Jump to content
php.lv forumi

Bērnu programmēšnas valoda


codez

Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Atradis baigo piemēru - Japānu! Tad tev ir jābrauc ar savu sīci uz Japānu dzīvot! Tur arī ir viens no augstākajiem pašnāvības procentiem pasaulē, starp citu, neskatoties uz augsto ekonomikas un IT attīstību! Tas ir kā no vienas galējības otrā.

1) piekrītu, ka Latvijā eksaktās zinātnes visumā ir nedaudz par zemu līmenī! Pārāk daudz visādi sabiedrisko un nesabiedrisko attiecību "speciālisti".

2) nevajag pārspīlēt arī ar eksaktajām zinātnēm! Ir vienkārši cilvēki, kurus nepiespiedīsi nodarboties ar IT un tādu ir ļoti daudz - lielākā daļa! Tu nevari zināt vai bērns ir no tiem vai nav.

Link to comment
Share on other sites

Nu ko lai saka, nenojautu pat, ka diskusija varētu izvērsties šādā virzienā.

Bet paldies, palika par pāris procentiem skaidrāks, kāpēc Latvija ir tik dziļā ekonomiskā un sociālā krīzē.

Vaina ir pašos cilvēkos - tajā, ka viņi nav tendēti uz attīstību un izaugsmi.

Kā jūs iedomājaties to, ka Latvijā kaut kas mainītos, ja jūs pat nedomājat šajā virzienā?

Link to comment
Share on other sites

Nesaprotu par ko te ir tā lielā cepšanās.

 

Kā jau autors minēja - viņš nesēdēs visu dienu un nemācīs bērnam programmēt. 30-60min dienā, manuprāt, nav daudz. Pie tam spriežot pēc autora rakstītā viņš ir iemācījis bērnam arī krietni daudz visa kā cita un ir gana zinošs šajās lietās.

 

Piedevām. Spriežot pēc tā, kas šobrīd notiek ar jaunajiem bērniem skolās - šāds vecāks ir ideāls. Šobrīd neviens neko negrib darīt un tikai pīkst, ka nekā nav. Kad paaugsies bērns, tad arī varēs darīt to ko vēlas un to kas patīk. Un es nesaprotu kas tur ir tik šausmīgs - mācīt programmēt 4 gados. Mani mazos gados veda mācīties angļu valodu - tagad to pārzinu ļoti labi un skolas laikā bez piepūles varēju dabūt 8. Kamēr citi mājās mācījās sacerējumus no galvas, es tos domāju uz vietas. Es ne mirkli to nenožēloju. Jā, kad biju sīks man tas īpaši nepatika, bet tagad ir pavisam otrādāk.

Link to comment
Share on other sites

Ir liela atšķirība starp bērnu interešu stimulēšanu un bērnības nozagšanu un savu interešu uzspiešanu bērnam! Protams, pamēģināt noteikti vajag - bet tad ir jājūt, vai tam bērnam velk uz to pusi vai nē! Viņam jādod iespējas izmēģināt no visa kaut kā - māksla, sports, matemātika, valodas utt. ... Tāpat, cilvēks, ja viņam kas cits labāk ies pie sirds, būs nelaimīgs un centīsies pāriet uz sev interesantāku nozari...

Loģisko domāšanu var attīstīt daudzos veidos! Nav obligāti jāčakarē cilvēkam veselība jau bērnībā sēžot stundu dienā (Tas ir Daudz!) pie kompja!

Labāk iemāci viņam satiksmes noteikumus un to, ka cilvēki ir dažādi un nedrīkst visiem uzticēties...

Link to comment
Share on other sites

codez, veiksmi! Es arī uzskatu, ka jo ātrāk bērnam sāk parādīt pasauli, jo tas viņam nāk daudz vieglāk un pluss vēl trennē visu - kustības, smadzenes, socializēšanos - atkarībā ko viņam rāda. Nav tam sīcim nekādas īpašās gribas/negribas (izņemot spītēšanos un niķošanos), kamēr viņš netiek iepazīstināts ar kaut-ko jaunu. Tak neviens te nevar pateikt man negribas nodarboties ar to, par ko nav ne redzējis, ne dzirdējis. Viens no svarīgākajiem posmiem kā reiz ir periods līdz gadiem pieciem, sešiem. Ja tas ziķeris jau cērt loģiskās spēles un vispār māk darboties ar kompi jau trīs gadu vecumā, un galvenais, ka viņam tas patīk/padodas, tad neredzu iemeslu, kādēļ lai to neturpinātu. Vecāku uzdevus tak ir izaudzināt sīci. Un kādi vecāki, tā arī audzinās to mazo. Viens piedzims literātu ģimenē, cits koderu. Galvenais ir nespiest sīko kaut-ko darīt ar varu, bet spiest caur sapratni un izskaidrošanu (ja nepieciešams).

Link to comment
Share on other sites

codez, malacis, ka vēlies īstenot šādu lietu! Ja ievēro samērību un nespiež ar varu (nevis kā Maikalm Džeksonam), tad nekas slikts bērnam nenotiks un bērnība netiks nozagta. Tādā vecumā viņam viss šķitīs interesanti, ja vecāki izrādīs prieku par viņa panākumiem un pasniegs nodarbi kā spēli. Citi trīs gadu vecuma jau brauc ar divriteni, citi brauc ar kartingu.

Pēc kāda gada-diviem būtu interesani uzzināt kā sanāca un kādas metodes izmantoji. Lai veicas! :)

Link to comment
Share on other sites

johaidī, šitas jau viss pārsit cālis.lv! :) izrādās te mums lielākā daļa ir arī bērnu audzināšanas speciālisti :) tāpat kā delfi.lv visi pārzin politiku un finanses.

 

vispār, codez, izlasot visu šo tēmu es esmu tavā pusē, tikai 'mēdiji' raksta ar īso "e".

 

tikai nevajag izgudrot divriteni, jo kodeejot savu valodu, tu atņemsi laiku sev un bērnam. pats php man nemaz nelikas tik sarezjgjiits. atrodi editoru ar iebūvētu interpretatoru un viss buus ok.

 

p.s. vecais indriķis jau divos gados bija izlasījis bībeli un mācēja rakstīt! :D

Link to comment
Share on other sites

rpr - sanāk, ka tu mājās uztaisi sev zupu un esi "ēdināšanas speciālists" jeb pavārs, kad izej laukā paskriet vai pabraukt ar riteni, tad tu esi "fizkultūras speciālists", kad iedzer aliņu, tad esi "profesionāls alus degustētājs"? Nevajag pārspīlēt, cilvēkam pa druskam ir jāzin daudzas lietas dzīvē, vienīgi to lieta, ar ko viņš pelna maizi, viņš parasti zina padziļināti. Un teiksim tā, šeit tiešām pārsvarā ir runa par bērnu pedagoģiju, kurā nav šeit īsts speciālists, visticamāk, neviens, pat ne pats "viszinošais" codez, tāpēc katram ir tiesības uz savu viedokli par to.

Mans uzskats ir - bērnam sākumā ir jāiepazīst reālā pasaule, savs ķermenis, jāiemācās tos saprast, pirms sēdēt pie datora un urbties virtuālās huiņņās, tikai tad bērns varētu izaugt garīgi vesels un pilnvērtīgs!

Link to comment
Share on other sites

ja tu zini vairākas zupas receptas, tad tu esi speciālists.

ja tu nodarbojies ar sportu reguāri, tev ir treneri un tu izglītojies šajā jomā, tad tu esi profesionāls sportists utt.

ja tev ir tikai viens viedoklis par bērnu audzināšanu, tad nevajag to uzspiest citiem un teikts, ka citu viedoklis ir garām.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...