklu es maksāju 1 centu.

Respektīvi, ja mēnesī iztērē 13400 ciklus, tad jāmaksā $134.

10000 cikli atbilst aptuveni viena vidēja procesora nepārtrauktai noslodzej mēneša garumā.

Vēl labi ir tas, ka, ja man piemēram pa nakti nav noslodzes, tad CPU cikli protams netērējās.

 

Principā nav tā, ka mana aplikācija atrodās uz kāda noteikta servera. Katram citam lietotājam viņa var tikt servēta no kāda cita tās nodes servera, tieši tas nodorošina to, ka izaugsmes gadījumā, nav īpaši jāiespringst par serveru administrēšanu.

Link to comment
Share on other sites

nju ko lai saka... kruta!!! :))

 

uzcēlu pilsētu. pārāk nesāku iedziļināties un taisīt uzlabojumus & armiju, bet man liekas, ka tur drīzumā uzradīsies viena stipra armija, kas visu pārņems/nonesīs tajā pasaulē. jo īpaši jauniņos :D tā ka "winner takes it all". bet tas nebūs godīgi/interesanti :(

 

btw, kā domā atpelnīt to kruto hostingu?

Link to comment
Share on other sites

Dikti prasās, lai pa karti varētu navigēt ar dragndrop. Kādas pāris minūtes vajadzēja, lai pamanītu mazās bultiņas. Vai arī tad ir jānovieto viņas savādāk - uz augšu virs kartes, uz leju zem kartes, pa labi labajā sānā, pa kreisi kreisajā sānā.

Link to comment
Share on other sites

Tāda doma arī bija, pat neliels prototips izveidots, bet dēļ tā, ka tā google karte lādējās ne visai ātri un lēniem un vidējiem pieslēgumiem, spēlēšana būtu diezgan apgrūtinoša.

google maps ielādēs daudz ātrāk, ja izmanto flash/FLEX api, nevis JS.

Link to comment
Share on other sites

btw, kā domā atpelnīt to kruto hostingu?

Vakar vairāki cilvēki visu dienu testēja un šodien arī tie daži, kas ienāca, kopā nav iztērējuši pat 1 CPU ciklu. Tā, ka tās izmaksas uz spēlētāju apjomu nav nemaz tik lielas.

Bet tālāk, kā jau visās spēlēs - ar īsziņām varēs pirkt kaut kādus bonusus.

 

 

 

Karti pamēģināšu pārtaisīt, lai var bīdīt velkot ar peli.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...