Prayer !! Posted January 23, 2009 Report Posted January 23, 2009 Sveiki! Viss itkā darbojas, bet ja pirmaja reizē izmet kļūdu, tad nakamajā reizē ja ieraksta pareizi, izmet to wariningu bez teksta.. Tur pārbauda vai lietotājs ievada pareiza garuma lietotājvārdu un paroli. Te ir pats skripts: http://paste.php.lv/d7ab88163bd280198323dc...lang=javascript
indoom Posted January 24, 2009 Report Posted January 24, 2009 neiedziļinoties baigi, pirmais, ko pamanīju, ka 22. rindā (no tā linka) if(name_length >= min_pass && name_length <= max_pass){ min_pass un max_pass vietā noteikti domāts min_name un max_name Bez tam pamēģini izmantot if, else if un else Piemēram if(name_length < min_name){ isNameError = 1; var name_error = "Lietotājvārds par īsu!\n"; } else if(name_length > max_name){ isNameError = 1; var name_error = "Lietotājvārds par garu!\n"; } else { isNameError = 0; }
Prayer !! Posted January 24, 2009 Author Report Posted January 24, 2009 (edited) dīvaini, bet palīdzēja :D paldies :) varbūt varat ieteikt kādas web lapas, kur mācīties javascript? Edited January 24, 2009 by Prayer !!
Recommended Posts